Työkaveri värjäsi hiukset viikolla pinkiksi. Sateenkaarilapsi?
Ei ole mikää teini enää eikä puhu koskaan poikaystävästään. Eikä vapun takia värjännyt koska kysyin onko lähdössä juhlimaan.
Kommentit (8)
Ei kun AP epäilee, että työkaverilla on homovanhemmat, jotka nyt ovat antaneet hänelle luvan värjätä hiuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun AP epäilee, että työkaverilla on homovanhemmat, jotka nyt ovat antaneet hänelle luvan värjätä hiuksensa.
Tottakai on. Ainahan aikuiset ihmiset kysyy vanhemmiltaan luvan mitä ikinä haluaa tehdä. Huoh.
Mulla on muuten kans ollu pinkit hiukset. Pitääkin ottaa isän ja äidin kans puheeks niiden seksuaalisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Ainahan aikuiset ihmiset kysyy vanhemmiltaan luvan mitä ikinä haluaa tehdä. Huoh.
Mulla on muuten kans ollu pinkit hiukset. Pitääkin ottaa isän ja äidin kans puheeks niiden seksuaalisuus.
Et taida tietää, mitä sateenkaarilapsi tarkoittaa...
..mää tiedän paljon ihmisiä, joilla on ollu kaikenväristä tukkaa. Osa bi-, osa homo- ja osa heteroseksuaaleja.
Newsflash: tukanväri ei kerro seksuaalisuudesta. Muutako ehkä sen, että on potentiaalinen mahdollisuus siihen, että kys. Hlö. Tykkää muustakin kuin saunan jälkeen peiton alla pimeässä lähetyssaarnaajassa. Tämäkään siis ei absoluuttinen totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää, mitä sateenkaarilapsi tarkoittaa...
Ilmeisesti en. Googlasin ja hakutulokset oli joko homoparien lapsista tai ihme höpsötystä kristalleista ym. Kai mä sit oonkin semmonen kristallilapsi enkä piilohomojen itu.
Hä? Pohdit onko kaveris lesbo koska värjäsi hiukset?