Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen somesta jo sen, että työpaikkaihastukseni tulee olemaan minulle ilkeä maanantaina

Vierailija
30.04.2016 |

Olen todella kyllästynyt työpaikkaihastukseni vaihtelevaan käytökseen. Välillä hän on todella ystävällinen ja vaikuttaa ihastuneelta ja välillä taas todella tyly. Hän on tänään ja eilen käyttäytynyt somessa siihen malliin, että tiedän jo etukäteen, että hän tulee olemaan todella v-mäinen maanantaina. Huoh, en oikeasti jaksaisi enää tällaista vaihtelevaa käytöstä. Pitänee yrittää hankkia uusi työpaikka, ei kai tähän mikään muukaan auta..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusi ihastus äläkä välitä tästä vittumaisesta tyypistä enää paskan vertaa! :) Helpoin ratkaisu.

Vierailija
2/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihat ihastuksen takiatyöpaikkaa? Ok. Tee elämälläs mitä tahdot. Olisipa itsellenikin työpaikan vaihtaminen yhrä helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki uusi ihastus äläkä välitä tästä vittumaisesta tyypistä enää paskan vertaa! :) Helpoin ratkaisu.

Kiitos, olen jo yrittänyt unohtaa hänet kaikin tavoin.. Mutta helpommin sanottu kuin tehty..

Ap

Vierailija
4/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihat ihastuksen takiatyöpaikkaa? Ok. Tee elämälläs mitä tahdot. Olisipa itsellenikin työpaikan vaihtaminen yhrä helppoa.

Ei se helppoa olekaan, mutta pakko vaan yrittää.

Ap

Vierailija
5/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan minun elämältäni. Olen yläasteella.