Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei enää yhtään panosta suhteeseen :(

Vierailija
30.04.2016 |

Alettiin seurustella vähän päälle vuosi sitten. Vielä viime kesän ajan se jakso pyytää treffeille, vei mua syömään, jäätelölle, leffaan. Nyt kaikki on ihan toisin. Ei olla hänen aloitteestaan käyty missään koko syksynä ja talvena. Itse olen koittanut järjestää piristystä. Olen ehdottanut useamman kerran päivän tai parin reissuja toisiin kaupunkeihin. Pyytänyt ulos syömään joko kahdestaan tai kaveriporukalla. No ei oo lähteny juuri koskaan. Nyt järjestän meille mökkiviikonloppua, tarkoitus on yllättää poikaystävä suunnittelemalla kaikki valmiiksi. Oon panostanut tähän, tarkoitus on mennä kauniiseen luontoon vaeltamaan ja sen jälkeen mökille saunaan jne jne :) Tulee vaan sellainen olo, että onko tässä mitään järkeä ja kiinnostaako häntä mikään mun vaivannäkö. Poikaystävä on muuten niin ihana ja turvallinen. Olen useaan kertaan ottanut puheeksi, että onko jokin hullusti. Ei, mun kanssa on kuulemma hyvä olla ja kaikki on ihan ok, työstressistä huolimatta.

Tuntuu kuin minua olisi huijattu. Olen suhteessa ihmisen kanssa, joka ei halua kokea kanssani kivoja asioita. En minä jaksa tuijottaa telkkaria sohvalla joka ilta. Kavereidensa menoista on kyllä hyvin kiinnostunut ja WhatsApp laulaa viikonloppuisin. Harmittelee kun "kaikki on jossain menossa" ja hän viettää koti-iltaa. Ja hän on siis ihan vapaa menemään kaveriensa kanssa, joskus vain olen kysynyt että sopisiko liittyä samaan baariseurueeseen (kun itselläni on aika vähän kavereita täällä päin). Jää sitten mieluummin kotiin kuin ottaa minua mukaan :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun eksältä.

Vierailija
2/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ikinä riitä. Et omista poikaystävääsi. Ehkä olisi parempi jättää se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se haluaisi viettää välillä aikaa kavereidenkin kanssa? Enemmän kuulostaa siltä, että sulla ei ole muuta elämää kuin poikaystävä

Vierailija
4/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se haluaisi viettää välillä aikaa kavereidenkin kanssa? Enemmän kuulostaa siltä, että sulla ei ole muuta elämää kuin poikaystävä

En nyt noinkaan sanois. Ei olla nähty melkein kahteen viikkoon nyt, koska molemmilla on myös ihan oma elämä. Poikaystävä tulee ehkä huomenna mun luo - katsomaan telkkaria.

Vierailija
5/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tajua, että ei miehiä kiinnosta naisen kanssa hengailu. Treffailu-aika on eri asia, silloin tavoitellaan pesää. Sitten kun pesää on saatu niin mitä sitä turhaan teerenpelejä harrastamaan. Naisten kanssa "yhdessä tekeminen" on myös äärimmäisen tylsää ja rasittaa. Samoin naisten typerien juttujen kuunteleminen. 

Mies on naisen kanssa, jotta saisi pimpuraa, puhtaan kodin ja ruokaa pöytään. Jos mies haluaa mukavaa seuraa se on kavereiden kanssa. 

Vierailija
6/6 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan narsisti tai pleyer

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme