Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskuyritys miehille (säälittävää näin vappuna ja tällä sivustolla)

Fatalji
30.04.2016 |

Siinähän se otsikossa olennaisin jo tuli.... Iskuyritys ja säälittävää siksi, että tää nainen sohvan nurkassa näin vappuna. Toiseksi säälittävää se, että korkeakoulutetuille ei nykyään kysyntää eikä myöskään kysyntää urheilullisille kauniille naisille. Tuntuu että pitäisi olla työtön yh ja valittaa rahaongelmista, niin ns. pelastajia löytyy... Mutta me kunnolliset ;(

Mutta kenties tuo jälkimmäinen vuodatus jo toisen otsikon arvoinen :)

T: 171/54

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, et ainakaan laittanut ankkahuuli- tai perseposekuvaa. 

Olen fiksu ja työelämässä menestynyt isokaluinen mies, mutta vitun ruma. Mutta jos en olisi vitun ruma, ottaisin yhteyttä. 

Ei jatkoon, sori. Mut kyl sä vielä jonkun löydät, niinkuin me kaikki.

T: +12/25

Oho, tämä mies rupeaa jo tässä vaiheessa tekemään päätöksiä ap:n puolesta. Kannatta olla varuillaan.

Ihmettelin tätä viestiä mutta sitten tajusin lainanneeni väärää tekstiä :D, nolo minä, pahoittelut kaikille ja pyydän anteeksi.

T: +12/25 (häpeän)

Heikko seivausyritys, siinä ympärillä ei ole mitään viestiä, johon tämä kävisi. Kiinni jäit, manipuloiva narsisti! :-)

Olet ensimmäinen koskaan, joka sanoo mua narsistiksi, kiitos siitä :D pitäisikö nyt olla ylpeä?

Tarkoitukseni oli lainata tekstiä

"Kolme vastausta.... Parempi ku pitkään aikaan :) Lähdetäänkö kokeileen Malminkartanon portaita? Loppumatka kyllä mulle tuskaa jos juosta pitää ....:D"

Mun kunto ei taida riittää noille portaille, joten en taida olla hänen liikunnalisuudelleen sopiva, siksi "ei jatkoon". Mut hei, hyvää illan jatkoa sullekkin kiva, anteeksiantava ihminen :)

T: +12/25

Vierailija
22/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fatalji kirjoitti:

Siinähän se otsikossa olennaisin jo tuli.... Iskuyritys ja säälittävää siksi, että tää nainen sohvan nurkassa näin vappuna. Toiseksi säälittävää se, että korkeakoulutetuille ei nykyään kysyntää eikä myöskään kysyntää urheilullisille kauniille naisille. Tuntuu että pitäisi olla työtön yh ja valittaa rahaongelmista, niin ns. pelastajia löytyy... Mutta me kunnolliset ;(

Mutta kenties tuo jälkimmäinen vuodatus jo toisen otsikon arvoinen :)

T: 171/54

Eikö akateemisesti koulutettu jo tiedä, että pisteitä lauseen perään tulee joko yksi tai kolme - ei enempää tai vähempää.

Hmm. Neljä pistettä. Olen joskus sortunut samaan virheeseen, mutta oliko tuo ylläoleva lause kysymys? Jos oli, perästä puuttui kysymysmerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naisista, joilla on itseironiaa. Ja niin varmasti moni muukin. Kyl se siitä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi