Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskuyritys miehille (säälittävää näin vappuna ja tällä sivustolla)

Fatalji
30.04.2016 |

Siinähän se otsikossa olennaisin jo tuli.... Iskuyritys ja säälittävää siksi, että tää nainen sohvan nurkassa näin vappuna. Toiseksi säälittävää se, että korkeakoulutetuille ei nykyään kysyntää eikä myöskään kysyntää urheilullisille kauniille naisille. Tuntuu että pitäisi olla työtön yh ja valittaa rahaongelmista, niin ns. pelastajia löytyy... Mutta me kunnolliset ;(

Mutta kenties tuo jälkimmäinen vuodatus jo toisen otsikon arvoinen :)

T: 171/54

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattuna suurimpaan osaan wt-naisten iskuyrityksistä tämä oli ihan hyvä.

Vierailija
2/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla sun ja sen sohvanurkan väliin, jos niin haluat. Tarjoan kosketusta, pusuja, silittelyä sekä kutitusta.

T: +12/25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuit, milloin tulet luokseni?

mies

Vierailija
4/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuyrityksesi on siitä surullinen, että sillä ei ole mitään realistista mahdollisuutta toteutua. Pituudessasi, painossasi, koulutuksessai tai muussa ei ole mitään vikaa, mutta kun iskemiseen kuuluu mahdollisuus henkilökohtaiseen kommunikointiin. Täällä se ei oikein luonnistu...

Vierailija
5/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappua ap,

Elä sure jos ei ole vappuheilaa. En osaa nyt muuta sanoa. Kirjoituksesi kosketti.

Vierailija
6/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työtön, rahavaikeuksissa painiva yksinhuoltaja on kunnollinen siinä kuin sinäkin, ap! Tietänet varsin hyvin vallitsevan työllisyystilanteen ja sen, että sosiaalisilla tukiaisilla yksinhuoltaja lapsineen on väistämättä tiukoilla.

Vierailija
7/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti torjun sinut, koska olen pitkäaikaistyötön ja yhtä pitkä kuin sinä. 

Vierailija
8/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt paljastan tyhmyyteni.... Vasta tullu sivustolle ja tajunnu mitä av-mamma tarkoittaa.... Mitähän on sitten wt??

Kolme vastausta.... Parempi ku pitkään aikaan :) Lähdetäänkö kokeileen Malminkartanon portaita? Loppumatka kyllä mulle tuskaa jos juosta pitää ....:D

Vierailija
9/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et ainakaan laittanut ankkahuuli- tai perseposekuvaa. 

Olen fiksu ja työelämässä menestynyt isokaluinen mies, mutta vitun ruma. Mutta jos en olisi vitun ruma, ottaisin yhteyttä. 

Vierailija
10/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt, white trash, halventava nimitys niistä ihmisistä, joita pitää itseään huonompina valkoisen rodun edustajina. Kai sekin tähän pitää kirjoittaa, että ilmaus kertonee käyttäjästään...

Vierailija
11/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt, white trash, halventava nimitys niistä ihmisistä, joita pitää itseään huonompina valkoisen rodun edustajina. Kai sekin tähän pitää kirjoittaa, että ilmaus kertonee käyttäjästään...

Ok,,,,, aina oppii uutta... Nyt tiedän mitä wt merkitsee :) Tunnen olevani jälleen fiksumpi kuin tunti sitten :D

AP

Vierailija
12/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kutsujana maksat ja saan loisia koko illan lompakollasi? Im in!

Vierailija
13/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuutisen kiloa lisää muotoa runkoon, niin katsellaan uudestaan. M32

Vierailija
14/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatalji kirjoitti:

Siinähän se otsikossa olennaisin jo tuli.... Iskuyritys ja säälittävää siksi, että tää nainen sohvan nurkassa näin vappuna. Toiseksi säälittävää se, että korkeakoulutetuille ei nykyään kysyntää eikä myöskään kysyntää urheilullisille kauniille naisille. Tuntuu että pitäisi olla työtön yh ja valittaa rahaongelmista, niin ns. pelastajia löytyy... Mutta me kunnolliset ;(

Mutta kenties tuo jälkimmäinen vuodatus jo toisen otsikon arvoinen :)

T: 171/54

Eikö akateemisesti koulutettu jo tiedä, että pisteitä lauseen perään tulee joko yksi tai kolme - ei enempää tai vähempää.

Vierailija
15/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fiksu ja työelämässä menestynyt isokaluinen mies, mutta vitun ruma. Mutta jos en olisi vitun ruma, ottaisin yhteyttä. 

Ei jatkoon, sori. Mut kyl sä vielä jonkun löydät, niinkuin me kaikki.

Vierailija
16/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, tämä mies rupeaa jo tässä vaiheessa tekemään päätöksiä ap:n puolesta. Kannatta olla varuillaan.

Vierailija
17/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutus? Olen alkanut kammoamaan sanaa "korkeakoulutettu", koska myös ammattikorkeasaarilaiset käyttävät sitä

Vierailija
18/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, tämä mies rupeaa jo tässä vaiheessa tekemään päätöksiä ap:n puolesta. Kannatta olla varuillaan.

Ihmettelin tätä viestiä mutta sitten tajusin lainanneeni väärää tekstiä :D, nolo minä, pahoittelut kaikille ja pyydän anteeksi.

T: +12/25 (häpeän)

Vierailija
19/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen aloituksesi kosketti minua 😘 & ❤

Olen jo melkein rakastunut sinuun. ..

Olen kuullut että jotkut ovat löytäneet sen oikean jopa tekstitv:n sivuilta joten mikään ei enää yllätä minua.

Rakkaus voi löytyä joskus ei niin perinteisistä paikoista.

Mistä päin Suomea olet ja minkälaista miestä etsit ?

Vierailija
20/23 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin tätä viestiä mutta sitten tajusin lainanneeni väärää tekstiä :D, nolo minä, pahoittelut kaikille ja pyydän anteeksi.

T: +12/25 (häpeän)

Heikko seivausyritys, siinä ympärillä ei ole mitään viestiä, johon tämä kävisi. Kiinni jäit, manipuloiva narsisti! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan