Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen/mies ~ miten kumppani jäi kiinni?

Vierailija
30.04.2016 |

Miten pettäjä paljastui?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunnuit hyvältä"

Viesti puhelimessa miehen ex-tyttöystävältä riitti.

Myöhemmin selvisi, että olivat touhunneet koko meidän lyhyen suhteen ajan.

Vierailija
2/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni teki "ratsian" ja tutki puhelimeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin kuulemaan puhelun joka ei ollut tarkoitettu minun korvilleni.

Vierailija
4/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi panemassa minun "hyvää" kaveria = Yhteinen ystävä paljasti.

Aikani ihmettelin, että miksi molemmat olivat seurassa niin vaisuja. Ovat nykyään pariskunta, ansaitsevat todella toisensa 😉

Vierailija
5/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin ulkopuoliselta. Tuntui nöyryytetyltä kun itsellä ei ollut aavistustakaan ja sitten joku muu kertoo. Onneksi kertoi.

Vierailija
6/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin itse kun aina tulin huoneeseen, sulki läppärin/kännykän ruudun eikä suostunut näyttämään kun kysyin. Monoa perseelle tuli.

Vierailija
7/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kertoi ihan puhtaasti vaisto, sitten todisteet (tekstiviestit). Ihan kuin ääni päässäni olisi sanonut että katso se puhelin. Mitään merkkejä ei ollut.

Vierailija
8/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tunnuit hyvältä"

Viesti puhelimessa miehen ex-tyttöystävältä riitti.

Myöhemmin selvisi, että olivat touhunneet koko meidän lyhyen suhteen ajan.

Peukutin, koska sympatiaa sulle. Hemmetti soikoon näitä paskiaisia!!!!! Kokenut myös.

Mun miestä piiritti pitkään naimisissa oleva kolmen lapsen äiti. Todella törkeä tapaus. Mies väittää vieläkin , että mitään ei tapahtunut, mutta silti kännissä ölisi, että ovat nussineet. Seuraavana päivänä väitti sopertaneensa paskaa. Ilmeisesti lehmä kiristi kertomaan, tai kertoo itse. Jotain sekametelisoppaa se kaikki oli. Erosi miehestään ja lähti kaupungista, kun laitoin ukaasit kiertämään tutuille. Pelästyi perkeleen hutsu. Miehen kanssa edelleen ollaan yhdessä, mutta mulla on tähän omat syyni. En ole sinisilmäinen möllykkä. Ja seksit on loppu.

Vierailija
9/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin ulkopuoliselta. Tuntui nöyryytetyltä kun itsellä ei ollut aavistustakaan ja sitten joku muu kertoo. Onneksi kertoi.

Tätähän se on, kaikki muut ympärillä tietää mutta asianomainen on ihan kuutamolla. Kyllä se vaan vituttaa ja hävettää ja nöyryttää se oma typeryys,

Vierailija
10/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän ennenkin koska tapaus oli kaikin puolin niin surkuhupaisa, mutta siis miehellä piti olla menoja viikonloppuna, joten päätinkin lähteä mökille mattoja pesemään illalla. Oli siellä mökillä sitten muitakin ;) tästä se hauskuus sitten alkaakin, koska vastassani oli vain tämä nainen ja kysyin sitten että jaaaa niin onkos "Penaki" täällä, johon nainen vastasi että "oli ainakin hetki sitten". Vaihdettiin siinä sitten joitakin faktoja ja päätettiin sitten selvittää asiaa Penankin kanssa, mutta kun ei me meinattu löytää koko miestä. Lopulta löytyi halkovajasta muka puuhailemasta jotakin. Ei siinä paljon tarvinnut jutustella, sinne Pena jäi yksinään halkovajaan edelleen. Hain kyllä sitten seuraavana päivänä miehen pois, mutta ero siitä tuli.

Vierailija
11/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö soitti miehelleni ja paljasti kaiken.

Vierailija
12/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä luusereita oikein sikiää? Miksi pitää ryhtyä parisuhteeseen jos ei kerran voi sitoutua siihen yhteen ihmiseen kerrallaan? 

Vierailija
13/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin toisen naisen miehelleni kirjoittaman kirjeen.

Vierailija
14/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on, kaikki muut ympärillä tietää mutta asianomainen on ihan kuutamolla. Kyllä se vaan vituttaa ja hävettää ja nöyryttää se oma typeryys,

Tässä jo jonkun aikaa mietiskellyt pitäisikö yks käräyttää, kun ainakin 6 tyyppiä tietää pettämisestä mutta puoliso ilmeisesti tietämätön...

Itseä kyllä ottais rankasti päähän jos olisin sellaisessa tilanteessa.

Vierailija
15/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jo jonkun aikaa mietiskellyt pitäisikö yks käräyttää, kun ainakin 6 tyyppiä tietää pettämisestä mutta puoliso ilmeisesti tietämätön...

Käräytä vaan mutta muista että viestintuojat yleensä ainakin aluksi ammutaan, tosin jos ei ole läheinen tuttava kyseessä niin mitä väliä jos suuttuu.

Vierailija
16/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni sängyssä sen toisen kanssa. Myöhemmin "kaverit" kertoi että on pettänyt ennemminkin. Vituttaa kun eivät kertoneet aiemmin.

Vierailija
17/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytä vaan mutta muista että viestintuojat yleensä ainakin aluksi ammutaan, tosin jos ei ole läheinen tuttava kyseessä niin mitä väliä jos suuttuu.

Tuo tässä on juuri ollut se syy miksen ole mitään sanonut, vaikkei kovin tuttuja mulle olekaan.

Mutta jäänyt mietityttämään, koska olis itselle ainakin karmeeta kuulla vuosien päästä että muut tietää paitsi minä...

Vierailija
18/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän ennekin, mutta menköön.olin illalla suihkussa, mies jäi vauvan kanssa alas. Otin suihkun oikein pitkän kaavan mukaan pitkästä aikaa. Sillä aikaa eräs "ystäväni" oli tullut kylään ja olivat mieheni kanssa naineet meidän sängyssä. Nainen häipyi rikospaikalta ennen kuin ehdin tavata häntä.

Suihkun jälkeen ihmettelin miehelle, miksi hänen kätensä haisevat alapäälle. Sanoi käyneensä kädellä ja nauroin, että hänellä varmaan on täällä joku suttura piilossa. Eipä mies maininnut vieraista mitään.

seuraavana päivänä ystäväni tuli uudelleen kylään ja mainitsi käyneensä edellisenäkin päivänä. Vasta siinä vaiheessa mieleeni pälkähti, että olin edellisaamuna vaihtanut sänkyyn sinisen lakanan, mutta suihkun jälkeen sängyllä oli harmaa. Lisäksi miehen käsissä ollut haju kävi järkeen. Nyt sekä minulla että tällä toisella naisella on lapsi saman miehen kanssa, mutta mies on jo pettänyt ja jättänyt tämän toisenkin.

Vierailija
19/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että mies oli varattu. Sitten kerran satuin vaimonsa kanssa samaan seurueeseen ja asia selvisi. Mies soitti puhelimeeni, johon olin tallentanut kuvansa näkymään aina puhelimen soidessa. Vaimo näki ja halusi tottakai tietää, mistä tunnen miehen. Ovat edelleen naimisissa eikä kumpikaan tervehdi vastaan tullessa.

Vierailija
20/25 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti sähköpostin vahingossa auki ja siitähän se totuus näkyi. Oli jo epäily tässä vaiheessa. Ainut kerta kun olen kenenkään posteja katsellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan