Käytitkö tänään valkolakkia?
Kommentit (16)
Tossa mun valkolakki on sohvan käsinojalla. En laita päähän, kun ollaan vaan kotona oman perheen kesken. Jos mentäis johonkin kodin ulkopuolelle, toki laittaisin lakin päähäni. Tai jos meille tulisi vieraita.
En jaksa kaivaa sitä kaapista. Enkä muutenkaan viitsi. Vaimo pitää sitä jonain ylimielisyytenä kun ei itse ole ylioppilas. Olen jo aika monta vuotta antanut ylioppilaslakkini pölyttyä rauhassa kaapin perällä.
En ole käyttänyt lakkiaisten jälkeen.
Teekkarit käyttää vasta huomenna/puolen yön jälkeen.
Itse myin oman yo-lakkini. Kerran käytin ja se riittää. Ei kaduta.
Vierailija kirjoitti:
Teekkarit käyttää vasta huomenna/puolen yön jälkeen.
*höpö,höpö*
Fuksit saavat lakkinsa vasta huomen aamulla, muut teekkarit bilettävät kyllä jo lakki päässä
En ole koskaan käyttänyt. Ei kuulu mun tapoihin esitellä koulutuksiani julkisesti. Se on jotenkin junttia ja oksettavaa itsensä tietoista korottamista muka-paremmaksi ihmiseksi.
En ole käyttänyt sitä lakkiaisten jälkeen, koska onhan se nyt tosi ruma hökötys.
En käyttänyt, kun ei käyty missään. Huomenna ehkä laitan päähän.
En, en ole pariin vuoteen välittänyt käyttää. Tosin en juuri jaksa vääntyä uloskaan, katselen sarjoja ja elokuvia netflixistä. Ei kiinnosta ihmisjoukot tai juopot.
En, olin töissä ja nyt leffaa telkkarista. Ehkä huomenna, jos tulee lähdettyä johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et niin miksi?
En,kävin lukion äidin painostuksesta ja ostin lakin mummon painostuksesta,joten minulle se ei symboloi muuta kuin pakkopullaopintoka.Kaipa lakki jossain varastossa pölyttyy.
Istuin koko päivän kotosalla, mutta pidin lakkia jonkun aikaa :D
En käyttänyt, koska en jaksa etsiä sitä. Lapseni käyttää lakkiani joskus jossain pukeutumis leikeissään.
Teekkarilakkini ei ole enää valkoinen :)