Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon huomannut nettikirppiksillä että ne jotka kyselee eniten ei varmana osta mitään

Vierailija
30.04.2016 |

Oletteko te huomanneet saman? Ne jotka on eniten kyselemässä tuotteesta tietoja eivät varmana sitä osta. Kysyvät useita kysymyksiä ja lopulta katoavat.

Tähän asti huomannut että tosiostaja tulee suoraan sanomaan että mä otan tämän, anna pankkitietosi niin maksan heti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselijät ovat tarkempia rahoistaan. Eivät osta ns. sikaa säkissä vaan haluavat tuotteesta paljon tietoa ennen ostopäätöstä. Sitten kun saavat haluamansa tiedot, toteavat, ettei tuote olekaan jostain syystä heitä varten. MItä vikaa tässä on`?

Vierailija
2/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Kyllä ne kyselijät yleensä ostavat jos tuote on sellainen mitä he tarvitsevat. Tietysti jos käyt jossakin Facebookin Oulu-kirppiksellä niin siitä en tiedä mitä siellä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen... kyselevät ummet ja lammet mitoista ja väristä "onko tää nyt sellanen hiilenmusta vai sellanen loistavan musta? ja jostain "voitko vielä ottaa kuvan napeista ja mitata kauluksen ympärykse?" ja sitten sanovat että ei ollutkaan hyvä.

Vierailija
4/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen... kyselevät ummet ja lammet mitoista ja väristä "onko tää nyt sellanen hiilenmusta vai sellanen loistavan musta? ja jostain "voitko vielä ottaa kuvan napeista ja mitata kauluksen ympärykse?" ja sitten sanovat että ei ollutkaan hyvä.

Juu just tätä tarkoitan!! Huuto.netissä minulta on usein kysytty vaikka mitä ja varmaan kerran kysyjä on ostanut sen tuotteen. Onko tämä varmasti sen pituinen mitä tekstissä lukee, onko paljon kulumaa, onko sen värinen kuin kuvassa, joustaako yhtään... Kaikki nämä asiat on mainittu jo tekstissä, LUE!!!

Vierailija
5/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikirppiksillä hämmentävän moni ei osaa ilmoittaa oma-aloitteisesti hyvin olennaisia tietoja kuten kengän kokoa tai sängyn leveyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi