Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helikobakteerin häätöhoito

Heila90
30.04.2016 |

Hei!
Olen tässä nyt kolmatta päivää syömässä helipak k -yhdistelmäpakkauksen lääkkeitä. Pakettiin kuuluu kaksi antibioottia ja mahahappo lääke. Kysynkin onko kellään kokemusta kyseisestä setistä, kun itsellä alkanut nyt olemaan vatsa sekaisin ja uloste on tummaa...?? Onko normaalia?? :(
ei näin vappuna innostaisi paljon päivystykseen lähteä. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten lukenut ohjeita? Niistä lääkkeistä nimenomaan menee vatsa sekaisin, ne on sen verran tujua tavaraa. Lääkäri muistutti minua, että kuuria ei kannata ottaa sellaiseen aikaan, jolloin on tiedossa juhlia tai matkoja, koska todennäköisesti sitä on osan aikaa vatsavaivainen.

Eikö ne apteekissa ehdottaneet antibioottien seuraksi maitohappobakteereja?

Vierailija
2/5 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyllä pakkausselosteen jne., mutta eniten tässä mietityttääkin, kun uloste on tummaa? :(

En käytä mitään muita lääkkeitä, joten vatsa kai reagoi vieläkin herkemmin lääkeaineille. Maitohappoa syön säännöllisesti muutenkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin maaliskuussa Helipak -K kuurin ja tulin siitä kyllä aika kipeäksi. Vatsa todella kipeä ja sekaisin ja pahoinvointia. Nyt pitäisi mennä kontrolleihin ensi viikolla ja jännittää onko lähtenyt. Ilmeisesti on aika yleistä ettei saada heti hoidettua... Pelottaa jo valmiiksi kun tulin tuosta ensimmäisestä kuurista jo niin huonovointiseksi. Tsemppiä kuuriin - kiukulla vaan pillerit alas ja ajattelet että et suostu antamaan bakteerille periksi.

Vierailija
4/5 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin keskeyttämään Helopak K - kuurin huonovointisuuden vuoksi. En voinut muuta kuin maata ja syömään en pystynyt ollenkaan. Vielä pari päivää kuurin lopettamisen jälkeen olen kuin toisissa maailmoissa, en läheskään kunnossa.

Vierailija
5/5 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee kaikki hyvätkin bakteerit samalla. Tuttu sai suolistosyövän pari vuotta häätöhoidon jälkeen. En sitten tiedä oliko niillä mitään yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän