Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein haukkua äitiä, joka halusi omaa aikaa..

Vierailija
30.04.2016 |

Hän oli jo pitkään halunnut omaa aikaa. Aamulla lapsi oli huono vointinen. Mutta hänellä oli kyläily ystävänsä luona edessä. Äiti antoi hänen mennä.. Poika oksensi ystävänsä huoneeseen.. Nyt äitiä haukutaan. Eihän voi olla oikein?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä poikaa saisi syyllistää, hän tahtoi vain olla ystävänsä kanssa.. :/

Vierailija
2/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein haukkua. Sairastuneen lapsen paikka on kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa :( Siis lasta. Harmi, jos äitiäkin syytetään. En mä ainakaan syyttäisi. Syyttävillä on ongelmia itsensä kanssa, koska kukaan ei ole täydellinen ja omaa rauhaa kaivannut äiti on täysin inhimillinen äiti.

Vierailija
4/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ollut silloin sairastunut vaan pelkästään huono vointinen..

Vierailija
5/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi raukkaa :( Siis lasta. Harmi, jos äitiäkin syytetään. En mä ainakaan syyttäisi. Syyttävillä on ongelmia itsensä kanssa, koska kukaan ei ole täydellinen ja omaa rauhaa kaivannut äiti on täysin inhimillinen äiti.

Olen samaa mieltä.. Ei äitikään ole täydellinen vaikka haluaisi omaa aikaa, erossa lapsestaan, rakkaasta..

Vierailija
6/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sairaan lapsen lykkää toisten vastuulle niin paska äiti on vaikka voissa paistais

Vierailija
7/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikein haukkua. Sairastuneen lapsen paikka on kotona.

Mitähän sinäkin tykkäisit jos sinua haukuttaisiin kun olisit tehnyt virhearvion aamulla ja lapsesi sairastuisi ystävällään ja oksentaisi hänen huoneeseensa? Miten mä luulen, että sä olisit heti takajaloillasi, miten sekopäitä sun ystäväsi ovatkaan? :)

Vierailija
8/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sairastunut kakara piti roudata yhtään minnekään? Huonovointisuudesta voisi edes mainita, saisi kyläpaikka päättää ottaako riskin. Oksennustaudit on vittumaisia. Ja tarttuvat tosi herkästi.

Vierailija
9/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää olla täydellinen äiti.. Ei saa haluta omaa aikaa eikä viedä lasta kylään.. Vaikka lapsi haluaisil..

Vierailija
10/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka lapsi haluaisi itse.. Ei haluaisil .D

Vierailija
11/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi luoja miten ärsyttävä tyyli sulla on kirjoittaa. Eikä tuo päänsisältö taida sen kummoisempaa olla. Ihme itkuhenkistä turhan puolustelua.

Vierailija
12/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meidän tyttö valittaa aina välillä että on "outo olo" ja se on välillä tarkoittanut oksennustautia, mutta useimmiten ei. Tulkitsen sen niin, että hän pelkää oksennusta niin jos tuntuu hetken huonolta niin saattaa tulla sama olo kuin oksennustaudissa kun pelkää että oksentaa, eikä se sitten sitä olekaan. Rajoittaisi aika paljon meidän elämää jos silloin aina pitäisi pysäyttää menot siihen, koska yhteen aikaan tätä valitusta tuli melkein viikottain...

3 ja 7

Vierailija
13/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sairastunut kakara piti roudata yhtään minnekään? Huonovointisuudesta voisi edes mainita, saisi kyläpaikka päättää ottaako riskin. Oksennustaudit on vittumaisia. Ja tarttuvat tosi herkästi.

Jos se on tarha- tai koulukaveri niin tarttuuhan ne muutenkin.

3

Vierailija
14/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mainittakoon ketjun lukijoille, tämä kaksipisteinen idiootti on vetänyt tämän tarinan toisesta ketjusta. Siellä ei ollut mitään mainintaa väsyneen äidin omasta ajasta. Eipä sillä, että tällaisella olisi mitään merkitystä, väsyneet äidit varmaan etsivät "omat aikansa" jostain muualta kuin lapsen kavereiden vanhemmista.

Vierailija
15/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on tarha- tai koulukaveri niin tarttuuhan ne muutenkin.

3

Ei tartu.

Meillä on tasan kerran ollut vatsatautia ja sekin tuli kaveriperheeltä joka ei vaivautunut kertomaan, että heidän kullannuppunsa oli oksentanut edellisen päivän.

Jos lapsi valittaa huonoa oloa, hänen paikkansa on kotona. Tiedän totaali yh:na, että sitä omaa aikaa tarvitsee, joskus jopa epätoivoisesti mutta sairaan lapsen paikka on siitä huolimatta kotona.

Vierailija
16/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tahallista.. Miten voi syyttää?

Vierailija
17/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on myönnettävä.. Olen väsynyt äiti. En tämä josta toinen aihe kirjoitti.. Mutta olisin voinut olla minä. Olen antanut flunssaa potevan pienen poikani lähteä ystävälleen kylään. He sairastuivat myös ja sain huudot.. Poika ei ole enää tervetullut. Olin odottanut vierailua niin kauan.. Omaa aikaani. Pienen poikani isä on eronnut minusta. Hänestä ei usein ole apua.. Asuu kauempana.

Vierailija
18/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä poikaani heille enää kylään antaisikaan.. Kun tiedän millaisia ovat. Syyllistäjiä ja haukkujia.. Eivät sanoneet ettei poikani ole tervetullut, koska emme ole keskustelleet.. Pallo heidän puolella.

Vierailija
19/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi.. pitää.. kirjoittaa.. noin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi