Mitä mieltä Kappahlin Hampton Republic mallistosta?
Se on kuulemma ollut niin suosittua, että avaavat merkille omia liikkeitä. Mikähän preppy tyylissä kiehtoo pohjoismaalaisia?
Kommentit (39)
Olen nähnyt noita vaatteita roikkumassa KappAhlissa, mutta en ole tehnyt lähempää tuttavuutta. Ei siis mielipidettä.
Koko KappAhl on aika ihmetys, miten se pysyy hengissä ja ketkä sieltä ostaa vaatteita... Ihan ehdottomasti kaikkein valjuin ja mitäänsanomattomin vaateketju. Mutta on sillekin kai sitten kohderyhmänsä.
Vaatteet näyttää kivoilta henkarissa, mutta sovitettaessa ei näytä hyvältä. Ei siis sovi ainakaan mun vartalon malliin.
Vierailija kirjoitti:
Koko KappAhl on aika ihmetys, miten se pysyy hengissä ja ketkä sieltä ostaa vaatteita... Ihan ehdottomasti kaikkein valjuin ja mitäänsanomattomin vaateketju. Mutta on sillekin kai sitten kohderyhmänsä.
Minä ostan sieltä farkut, sukat ja alushousut. Hyvä laatu ja halpaa.
Olen liian lihava niiden vaatteisiin. Vai tuliko niiltä lihavien mallisto jo? En ole pitkään aikaan käynyt KappAhlissa, joskus ostanut alushousuja.
Mun mielestä ne on jotenkin muodottomia? Neuleet on ihan laatikoita, samoin t-paidat.
Minä ostan paljon vaatteita Kappahlista,,siellä on perussiistejä mekkoja. Farkut on todiaan edullisia ja hyvälaatuisia, samoin farkkuhameet. Musta perusjakkukin mull on sieltä. Ja sukkiksia myös.
En ole ikinä nähnyt yhtä tylsää vaatemallistoa.
Lapsille collegehousuja alennuskupongeilla, tosin niilläkin ovat jo vähän liian hintavia.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian lihava niiden vaatteisiin. Vai tuliko niiltä lihavien mallisto jo? En ole pitkään aikaan käynyt KappAhlissa, joskus ostanut alushousuja.
Onhan siellä aina ollut isojen tyttöjen mallisto.
KappAhl on mielestäni mennyt alas päin verrattuna muutama vuosi taakse päin, kaikin puolin. Ankeita rytkyjä, vain muutama helmi joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä aina ollut isojen tyttöjen mallisto.
XLNT joo, mutta tarkoitin sitä Hampton-mallistoa, että onko siihen tullut isompia kokoja? Tykkäisin pukeutua enemmän preppy-tyyliin, mutta en ole löytänyt sellaisia vaatteita lihaville. Pelkkää liehuvaa hippivaatetta tai rokkaavaa niittipaitaa.
Tykkään kyllä kovasti, vaan vähän hintavia ovat. Olen siis ihan puhtaasti köyhä, ja noista yleensä valkkaan ne vähän kivemmat vaatteet. Alennuksesta toki.
Niin ja miksi kiinnostaa? Ovat aika ajattomia, ja köyhänä ei ole jatkuvasti vara ostaa vaikka uusia juhlavaatteita. Ovat siistejä ja käytän esim. Edelleen 5v sitten ostamaani bleiseriä ja sitä kehutaan edelleen. Toki ei ole päivittäisessä käytössä. Preppytyyli on aika ajaton. :)
Mallistosta olen löytänyt muutamia kivoja perusjuttuja, kuten pellavaiset paitapuserot.
Massatuotettuja halpisrytkyjä joita yritään brändäyksellä yhdistää yhdysvaltojen vanhan rahan rikkaisiin. Jo on aikoihin eletty! t. Suurituloisten listalla teinistä saakka, käytän kolmiraitaverkkareita ja villapaitaa, juon Upcideriä ja syön hodareita. Elämä hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Massatuotettuja halpisrytkyjä joita yritään brändäyksellä yhdistää yhdysvaltojen vanhan rahan rikkaisiin. Jo on aikoihin eletty! t. Suurituloisten listalla teinistä saakka, käytän kolmiraitaverkkareita ja villapaitaa, juon Upcideriä ja syön hodareita. Elämä hymyilee.
0/5
Osa vaatteista ihan kivoja siistejä perusvaatteita, mutta esimerkiksi neuleissa oli viimetalvena(?) tosi outoja väriyhdistelmiä, esimerkkinä kirkkaansininen-oranssi..
Ei mahtuneet päälle. Aika niukka mitoitus. Olen kokoa 44, mutta käsivarsista jäi kirraaamaan.
Ihan ok merkki. Olen muutaman vaatteen merkiltä ostanut, ovat säilyneet hyvinä pitkään, verrattuna esim. Hennesiin.