Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimosta ei pidettäisi ihailevia puheita hautajaisissa

Vierailija
29.04.2016 |

Eikö olekin niin, että vainajasta pidetään aina ihailevia puheita hautajaisissa ja kerrotaan, miten lämminhenkinen ja suurisydäminen ihminen hän olikaan? Ainakin niissä on pidetty, joissa olen ollut.
Jos vaimoni nyt kuolisi, moiset puheet tuntuisivat lähinnä irvokkaalta valehtelulta. Ei minulle ainakaan hirveästi tule mieleen lämminsydämisiä tarinoita hänestä. Ei kai ilkeästä ja häijystä luonteesta mitään tarinoita kerrota?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh...oli miten oli niin ei kai tuolla asialla vainajan puolesta suurempaa väliä ole.

Ja kaitpa tuollainen tilanne olis niitä aika hyväksyttäviä valkoisille valheille? Elikä ap, varmaan ihan ok jos haluat runoilla - sitten.

Vierailija
22/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin itse olet hirviösi luonut. Niin monta kertaa olen nähnyt kuinka huonosti vaimoaan kohtelevat miehet muuttavat mukavan ja kiltin naisen katkeraksi ja vihaiseksi ja elämänilonsa menettäneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin itse olet hirviösi luonut. Niin monta kertaa olen nähnyt kuinka huonosti vaimoaan kohtelevat miehet muuttavat mukavan ja kiltin naisen katkeraksi ja vihaiseksi ja elämänilonsa menettäneeksi.

No siinäpä se onkin, että en ole koskaan kohdellut huonosti. Ihan itse on hirviön luonut. Kaikki sujuu hyvin, jos hän saa tehdä kaiken oman tahtonsa mukaan. Linjasta ei sovi poiketa.

Vierailija
24/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä se onkin, että en ole koskaan kohdellut huonosti. Ihan itse on hirviön luonut. Kaikki sujuu hyvin, jos hän saa tehdä kaiken oman tahtonsa mukaan. Linjasta ei sovi poiketa.

No kuule, jätä se akka. Elämä on liian lyhyt tuollaseen kärvistelyyn. Ja elämä on vieläpä ainutkertainen sen lisäksi että se on lyhyt, turha se on sitten seitsemänkymppisenä erota ja asua eri vanhainkodissa tai vuodeosastolla makuuhaavoja keräämässä märissä vaipoissa kylmää velliä ryystäen...

Vierailija
25/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan mukavaa, että vainajia kehutaan. Omaiset siinä kovilla on, kun pappi saarnaa: Te jälkeenjääneet jälkeläiset. Mun perhe repee aina sen kuullessaan.