Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko baariin laittaa tällaisen keinonahkaisen catsuitin? :D Auttakaa tyylitajutonta!

Vierailija
29.04.2016 |

https://www.leeloo.fi/bas-bleu-enya-wetlook-catsuit

Onko tuollainen ihan totaalinen moka? Mä taidan olla nolo, koska en tajua baaripukeutumisesta yhtään mitään :D Mut kiitos jos joku viitsii auttaa siskoa hädässä!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa. Ei kannata laittaa alusvaatteita alle. Minä käyn joskus pelkissä sukkanauhoissa.

Vierailija
2/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mulla ei olisi pokkaa laittaa tuollaista. Voi ehkä toimia, jos olet erittäin itsevarma ja näytät myös siltä, että asennetta tyyliin Lady Gaga löytyy. No, ainakin tuossa asussa baarihuomion saaminen on taattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi laittaa.

Laita farkut, musta t-paita ja hiukaet kauniisti ja hyvä mwikki, niin olet varmalla maaperällä.

Vierailija
4/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään erityistä "baaripukeutumista", itse menen kaikkialle aina samoissa kledjuissa ku yleensäkin. Naisten jutuista en tietenkään tiedä mitään.

M22

Vierailija
5/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Mulla ei olisi pokkaa laittaa tuollaista. Voi ehkä toimia, jos olet erittäin itsevarma ja näytät myös siltä, että asennetta tyyliin Lady Gaga löytyy. No, ainakin tuossa asussa baarihuomion saaminen on taattua.

Okei, tätä mä vähän pelkäsinkin, kun tarkoitus ei oo herättää huomiota yhtään enempää kuin muut naiset :D Viimeksi testasin tuota baarissa ja mulla oli asun päällä paita, jolloin toi näytti pelkiltä housuilta. Ongelmaksi paljastui vessakäynnit: riisu siinä nyt sit paita ekaks pois, et saat haalarin alas :D

Vierailija
6/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi.

Vierailija
7/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan! Baaripukeutuminen on sitä mitä päälle laitat.

Vierailija
8/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään erityistä "baaripukeutumista", itse menen kaikkialle aina samoissa kledjuissa ku yleensäkin. Naisten jutuista en tietenkään tiedä mitään.

M22

No sä oletkin mies! Kerro nyt sit miehenä mitä mieltä oot naisella tollaisesta asusta ja nimenomaan baarissa eikä jossain leikeissä :DD

Vierailija
9/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, tätä mä vähän pelkäsinkin, kun tarkoitus ei oo herättää huomiota yhtään enempää kuin muut naiset :D Viimeksi testasin tuota baarissa ja mulla oli asun päällä paita, jolloin toi näytti pelkiltä housuilta. Ongelmaksi paljastui vessakäynnit: riisu siinä nyt sit paita ekaks pois, et saat haalarin alas :D

Niin sä ihan tosissas luulet, että tommonen asu ei herätä huomiota? :D Justiinsa.

Vierailija
10/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on seksiasu. Siis sellainen, jota käytetään sängyssä, ei kodin ulkopuolella...

Vierailija
11/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma tyylinsä ja makunsa, aika rohkeahan tuollainen asu kyllä on :) herättää takuulla huomiota, mutta jos se on sinulle ok ja jos tykkäät asustasi niin anna mennä vaan :)

Vierailija
12/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna joo, kissan naamari vielä päähän. Muuten ei.

Vierailija
13/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi ihan vitun kuuma jos on kroppa kunnossa. Onhan sinulla? Vähän lutkamainen mutta katseita kyllä kääntää. 

- M25

Vierailija
14/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M22

No sä oletkin mies! Kerro nyt sit miehenä mitä mieltä oot naisella tollaisesta asusta ja nimenomaan baarissa eikä jossain leikeissä :DD

Tuollaisesta asusta tulee kyllä kolossaaliset vipinät päästä asun käyttäjän kanssa baarista niihin leikkeihin. Notta laita vaan.

-m

Vierailija
15/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna ja halloweenina voi. Älä unohda kissankorvia!

Vierailija
16/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on seksiasu. Siis sellainen, jota käytetään sängyssä, ei kodin ulkopuolella...

Varsinaisessa seksiasussa vetskari menisi kyllä paaaljon pidemmälle. Tuo on hyvin rohkea biletysasu hyvin rohkealle.

.m

Vierailija
17/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt kun miettii ja lukee kommentteja alan olla sitä mieltä et ilman päällä olevaa yläosaa menee ihan yli :D kiitos avusta! ap

Vierailija
18/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menee yli. Tuossa asussa näyttäisi normibaarikansaan verrattuna kuin olisit tupsahtanut sinne juuri jostain dungeonista asiakasta piiskaamasta. Mutta jotkut tykkää pukeutua yli.

Vierailija
19/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja sexy, laita tennarit, ponnari, nude meikki ja toi, niin herätät hämmennystä. Hyvän kropan tietty vaatii.

Vierailija
20/34 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jalkoväli ei ole jo avoin niin duunaa se sellaiseksi, onnistuu sidukkapisut ja nussiminen baaripokan kanssa helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme