Kuulostaako hullulta, jos 21v tuntee olevansa liian vanha.
Tai tuntuu siltä, että vuodet kuluvat hirveän nopeasti enkä ole enää nuori.
Kommentit (10)
Kuulostaa, koska ajatus on kuin omasta päästäni
vm. 1994
Ei, pikemminkin hyvin ymmärrettävältä. Kyllä se siitä.
Ei se nykymaailmassa hullulta kuulosta, mutta aika ikävää loppuelämää tuossa itselleen petaa.
Liian vanha mihin? Sohvaperunasta olympiaurheilijaksi? Se juna taisi mennä jo, mutta muuten elämä on todella vasta alussa 🙂
21 on jo vanha. 22 nainen alkaa fyysisesti rapistua.
Näin itsensä vieläkin nuoreksi tuntevan 30-vuotiaan näkökulmasta kieltämättä hieman ennenaikaiselta. Sulla on kuule koko elämä edessä! 2-kympin kriisiä tuo lienee.
Jep. Sama olo oli 21-vuotiaana ja nyt 5 vuotta myöhemmin pidän itseäni täysin rupsahtaneena ja arvottomana. Elämä meni tässä sitten näemmä jo.
elämä on loppujenlopuksi äärimmäisen lyhyt
Tuosta 20-vuotiaasta eteenpäin vuodet kuluvat vuosi vuodelta nopeammin. Yhtäkkiä huomaakin olevansa yli 30-vuotias ja sinulla ei ole edelleenkään perinteistä perhe-elämää :D. Ei tämä minua haittaakaan, ei minua edes kiinnosta nykyään parisuhteilut. AP, älä murehdi tuollaista nyt, ehdit tuntea itsesi vanhaksi paljon myöhemmin. Riippuu seurasta milloin tuntee itsensä vanhaksi, kun kuuntelee alle kaksikymppisten juttuja, en juurikaan tajua niitä :D. Onneksi minulla on ikäisiäni ja vanhempia kavereita, joiden kanssa on samantyylisiä kiinnostuksen kohteita ja elämäntilanteita. Nyt tässä juon olutta ja kuuntelen heavy metallia. M34
Kuulostaa.