Kiitos ylläpito ripeästä toiminnasta!
Ssss:n uusin sairas ketju poistui minuutissa kun pyysin. Sairaan ja epäterveellisen kehonkuvan ihannointi tulee kitkeä lopullisesti. Terve on kaunista!
Kommentit (14)
Kiitos myös siitä että poistatte kaikki keskustelut lasten turvallisuudesta, seksuaalisesta ahdistelusta kaduilla yms ikävän. Maailma tuntuu niin paljon turvallisemmalta ilman niitä. Kiitos paljon!
Mamu keskustelut poistuvat myös äkkiä. Hyvä ylläpito!
Naurettavaa. Joku painokeskustelu poistetaan, mutta joku ayrton senna- lasten hyväksikäytön puolusteluketju saa olla palstalla!
Ssss pilaa kaikki ketjut mihin osallistuu huutamisellaan. Pois moiset vain ja Ssss:lle bannia.
Kiitos jälleen ylläpito. Uusi yrityskin poistui.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Tahuatko ollenkan kuinka asiattomasti toimit???!!!!? Laiha ei ole normaalipainoinen oli mielipiteeni ja poistatit sen, saatanan löskidenialisti vittu
Tämän takia ketjut poistetaan. Olet asiaton ja haukut muita.
Olen turhautunut vasta sen jälkeen kun minua kohdellaan epäoikeudenmukaisesti!!!! Olin 100000% asiallinen poistetuissa ketjuissani!
Asiatonta on KIELTÄÄ MUIDEN MIELIPITEET. Usko jo, että sulla on omasi ja mulla on omani. Sun ei ole ainoa oikea.
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Tahuatko ollenkan kuinka asiattomasti toimit???!!!!? Laiha ei ole normaalipainoinen oli mielipiteeni ja poistatit sen, saatanan löskidenialisti vittu
Tämän takia ketjut poistetaan. Olet asiaton ja haukut muita.
Olen turhautunut vasta sen jälkeen kun minua kohdellaan epäoikeudenmukaisesti!!!! Olin 100000% asiallinen poistetuissa ketjuissani!
Asiatonta on KIELTÄÄ MUIDEN MIELIPITEET. Usko jo, että sulla on omasi ja mulla on omani. Sun ei ole ainoa oikea.
Tehän tässä yritätte kieltää muiden mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa. Joku painokeskustelu poistetaan, mutta joku ayrton senna- lasten hyväksikäytön puolusteluketju saa olla palstalla!
Siis mikä on tämä ketju josta puhut?
No joo... mielipiteensä kullakin, mutta onhan tämä "läskidenialismi" ja jopa vakavan alipainoisuuden ihannointi mennyt aika maaniseksi. Kyllä: painoasioista on hyvä keskustella, mutta olisi joskus kiva keskustella niistä asiallisesti ja oikeasti järkevältä pohjalta.
Nimenomaan näin! Kyllä me mammat johonkin ollaan tyytyväisiäkin, vaikka yleisin palaute onkin valittaminen. 🙂 Toivotan ylläpidollekin mitä parhainta vappua! ♥🍬
Samaa mieltä. Olen itse hoikka, mutta ei tulisi mieleenkään arvostella ja haukkua muita.