Miten saatte lapsenne lopettamaan?
8 vuotias poikani laulaa jotain hirvittävää "nussittuna nukut paremmin"kappaletta enkä saa häntä millään lopettamaan.
Mistä se on saanut tämmöistä päähän? Levitetäänkö tälläistä koulussa? Meillä ei todellakaan kotona käytetä tälläistä kieltä.
Kommentit (36)
Oletko koittanut kuunnella poikasi kanssa jotain toista tarttuvaa biisiä esim. Kerran kesässä? Voisi unohtaa sellaiset ällöttävät nussimislaulut.
Biologiaksi kylläkin kutstutaan eikä fysiikaksi ellet ala lapsillesi ydinfysiikasta selittämään ja kuinka jokaisessa nenäkarvassa on ytimiä :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro että tarkoittaa vauvan tekoa. Itse kyllä kerron mielelläni lapsille vaginasta ja peniksestä ja spermasta, ties vaikka niistä tulisi asiian erikoistuneita lääkäreitä tai tutkijoita. Sehän on vaan fysiikkaa siinä missä sieraimet, silmämunat ja kielikin.
Tietenkin kertoa pitää vasta silloin kun lapsi alkaa itse kyselemään. Joten kerro että nussiminen tarkoittaa vauvan tekoa, jos siitä seuraa jatko kysymyksiä niin miksi et vastailisi. Ihme häpeilyä normaaleista asioista. Eikä mun 6 vuotiasta hävetä jos puhun vaginasta, sen mielestä on normaalia puhua asioista ja kysellä. Ja minusta on normaalia kertoa ja opettaa.
Ihan kuin jostain Neuvostoliiton 7-vuotialle suunnatusta opetusohjelmasta. Harrastettiin muuten Suomessakin tätä valistusta.
Nussiminen on ihan jotain muuta kuin olla yhdynnässä tai harrastaa seksiä.
Kerrotko lapsellesi kyrvästä ja vitustakin samat "totuudet"?
Ai jaa no en näköjään tiedä mitä nussiminen tarkoittaa. Ajattelin sen olevan synonyymi panemiselle, yhdynnälle ja vauvan teolle. Kyrvästä sanoisin että tarkoittaa penistä tai pippeliä ja vittu vaginaa. Eikö näin olekkaan. Olempas pihalla.
Töissä joskus tulee tokaistua että joku on nussinut ( vienyt / varastanut ) taas työkalut / tavarat ja pitää lähteä hakemaan varastolta uusia. Eli eiköhän tuo nussiminen ole nykyisin aika lailla laaja käsite. Työskentelen miesvaltaisella alalla ja siellä esim portto tarkoittaa yhden käden pientä kulmahiomakonetta.
Vaikka töissä tulee käytettyä vähän ronskimpaa kieltä kotona käytetään lasten kuullen vain ns. salonkikelpoista puhetta.
Mun mielestä tollaset biisit sais jättää tekemättä tai ainakin soittamatta julkisesti. Tajutonta paskaa, en halua itse kuulla enkä missään nimessä lapsieni kuulevan moista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tollaset biisit sais jättää tekemättä tai ainakin soittamatta julkisesti. Tajutonta paskaa, en halua itse kuulla enkä missään nimessä lapsieni kuulevan moista.
Se on kuule ihan kristityn kansanedustajan päästä lähtenyt: "nussittuna nukkuisit sikeämmin"
Lasken lapselta housut kinttuun ja annan erittäin lujasti risua paljaalle persukselle!
Kysyt häneltä, että tietääkö mitä tämä nussiminen tarkoittaa. Jos ei, niin näytät hänelle netistä jonkin kuvan tai videopätkän, joka selventää mistä on kysymys.
Aino-- kirjoitti:
SannaVa kirjoitti:
En ymmärrä miksi olet soittanut lapsellesi tuollaista musiikkia!?
Minähän en ole soittanut en ikinä soittaisi mitään tällaista lapselle!!
Varmaan koulussa kuullut
Minun mielestäni se on koulun VELVOLLISUUS opettaa nämä asiat!!
Jee.. Ja arvaa keneltä ne lapset 10 muuta luokkakaveria sen laulun oppivat. Onko se sitte samalla logiikalla siun vastuu sivistää niitä?
Uus walking dediki tulee telkasta
Hei, olen itsekkin törmännyt tähän ongelmaan. Ensiksi koitin kurinpito menetelmiä mutta se ei auttaunut. Nyt lapsi asuu isoäitinsä kanssa.
Nussiminen, seksi ja vauvan teko on sama asia, tiedettiinhän se jo 70-luvulla...
Huutonarua! Tämä keskustelu löytyi "nussittuna nukut paremmin" google haun top vitosesta!
Nyt Toimi sitten perussuomalaisten eduskuntaryhmän järjestykseen ja pitää unikouluakin tarvittaessa.
Saat sen lopettamaan laulamisen laittamal sille koirien kaulapannan joka antaa shokin jos havaitsee äänihuulten värinää :D
Öö. Tä? Koulun? Wtf. Sinä olet kasvattaja ja kasvattajan kuuluu hoitaa tällaiset asiat. Koulussa on opintosuunnitelma ja niiden pitää noudattaa sitä. Kasva vanhemmaksi ja ota vastuuta!