Hyi kauheeta mitä jouduin katsomaan
Siis tuolla vastapäisessä talossa,parvekkeella joku nainen otti mieheltä suihin. Just äsken. Kaikkea ihmiset tekee. Osaavatko edes hävetä. Varmasti se nainen huomasi että katselin. Eikä silti lopettanut.
Kommentit (23)
Mä todistin kerran vastapäisen talon parvekkeella kahden keski-ikäisen panemista, mies istui tuolilla ja nainen pomppi sylissä. Ne oli mun lapsen luokkakaverin vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Tirkistelijä!
No ei siinä mikään tirkistelijä tarvitse olla, jos ihmiset panee parvekkeella.
Kostuitko? Mulla ainakin rupeis varmasti seisoon. Oma eukko kun ei ikinä ota suihin.
Siljan Promenade-hyteistä näkee kanssa kaikenlaista, vastakkaisten hyttien äksönpätkiä aina lemmiskelystä ja paskalla istumisesta hytin huussin ovi avoinna, perhedraamaan, kännisekoiluihin ja pikkulasten vilkuttamisiin tai kielen näyttämisiin. Toi kanssamatkustajien tarjoama viihdeanti on joskus jopa parempaa kuin laivan keskiyön show.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirkistelijä!
No ei siinä mikään tirkistelijä tarvitse olla, jos ihmiset panee parvekkeella.
Voi katsoa muualle.
Ihmiset rakasteli. Pöyristyttävää!
Kesä tekee tuloaan, eikä suomalainen aurinkoa liian harvoin tapaava ihminen välttämättä osaa oikein käyttäytyä julkisella paikalla. :D
Mutta osaa ne muuallakin. Kerran eräässä maassa lomaillessamme oltiin juuri saatu auto vilkkaan meriuimarannan parkkipaikalle, kun astuin siinä sitten autosta ulos ja katsahdin viereiseen autoon sisälle, niin meinasin pudotta silmät päästäni, oli siellä nsen verran kova meno päällä. Keskellä kirkasta päivää ja ihmisiä kulki koko ajan ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Siljan Promenade-hyteistä näkee kanssa kaikenlaista, vastakkaisten hyttien äksönpätkiä aina lemmiskelystä ja paskalla istumisesta hytin huussin ovi avoinna, perhedraamaan, kännisekoiluihin ja pikkulasten vilkuttamisiin tai kielen näyttämisiin. Toi kanssamatkustajien tarjoama viihdeanti on joskus jopa parempaa kuin laivan keskiyön show.
Juu. Olin nuorenpana siellä siivoojana. Kyllä kaikkea läpi ikkunoiden näki. Aika moni siinä hytin pöydällä pani. Sit ne runkkarit jotka tiesi että näkee.
Komppaan seiskaa. Aika menee melkein kuin siivillä istuessa siinä "ikkunalaudalla" ja katselemalla promenaden vilinää ynnä mitä saattaa muista hyteistä nähdä, kun ovat unohtaneet verhot ylös. Ja samalla naukkaillen taxfreen ostoksista 😉
Nyt heti soitto kriisipuhelimeen ettei pääse syntymään pahempia traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tietämättömyyteni tässä asiassa, en nimittäin harrasta risteilyjä, mutta onko noilla sikajuhlaristelyillä todella jotain lasiseinähyttejä?! Melko perverssiä suunnittelua, koska ei ole voinut tulla homman lopputulos yllärinä kenellekään. :'D
Nyt vois lähtee Promanadille ihan vain ton takia :D
Minä täällä otan aurinkoa ilman rintsikoita. Pitäisikö mennä sisälle. En mene. Jos jotain häiritsee niin menköön itse. Siis lasitettu parveke. Aika lämmin.
Tai mistä minä tiedän vaikka hekin olisivat olleet suomalaisia, en jäänyt kysymään! Mitä tapoihin tulee, niin ihan jopa mahdollista! :)
Itsehän sitten vietin oman loppulomani paikallisessa menttaalipuolen lasaretissa, nimittäin silmiäni poltteli kuulemma kuvitteellisesti ja olin toistellut järkyttyneenä jotain sekavuuksia liittyen liikakiloihin, hikisiin ähkijöihin sekä kuumiin ja heiluviin autoihin. Vieläkin toivuttuani Atlantti aiheuttaa minulle sekavuustiloja ja halun juosta mereen.
10
Vierailija kirjoitti:
Jengi vaihtaa vaatteitakin prome-hyteissä aivan estoitta ehkä lainkaan tajuamatta sitä, että niistä vastakkaisista hyteistä näkee tän vaatteiden vaihdon. On tullut nähtyä paljasta persettä ja roikkuvia rintoja.
Uteliaana olen etsinyt livee. En ole ikinä nähnyt. Joku vanha äijä puun takana runkkaili. En laske sitä.
Miksi katselit? Se on eri asia kuin se, että olet huomannut asian.