Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko olla lätkävaimo? Miksi/Mikset?

Vierailija
28.04.2016 |

Kadehdin kauheasti lätkävaimojen elämää. He ovat aina laitettuja ja kauniita ja elämä täynnä glamouria.

https://www.instagram.com/pirittahagman/?hl=fi

http://iconosquare.com/lottahintsa

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mieluummin olla julkisuudessa omien ansioideni vuoksi kuin siksi, että olen jonkun puoliso.

Toki onhan Vanessa Kurri halunnut tehdä myös omia juttuja ja päässyt niitä myös tekemään.

Itse kyllä ajattelen lätkävaimoista hyvää, mutta ajattelen myös, että joutuvat myös joustamaan paljon miehen uran vuoksi ja käytännössä varmaan vastaavat perheestä tosi paljon.

Hyvä ulkonäkö, vauraus ja huolitelluus eivät taas ole niitä ominaisuuksia, joita ensimmäisenä olen kadehtimassa. Mutta toki taloudellinen vakaus ja onnellinen perhe heillä ovat mielestäni arvoja, joita itsekin pidän tärkeänä tavoitella ja tämän vuoksi voisin kadehtia heitä, toki en voi tietää, kuinka onnellisia ovat. Jarkko ja Sofia Ruutu vaikuttavat minusta aidosti onnellisilta ja erityisesti Sofia ihmiseltä, jolla on arvot kohdallaan, seurailen mielelläni Sofiaa julkisuudessa.

Vierailija
2/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska Teemu Selänne, Tiki Tikkanen ja Jere Karalahti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omakin ura ja omat tavoitteet elämässäni. En ole muutenkaan sen tyyppinen että nauttisin tippaakaan ns. edustusvaimona olemisesta ja siitä että reissaan ympäri maailmaa sen mukaan missä mies saa sopimuksen.

Vierailija
4/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Syyt: jääkiekko ja jääkiekkoilijan sietäminen puolisona.

Vierailija
5/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen liian mustasukkainen eikä sitä rahallakaan pois saa.

Vierailija
6/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi julkkista puolisoksi, koska

a) haluan elää normaalia, rauhallista elämää, ilman julkisuutta

b) miehellä olisi liikaa kiusauksia pettää ties minkä onnenonkijan kanssa

Vierailija
7/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en voi ymmärtää sitä että aikuiset miehet käyttävät urheilua tekosyynä väkivallalle. Vahingot ymmärrän kyllä mutta en sitä miksi aikuinen mies kentällä nyrkit pystyssä ei ole rikosoikeudellinen asia.

Vierailija
8/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Jääkiekkoilijan puolisolta vaaditaan aikamoista sitoutumista kotielämään, varsinkin jos perheessä on lapsia. Jääkiekkoileva puoliso reissaa jatkuvasti ja on varmasti pitkiä aikoja pois kotoa.

Vierailija
9/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä!

Mä en voi sietää jääkiekkoa. Enkä kyl muutakaan kilpaurheilua. Pimeetä touhua.

Vierailija
10/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin kauheasti lätkävaimojen elämää. He ovat aina laitettuja ja kauniita ja elämä täynnä glamouria.

https://www.instagram.com/pirittahagman/?hl=fi

http://iconosquare.com/lottahintsa

En tiedä näistä naisista mitään mutta instagramin perusteella en kadehdi elämää ollenkaan. Toisella vaan lapsiperhejuttuja ja synnytyshehkutusta, toisella selfieitä muka-inspiroivissa paikoissa. Kuka tahansa, jolla on kännykkä ja instatili voi mielikuvitusta käyttäen saada elämänsä näyttämään jotenkin kadehdittavalta (ilmeisesti), mutta näistä se ei kyllä ainakaan mulle välittynyt. Elävät taviselämäänsä, nättejä ovat toki.

Vierailija
11/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsä vastaus, mutta haluan olla vain mieheni vaimo.

Mutta siitä ei mulle olisi ongelmaa, että mies on todella paljon pois kotoa, se sopii hyvin elämäämme nytkin. 

Vierailija
12/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Lätkänpelaajat ja niiden pelikamat haisevat ihan kamalalta. Lätkä on tosi aggressiivinen laji. En myöskään haluaisi joutua julkisuuteen. Lätkävaimo on julkisuudessa persoonansa ja ulkonäkönsä vuoksi, omien ansioiden / asiantuntijuuden takia julkisuus olisi ok.

Vierailija
13/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Liian raskasta. Koko ajan pitäisi edustaa ja esittää ja ennen kaikkea joustaa joustaa ja joustaa miehen vuoksi. Mulle on omat jutut niin paljon tärkeämpiä. En jaksaisi päivääkään.

Vierailija
14/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En kyllä minkään muunkaan ammattiurheilijan. Minuun vetoavat vain älykkäät miehet. Ammattiurheilu on tyhjäpäiden touhua, ja vieläpä narsististen sellaisten. Koko elämä pyörii kirjaimellisesti oman navan ympärillä. Yök.

Vierailija
15/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon, mut mies pelaa ykkösdivaria niin ei vissiin lasketa:D kaikki viikonloput ja illat on täynnä harkkoja, oheisia jne jne. Mut ihanaa, että nauttii, mullakin sit omat harrastukset. Voi kun sais viel kunnolla rahaakin tosta...

Vierailija
16/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen jo yrittäjän vaimo 😄

Vierailija
17/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverini oli lätkävaimo. Hän aina kuunteli radiosta / katsoi TV:stä miehensä pelejä. Totesin, että rasittavaa. En minäkään mieheni työpäivää seuraa suorana lähetyksenä, eikä niistä yleensä paljoa puhuta työpäivän jälkeenkään.

Vierailija
18/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi ja en tunnistaisi varmasti kuin pari hassua jääkiekkoilijaa jos sellainen vastaan tulisi. En ole pätkääkään kiinnostunut koko lajista ja minulla on ihan omat juttuni jota teen, enkä jaksaisi enää jonkun miehen työn mukaan milloin missäkin. Ulkomailla olen asunut aikuisena vuosia, joten se ei olisi ongelma tai se, että mies olisi paljon pois kotoa, mustasukkainenkaan en ole.

Vierailija
19/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 14 vuotta lätkävaimona huipputasolla ja joku on saattanut meikäläisenkin naaman nähdä jossain, vaikka aika matalalla profiililla ollaan vedetty.

En usko mieheni pettäneen minua ikinä, mutta uskon sen johtuneen enemmän siitä, että on baareissa ryypännyt itsensä aina niin örvelökänniin, että hänet on pitänyt saattaa kotiin. Samasta syystä mieheni on ex, koska juominen ei enää rajoittunut baariin. Kulissit pysyivät pystyssä loppuun asti.

Lätkävaimon elämä on ihan helvetin tylsää, yksinäistä ja arvaamatonta. Glamouria ja kunnolla rahaa on vasta ihan huipputasolla NHL:ssä ja KHL:ssä. Vuittonit ja timantit eivät lohduta, kun ukko kaupataan toiseen joukkueeseen tai hän on pari viikkoa pelireissulla ja lapset ovat sen ajan sairaana valvottaen yöt. Kenellepä soitat purkaaksesi sydäntä, kun aikaero tai pelireissut estää...

Vieraat naiset eivät ole mitään urbaanilegendaa. Joukkueiden päätösbileet ovat legendaarisia ja ehkä viisi pelaajaa ovat jättäneet koskematta vieraisiin.

Ammattilaisjääkiekkoilijoiden haisevista varusteista ei tarvi kantaa huolta. Niistä huolehtivat omat työntekijänsä. Lasken ammattilaisiksi vain Suomen Liigasta ylöspäin pelaavat, vaikka moni sielläkin pelaavista ovat köyhyysrajalla.

Vierailija
20/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kyllä niitä luxuslaukkuja ja -lomia ja upeaa kivitaloa mutta en muuta. Mies ei koskaan kotona, ei hoida mitään kotiasioita ( ei kyllä edes lamppua osaisi vaihtaa) ja molemmilta vanhemmilta sellainen ns. normaali elämäntaito kateissa, lapset täysin heitteillä jne..

Mut ne rahat kyl kelpais..