Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HuutoNetin hintavarauksista

Vierailija
22.02.2006 |

Kyllä kummastuttaa, kun myydään esim. matkalahjakortteja ja hintavaraus on lähes kortin arvo. Nytkin käynnissä huuto 500 euron lahjiksesta ja tarjottu 450 euroa, mutta hintavarausta ei vieläkään ylitetty...

Okei: ei se ole tyhmä, joka pyytää, mutta itse en olisi niin tyhmä, että maksaisin liki todellisen arvon jonkun toisen lahjakortista - muutaman kympin säästö ei ole vaivan väärti!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä tai toisesta.. Meni kuitenkin hyvin kaupaksi vaikkei varaus täyttynytkään, enkä saanutkaan hintavarausta täyteen, joka ei siis ollut tavoite..

Vierailija
2/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

syystä tai toisesta.. Meni kuitenkin hyvin kaupaksi vaikkei varaus täyttynytkään, enkä saanutkaan hintavarausta täyteen, joka ei siis ollut tavoite..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, automyyjä, tämän?

Minä en ikinä laita hintavarauksia, sillä huutokaupan luonteeseen ne eivät sovi. Sopiva lähtöhinta ja korotussumma kyllä riittää - tuotteesta saa juuri sen hinnan, mitä huutajat ovat valmiita maksamaan.

Itsekin sain yli 4 kertaa suuremman hinnan eräästäkin tuotteesta, kun olin ajatellut saavani.. ja ilman hintavarausta sekä alhaisella lähtöhinnalla.

Vierailija
4/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku miettii rahoja MARKOISSA? :O

Vierailija
5/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että auto olisi mennyt kaupaksi, jos hintavaraus olisi ollut lähtöhintana, siksipä lähdettiin nollasta =)

Vierailija:

Tiesitkö, automyyjä, tämän?

Minä en ikinä laita hintavarauksia, sillä huutokaupan luonteeseen ne eivät sovi. Sopiva lähtöhinta ja korotussumma kyllä riittää - tuotteesta saa juuri sen hinnan, mitä huutajat ovat valmiita maksamaan.

Itsekin sain yli 4 kertaa suuremman hinnan eräästäkin tuotteesta, kun olin ajatellut saavani.. ja ilman hintavarausta sekä alhaisella lähtöhinnalla.

Vierailija
6/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vieläkö joku miettii rahoja MARKOISSA? :O

Vierailija
7/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tässä on tyhmä??

Vierailija
8/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat vaikka 100 euron lahjakortteja 80 ¿/kpl vaikka 30 kpl niin saat säästöä 600 euroa! Esim. jos koko perheen kanssa menee matkalle niin on iso säästö!

Vierailija
9/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta vielä sanoisin noille markkalaskijoille, että kyllähän vertailua pitäisi tehdä euroissa ja nimenomaan SUHTEESSA maksettavaan hintaan.

Jos vaikkapa 4-henkisen perheen matkan kokonaishinta on 1500 euroa ja käyttää osittain maksuna 500 euron lahjakortin (josta on maksanut 470 euroa), ei siinä mikään 30 euron alennus tunnu yhtään missään. Tai ainakaan niin paljon, että viitsisi nähdä huutamisen vaivan ja lahjakortin vaihtorumban. Prosenteissa alennus olisi peräti 2 prosenttia.

Jos taas kyseessä on 100 euron lahjakortti ja sen saisi samaisella 30 euron alennuksella, niin tottahan silloin alennus on suhteessa paljon suurempi eli 30 prosenttia.

Suhteellisuudentajua siis peräänkuulutan...

Vierailija
10/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi säästöä jo 1000 eurosta 60 euroa. Tuolla aiemmalla viestillä tarkoitin että jos ostaisi vaikka niitä 100 euron lahjakortteja joita on huutonetissä paljon myynnissä tai vaikka 200 euron lahjakortteja. Mutta kyllä noilla isommillakin lahjakorteilla säästää jos ostaa 4 ja jokaisesta esim. sen 30 alennusta on jo 2000 eurosta 120 euroa alennusta.

Ja kyllä minusta pienikin summa on merkittävä. mieti miten pienellä vaivalla säästät vaikka vain 20 euroa ostamalla lahjakortin huutonetistä. Rahaa se on sekin.

Vierailija
11/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, mutta vielä sanoisin noille markkalaskijoille, että kyllähän vertailua pitäisi tehdä euroissa ja nimenomaan SUHTEESSA maksettavaan hintaan.

Jos vaikkapa 4-henkisen perheen matkan kokonaishinta on 1500 euroa ja käyttää osittain maksuna 500 euron lahjakortin (josta on maksanut 470 euroa), ei siinä mikään 30 euron alennus tunnu yhtään missään. Tai ainakaan niin paljon, että viitsisi nähdä huutamisen vaivan ja lahjakortin vaihtorumban. Prosenteissa alennus olisi peräti 2 prosenttia.

Jos taas kyseessä on 100 euron lahjakortti ja sen saisi samaisella 30 euron alennuksella, niin tottahan silloin alennus on suhteessa paljon suurempi eli 30 prosenttia.

Suhteellisuudentajua siis peräänkuulutan...