Tuli tuosta IRC-Galleria -ketjusta mieleen, että muistatteko tämän?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
skoppiprinsessa
Taukkikin löytänyt naisen itselleen (facebookista stalkkasin). Mä en koskaan ollut varma onko kyseessä oikeasti tuon näköinen ihminen vai onko naama vaan muokattu tuollaiseksi. En ole varma vieläkään vaikka facebook-profiilikin nykyään löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
skoppiprinsessa
Mitä tuosta? Ihan tavallisen näköinen tyyppi. Vai onko tuon Taukin nainen?
Vierailija kirjoitti:
Taukkikin löytänyt naisen itselleen (facebookista stalkkasin). Mä en koskaan ollut varma onko kyseessä oikeasti tuon näköinen ihminen vai onko naama vaan muokattu tuollaiseksi. En ole varma vieläkään vaikka facebook-profiilikin nykyään löytyy.
Mä olen joskus miettinyt samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sen on olla muokattu. Voko kellään oikeasti olla tuollainen nenä? (se on laittanut jonkun teipin tmv.)
Voi vitsi noita -eli oon saletisti jotain-ryhmiä. Olin yläasteella 2003-2006, suurin osa meidän koululaisissa oli irc-galleriassa (eli galtsussa). Itse koin sen jotenkin noloksi enkä sinne koskaan liittynyt, nyt olen suuresti kiitollinen teiniminälleni siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sen on olla muokattu. Voko kellään oikeasti olla tuollainen nenä? (se on laittanut jonkun teipin tmv.)
Voi vitsi noita -eli oon saletisti jotain-ryhmiä. Olin yläasteella 2003-2006, suurin osa meidän koululaisissa oli irc-galleriassa (eli galtsussa). Itse koin sen jotenkin noloksi enkä sinne koskaan liittynyt, nyt olen suuresti kiitollinen teiniminälleni siitä!
Jos on, niin ei taida olla herkkua liikkua ihmisten ilmoilla. :(
Taukin ylähuuli näyttäis kuvissa siltä, että jollain teipillä vedetty nenä pystyyn? On tolleen pinkeesti tuo ylähuuli.
Internet tiesi kertoa, että taukki on kuollut ja sairasti jotain rustoja (?) surkastuttavaa sairautta, jonka johdosta tuo nenä on tuollainen.
Taukki on myös facebookissa ja siellä näkyy myös olevan ihan samanlainen possunkärsä jokaisessa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
http://www.meidanperhe.fi/keskustelu/385232/ketju/_kylla_se_t_a_u_k_k_i…
Kymmenen vuotta vanha ketju ja kaverilla on uudempia kuvia galleriassakin. Mitä tämän nyt pitäisi todistaa?
Up, linkittäkää muita hyviä galleriakäyttäjiä
https://irc-galleria.net/user/Girl_of_darknes
Tämä oli myös aika karu.