Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on pakko avata suuta: Janni Hussi kertoo yleisistä salimokista

Vierailija
28.04.2016 |

Pahoittelut alkuun, mä en osaa tällä kökköluurilla linkata uutista, joka pomppas mulle facebookissa etusivulle. Oli maikkarin/avan juttu.
Mutta siis fitnes ihminen janni hussi listasi pari salimokaa, joita hän on havainnut salilla. No tästä mulla tuli ekana mieleen, että siellä salilla tarkkaillaan muita, sen sijaan, että keskittyisi omaan treeniin. Typerää! Sitte ne pari kolme mokaa, mitä oli listattu:
"Jotkut eivät alkulämmittele ollenkaan!"
Varmaan ihan totta, mutta jos näet salille tulevan jonkun, joka hyppää suoraan painoille, ei tarkoita sitä, etteikö alkulämppää olisi tehty. Monet pyöräilee tai juoksee/hölkkää salille. Kuten minäkin monesti teen. Parin kilsan hölkkä tai vaikka vaan reipas kävely riittää varmasti peruskuntoilijalle.
"Usea jättää loppu veryttelyt tekemättä"
Varmasti jättääkin, minäkin laiskana joskus, mutta tässäkin kohtaa uskon, että moni venyttelee kotona. Saleilla, joissa olen käynyt permanto on iltapäivisin usein täynnä, ettei sinne sekaan edes mahtuisi.
Kaikki tehköön tavallaan, ei se kenenkään persettä kaiva, jos joku ei tee niin kuin sinä, mutta eniten mua inhotti tässä uutisessa se, että siellä salilla pitää tosiaan kytätä muita? Luulis että kisoihin treenaavalla olis vähän parempaa tekemistä siellä salilla..
Kolmas juttu oli, että ei juoda tarpeeksi vettä, joillain ei ole juomapulloa salilla, mutta enpä jaksa siihen ottaa kantaa :D olkoon se pullo sitten vaikka unohtunu kotiin tai tarkotuksella pukkarin kaapissa, eiköhän siihenkin ole kaikilla omat syynsä.
Huh kiitos ja anteeks!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimokki on hyvä nimi erikoiskahville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän