Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro isoin tekemäsi virhe

Vierailija
28.04.2016 |

Eli kertokaa isoimmat tekemänne virheet.

Ap aloittaa omalla: pidin 3 välivuotta lukion jälkeen ja menin 23-vuotiaana yliopistoon opiskelemaan pilipalia koska ajattelin, että asiat vaan järjestyy. Eipä järjestynyt vaan valmistuin 28-vuotiaana työttömäksi ja siitä asti tehnyt aika surkeita töitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkahdin ja nitkuin väärän naisen kanssa kymmenen vuotta.

-m

Vierailija
2/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin narsistin kanssa 26 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin av:n.

Vierailija
4/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata märehtiä virheitä. Katse eteenpäin vain ja tuleviin tekoihin. Sitäpaitsi mistä sen tietää olivatko ne edes virheitä? Elettyä elämää vain.

Vierailija
5/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella hyvä peruskoulussa ja lukiossa. Ei vain huvittanut mennä yliopistoon ja menin amk:hon.

Tehnyt ihan ok töitä 20 vuotta, vaikka ovat omien opiskelujen ulkopuolelta. Harmittanut, kun määrättyjä töitä ei ole voinut hakea koulutusvaatimusten takia ja urakehitys periaatteessa tyssännyt liian aikaisin. Ja pelottaa tulevaisuus, kun mikään työpaikka ei ole itsestäänselvyys ja seuraavat yt:t voivat olla kohtalo eikä 40+ huonolla koulutuksella ja yksipuolisella työhistorialla ole hirveän hyvät työllisyysmahdollisuudet jatkossa.

Vierailija
6/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin pitkäaikaisen miesystävän kanssa, koska hän lupasi raitistua. Ajattelin salaa, että olen jo liian vanha, olen roikkunut hänen kanssaan jo liian kauan, ja etten ikinä saa ketään muutakaan.

Vierailija
7/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytänyt yhden kiinnostuneen ja kauniin tytön numeroa baarissa kauan, kauan sitten... Yhä sinkkuna.

Vierailija
8/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin vahingossa häiriintyneeseen, väkivaltaiseen tyyppiin. Eroonpääsy oli hankalaa.

Vierailija
9/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elänyt sinkkuaikaa nuorena

Vierailija
10/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^niin siis eihän se raittius mitään pitänyt ja hukkasin vuosia siihen p***aan ja olin tehnyt lapsia ja erosin, ja rahaakin menetin aika paljon.

Vierailija
11/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana tehnyt kaikenlaisia ratkaisuja, jotka silloin osoittautuivat huonoiksi, mutta ne kaikki huonot päätökset ovat kuitenkin johdattaneet minut tähän päivään, enkä ehkä ilman niitä vaikeuksia ja "virheitä" olisi ikinä saanut tätä elämää mitä nyt saan elää ja olla onnellinen.

Tosin nyt on eräs tilanne vielä hieman auki, että tuliko nyt oikeasti tehtyä se suuri virhe vai ei, aika sen näyttää.

Vierailija
12/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanut tämän nykyisen asunnon :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä