Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kundaliinienergian nouseminen?

Vierailija
28.04.2016 |

Kellään kokemusta spontaanista nousemisesta?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nousi spontaanisti. Harrastin kyllä joogaa ja meditointia joten se varmaan edesauttoi asiaa. Pari ensimmäistä kuukautta sen jälkeen nousi niin tunsin kyllä todella voimakkaita sensaatioita, sellaista valtavaa rakkautta kaikkea kohtaan ja olin todella tunteellinen tuolla aikana. Sellainen vakaa sisäinen tietämys, että kaikki on yhtä. Kaikki aistit tuntuivat todella voimistuneen ja olin todella herkkä kaikille äänille, en edes pystynyt olemaan samassa huoneessa kuin pesukone kun ääni tuntui niin paljon kovemmalta kuin ennen ja oli tosi vaikea keskittyä mihinkään. Groundingharjoituksilla sain hillittyä noita pahimpia oireita.

Suosittelisin myös kaikenlaisia maadoittavia harjoituksia, jos kokee kundaliinienergiasta haittaa. Esimerkiksi lihan syöminen tai paljain jaloin käveleminen.

Vierailija
62/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla kanssa nousi ja aluksi oli vaikee kun en osannut kontrolloida sitä. Tuntui, että pää on ihan pilvissä ja aistit oli yliherkkinä. Vahvista juurichakraa, koska nyt sulla käy nuo ylimmät chakrat ylikierroksilla ja tarvitset vastapainoksi jonkinmoisia maadoitusharjoituksia. 

https://wellnessinharmony.com/10-ways-to-ground-your-energy/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla nousi spontaanisti. Harrastin kyllä joogaa ja meditointia joten se varmaan edesauttoi asiaa. Pari ensimmäistä kuukautta sen jälkeen nousi niin tunsin kyllä todella voimakkaita sensaatioita, sellaista valtavaa rakkautta kaikkea kohtaan ja olin todella tunteellinen tuolla aikana. Sellainen vakaa sisäinen tietämys, että kaikki on yhtä. Kaikki aistit tuntuivat todella voimistuneen ja olin todella herkkä kaikille äänille, en edes pystynyt olemaan samassa huoneessa kuin pesukone kun ääni tuntui niin paljon kovemmalta kuin ennen ja oli tosi vaikea keskittyä mihinkään. Groundingharjoituksilla sain hillittyä noita pahimpia oireita.

Suosittelisin myös kaikenlaisia maadoittavia harjoituksia, jos kokee kundaliinienergiasta haittaa. Esimerkiksi lihan syöminen tai paljain jaloin käveleminen.

Uiminen.

Vierailija
64/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskossa oleva kirjoitti:

Jeesus antaa semmoisen rauhan ja toivon jota mikään kundalini ei voi koskaan antaa. Hän on suurempi kuin idän uskontojen voimat.

Jeesus oli itsekin kundaliiniherännyt.

Vierailija
65/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oireet tulee entistä vahvemmiksi, jos yrittää sammuttaa/ ohittaa ne. Olen yrittänyt- huonot seuraukset siitä. Ap.

Joo, ei kundaalininnousua voi peruutaa ainoastaan helpottaa oireita ja kyllä se ajan myötä tasaantuu. Alussa on aina vaikeaa.

Vierailija
66/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, sekä spontaanista että itse nostatetusta.

En ole kokenut sitä haitallisena. Mene joogatunnille niin saat keinoja hallita energiaa.

Vierailija
67/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Emmi H:kin höpöttänyt kundaliinienergioista ennen lopullista sekoamistaan ja lastensa tappamista. Eli kannattaa sivuuttaa moiset hömppäjutut tyystin.

Noh tuota. Jos haluaa ruotia ihmisten terveysasioita, niin tarkalleen ottaen hänellä oli se mielen sairaus ensin.

Ei sairaita ihmisiä voi estää tekemästä esimerkiksi joogaa.

Hän lopetti lääkityksen koska halusi lapsia. Lääkitys on kaksisuuntaisilla sen verran tuju, että vaikuttaa sikiöön.

Sillä ei ole mitään tekemistä kundaliinijoogan kanssa.

Vierailija
68/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänsärkyä, hermosto-oireita, tinnitusta, sähköistä tunnetta varsinkin raajoissa, loputtomasti eri oireita ... Paniikkia, rytmihäiriöitä, hengitysvaikeuksia..

Ei kuulosta tutulta. Aivan eri kokemus itsellä.

Vierailija
69/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Emmi H:kin höpöttänyt kundaliinienergioista ennen lopullista sekoamistaan ja lastensa tappamista. Eli kannattaa sivuuttaa moiset hömppäjutut tyystin.

Ja opiskeli yliopistossakin. Kannattaa siis jättää kaikki yliopistossa opiskelut väliin kans.

Hän kävi myös töissäkin. Ei kannata siis tehdä töitäkään.

Oli myös töissä Brysselissä. Älkää nyt vaan sinne menkö.

Vierailija
70/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orastava skitsofrenia ?

Sairauksista kyseeseen voisi tulla epilepsia. Joillakin epilepsiakohtaukset sisältävät enimmäkseen miellyttäviä tajunnan muutoksen kohtauksia.

Vierailija
71/78 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalienergia!

Vierailija
72/78 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vale. 

Vierailija
73/78 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta analysointi ja oireiden ylitulkitseminen. Yritä päästää irti kontrollista ja pelosta, joka nyt sinua ohjaa. Luota itseesi ja tulevaan. Kuten muutkin ohjaavat, tee maadoittavia harjoitteita. 

Vierailija
74/78 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen päähän nouseminen. Siitä on kyse kundalinissa.

Vierailija
75/78 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulette sairastumaan.

Vierailija
76/78 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä muistaakseni 2017 vuonna nousi sponttaanisti kundaliini, joka oli aika kamala kokemus. Olin aika nuori silloin vielä. Jumala soi armossaan minulle etsikkoajan ja sain syntini anteeksi Herralta Jeesukselta synkkänä aikana, joka tapahtui n. 2-3 vuotta kundaliinin nousun jälkeen. Sitä ennen luin kerran Raamatun kannesta kanteen.

Syön edelleen antipsykootteja.

Olen elämäni Herralle velkaa siitä että hän auttoi minua, mutta en siltikään osaa antaa elämääni hänen haltuun. 

Vierailija
77/78 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..valonvälkettä, värien pyörimistä ympärillä, korkeita viheltäviä ääniä.. tässä vaan muutamia outoja oireita. Myös voimakkaita spontaaneja liikkeitä, tanssia tai kriyoita

Aivotoiminnan häiriö tai mahdollisesti skitsofrenia?

Vierailija
78/78 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se on kaikkien henkistysmishommien ikävä puoli. Ihmiset ei hanki oikeisiin ongelmiinsa oikeaa apua. Jos menet lääkäriin ja kerrot, että kuulet ääniä ja näet värejä, niin ihan pikkasen epäilen, ettäkö väittäisi tämän olevan normaalia. Todellisuuden ulkopuolisten asioiden aistiminen ei ole henkisyyttä, vaan psykoottista. En jäisi meditaation varaan.

Ja siis, itsekin meditoin ja joogaan, tykkään vaan asua reaalimaailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi