Listataan AV:n sääntöjä!
Ihan huumorimielellä voitaisiin listailla asioita, joita esiintyy niin usein, että ne voisivat olla AV:n sääntöjä! Saa vaikka peukutellakin, onko sääntö, joka on sinulle tuttu (peukku ylös) vai ihan mitätön juttu, ettei säännöksi voisi vielä sanoa (peukku alas).
Voin aloittaa!
Aina kun joku AV:lla toteaa vaikeuksista tulla jonkun kanssa toimeen, on syynä kateus.
Kommentit (124)
Jos joku tekee aloituksen katastrofaalisesta rahatilanteestaan ja ruuanpuutteesta, sille ei kelpaa mikään apu mitä tarjotaan.
Up tai hmmm...
ovat lyhyitä ja ytimekkäitä ketjun pelastusrenkaita.
Yleissivistykseen kuuluvia asioita ovat ne asiat, jotka minä taidan! T. AV-mamma
Onpa ihana päivä tai Olen onnelinen tyyliset ketjut ovat harvinaisuus av.lla.
Yksinkertaisetkin ruokaohjeet kysytään täältä.
Mies ei saa kehua nuoria naisia jos on yli 30v.
Pejantai-iltana otetaan hyvä asento palstan ääressä ja kartoitetaan mitä kukin juo. Yli 10 euron viinit mainitaan merkiltään ja haukutaan alle kympin viinit.
Jos jollain on pulmia lasten kanssa niin heti valitetaan mitäs hankit. Ihan ku joku ois tienny niist ongelmista etukäteen tai ne olis valinta :D
"Olen xxx, kysykää mitä vain" ketjut. Ja sitte ne ei jaksa pitkään vastata kuitenkaan.
Mikä lapselle nimeksi ja mikä sopii Jenmani Animinin kanssa, vakioaihe.
Jos joku kirjoittelee ulkomailta, hän ei juuri koskaan paljasta mistä maasta. Saattaisihan siinä paljastua muille suomalaisille. Mikä häpeä, päässyt ulkomaille, mutta edelleen av koukussa...
Vierailija kirjoitti:
"Olen xxx, kysykää mitä vain" ketjut. Ja sitte ne ei jaksa pitkään vastata kuitenkaan.
Joo tai sit ne vastaukset on tosi lyhyitä. "Oletko koskaan harkinnut jättäväsi uskontosi ja jos et niin miksi et?" "Olen"
Moderaattoreiden toiminnan kritisointi aiheuttaa näemmä bannit koko palstalle.
Nimimerkillä bannit tuli, kun moderaattorit eivät kestäneet asiallista kritiikiiä :-D
Tatuoinnit on aina rumia, toteutuksesta ja aiheesta viis.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lapselle nimeksi ja mikä sopii Jenmani Animinin kanssa, vakioaihe.
Pitäis olla erikoinen, mut ei liian erikoinen!"
Ei kehdata puhua kavereille, että käy vauvapalstalla. Arvuutellaan kassajonossa mahdollisia mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kehdata puhua kavereille, että käy vauvapalstalla. Arvuutellaan kassajonossa mahdollisia mammoja.
OT, mut mun kaveri huomas mun selaavan AV:ta kännykällä ja nauro ettei oo ikinä voinu kuvitella mua AV-mammaks :D
Erikoinen nimi lapsella on hienostelua ja/tai esitetään parempia kuin ollaankaan.
Kaupassa on hangalaa asioida monesta eri syystä. Koskaan ei ole vika 'omassa olossa' nälästä ja väsymyksestä aiheutuvasta kiukusta. Ei!
Ihmisten täytyisi osata ajatella ensin minua.