Jos sinun pitäisi asua Yhdysvalloissa, missä osavaltiossa asuisit
ja miksi?
Jos pystyt nimeämään kaupunginkin niin hyvä :)
Kommentit (85)
Alaska ehdottomasti. Se luonto ja ilmasto... Täydellistä!
Vastaisin muuten Puerto Rico, mutta jos pitää olla osavaltio, niin varmaan Florida.
Floridassa olen vaihto-oppilasvuoden viettäänyt, tykkäsin kyllä. Myös Texas, Lousiana tai Arizona vois olla jees.
Portland, Oregon. Ilmasto ei ole liian kuuma ja olen saanut kaupungista miellyttävän kuvan: vehreys ja useat ruusutarhat, toimiva julkinen liikenne sekä kultturelli ja monimuotoinen "live and let live" -ilmapiiri.
utahissa voisin asustella ja tuijotella sitä mormonien menoa päivät pitkät. siellä myös lapsilla hyvät mahdollisuudet harrastaa kilpatanssia ja ratsastusta. voi kyllä olla että alkais jossain vaiheessa se yhteisöllisyys tökkiä
Oregonissa. Tuli ekana mieleen, foneettisesti hauska. :)
New Yorkissa New York Cityssä. Rauhallinen landepaukku/kantrimusiikki/tornadoelämä Tennesseessä voisi olla myös kokeilun arvoista.
Olen sen verran pelkuri, että valitsisin paikan sen mukaan missä ei ole jättihämähäkkejä ja tappavia käärmeitä. Viihtyisin suuressa kaupungissa, jossa ei ole liian kuuma tai kylmä ilmasto.
Perustaisin varmaan plantaasin jonnekin Charlestonin tai Savannahin tienoille, niin ison vaikutuksen teki kirja Tuulen viemää. ;)
Siinä osavaltiossa, jossa se pakottava syy USA:ssa asumiseenkin on. Jos työpaikka on Anchoragessa, en varmaankaan asuisi Floridassa
Vierailija kirjoitti:
Vermontissa jossain pikkukylässä tai Mainessa rannikolla, koska alueet vaikuttavat kauniilta ja haluaisin nähdä värikkään syksyn Vermontissa.
Tulin juuri vastaamaan juuri näin..... :-)
Oregon, sehän on aika edistyksellinen osavaltio. Asuin kerran samassa asuntolassa pari viikkoa oreogonilaisen yliopistoryhmän kanssa, ja ne oli mukavia ja tosi fiksuja. Ja jotenkin pohjoismaalaisen oloisia, helppo tulla toimeen.
New Yorkissa ja tarkemmin Long Islandilla koska siellä on sukua ennestään ja olen elämäni 4 ensimmäistä vuotta siellä asunutkin.
Olen asunut New Yorkissa pienessä mukavassa kaupungissa Westchester Countyssä. Se oli mahtava paikka.
Vierailija kirjoitti:
Oregon, sehän on aika edistyksellinen osavaltio. Asuin kerran samassa asuntolassa pari viikkoa oreogonilaisen yliopistoryhmän kanssa, ja ne oli mukavia ja tosi fiksuja. Ja jotenkin pohjoismaalaisen oloisia, helppo tulla toimeen.
Oregonissa asuu paljon suomalaisten, ruotsalaisten ja norjalaisten jälkeläisiä. Sinne lähdettiin aikoinaan paremman elämän toivossa. Oregon on hyvä valinta.
(Go Ducks!)
Hajille menisin en ole käynyt USAssa muualla kuin itärannikolla (NY) toki käynyt siellä kymmenkunta kertaa ja viettänyt kuukausia asua en kyllä haluaisi,