Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivänä on mentävä anoppilaan - mieheni mielestä olen itserakas idiotti kun en halua lähteä.

Vierailija
08.05.2008 |

Mies ilmoitti tänään, että menemme anoppilaan äitienpäivänä. Ainakin hän kuulemma menee. On ensimmäinen äitienpäiväni ja olisin halunnut viettää sen rauhassa kotona. Olisi hänellä ollut minulle jokin yllätys klo 12, mutta iltapäivällä on mentävä anoppilaan. Anoppi kun on auttanut meitä niin paljon. Siis olisi myös muistanut minua. Ilmoitin, että en halua lähteä, hän menköön. Riitahan tästä tuli - iso!

Olenko hirviö, kun olisin halunnut olla kotona rauhallisesti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan älytöntä riidellä moisesta, meillä tosin ihan sama tilanne päällä. mä sanoin että minä olen myös äiti ja joka-vuotinen juokseminen paikasta toiseen saa nyt riittää. vietän äitienpäivää tänä vuonna ihan kotona. Tee sinä samoin ja varsinkin kun on ensimmäinen äippäpäivä sinulla kyseessä. mies menköön jos haluaa, eipä se napanuora näytä koskaan katkeavan.

Vierailija
2/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ap että nro 2 olette kumpikin itsekkäitä. Ymmärtäkää nyt että kyseessä on miehenne ÄITI. ÄITI viettää ÄITIENPÄIVÄÄ! Silloin sinne mennään juhlimaan. Me tulimme juuri reissusta, ensin käytiin anopilla ja sitten vielä minun äidilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ensimmäinen äitienpäivä enkä todellakaan vietä sitä anoppilassa. Enkä itseasiassa viettäisi sen puolen oman äitinikään luona.

Anoppini ja äitini saavat vaikka mielummin käydä meillä (mieluiten ei, en jaksa kumpaakaan juuri nyt), mutta minä en lähde tänään minnekkään.

Vierailija
4/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii niin että omat vanhemmat ja miehen vanhemmat kutsutaan samaan äitienpäivälounaspaikkaan ja miehet maksaa omat ruokakuntansa. Kenenkään ei tarvitse kokata eikä siivota eikä ajaa kymmeniä kilometrejä.

Vierailija
5/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ap että nro 2 olette kumpikin itsekkäitä. Ymmärtäkää nyt että kyseessä on miehenne ÄITI. ÄITI viettää ÄITIENPÄIVÄÄ! Silloin sinne mennään juhlimaan. Me tulimme juuri reissusta, ensin käytiin anopilla ja sitten vielä minun äidilläni.

jo vuosikymmeniä!

Ap:lle kyseessä eka äitienpäivä.

Vierailija
6/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mammat täällä kiivaasti vastailee ap:lle hahaha

Vierailija
7/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo vuosikymmeniä! Ap:lle kyseessä eka äitienpäivä.

Mitä siitä jos on kyseessä eka äitienpäivä? Onko se joku sääntö että ekana äitienpäivänä on pakko saada koko päivä, 24h, olla kotona näkemättä ketään? Eiköhän sitä aikaa riitä niin omalle lapselle kuin anopillekin.

Sitä paitsi,jos lapsi on alle vuoden niin tuskin se on hirveesti ohjelmaa äidille suunnitellut.

Vierailija
8/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äitienpäivä.

Mikä tässä on niin vaikea käsittää?

Vierailija
9/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikilla ole suhdetta äitiin, äiti on voinut olla myös jotain muuta , kaikki kunnia kuitenkin, jos sinulla on hyvä anoppi ja äiti.

Vierailija
10/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama. mikä ärsyttää

Vierailija
11/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai, mitä sen on väliä