Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-v. lahja likkakaverille?

22.02.2006 |

Eikös tämä kuulu vaatteisiin ja tarvikkeisiin ;-)

Hakusassa siis lahjaidea 30-v. tyttökaverille. Hakusassa jokin kiva " juju" , mitä ei välttämättä itse tulisi hankkineeksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ehdotan sellaista, mistä itse pitäisin :)

Eli lahjakortti hierojalle, ripsien ja kulmien värjäykseen, jalkahoitoon. Siitä mukavia lahjoja, että eivät kerrytä rojuvuorta kotona.

Harrastaako ystäväsi jotain erityistä? Keksisikö siitä jotain tarvikkeita tai vastaavia, joita ystäväsi ei ehkä itse raaskisi hankkia, mutta tykkäisi? Pitääkö ystäväsi kokkaamisesta? Itse olisin ikionnellinen, jos saisin pastakoneen (käsin veivattavan), espressokeittimen kunnollisella vaahdottimella tai riisinkeitinkin saisi mut iloiseksi. Tai olisi ihana päästä jonkun ravintolan tai vastaavan - vaikka marttojenkin- järjestämälle kokkikurssille! Hyviä keittokirjojakin mahtuisi hyllyyn.

Monet em. vinkit mahdollistuvat, jos ystäväporukka laittaisi rahoja yhteen ja hankkisi jotain kimpassa. Tai tietysti ovat mahdollisia myös RIKKAILLE ystäville ihan yksinkin :)

Vierailija
2/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaisi hemmottelukori, johon hommailisin jalkakylpyä, kynsilakkaa, viiniä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut useammallekin ystävälleni Party Liten (myydään kotikutsuilla) kynttilöitä ja somisteita. Niitä on erilaisia, joka tyyliin jotakin. Kynttilöissä löytyy väri-ja tuoksuvaihtoehtoja (tuoksuttomiakin löytyy). Nämä ovat kyllä myös suht hinnakkaita. Jos ystäväsi tykkää viinistä, niin sitten joku vähän hinnakkaampi viinipullo ehkä. Tykkäisin myös ihan kukkakimpusta, kun oma mies ei ikinä älyä. Tai vaihtoehtoisesti leffaliput ja lupaus lasten vahtimisesta eli parisuhdeilta.

Vierailija
4/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos jaksat itse nyplätä.

Mä ostin kukkakaupasta kivan ruukun ja siihen rahapuun. Sen oksiin sidoin kuparilangalla euron kolikoita (muistaakseni kahdenkin, kun alkoi tulla oksien puutetta) niin että siinä rahapuussa sitten roikkui 30 euroa, jokaisesta eletystä vuodesta yksi...

Lahjan saaja tykkäsi ihan oikeesti tosi kovasti ja puu kasvaa keittiön pöydällä vieläkin rahoineen päivineen, vaikka lapset siitä välillä kärttääkin kuulemma karkkirahaa... :)