Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei se reipas mieskään aina niin kiva ole omistaa.

Vierailija
27.04.2016 |

Minä olen tälläinen haaveilija, enkä edes puolia haaveistani halua toteuttaa, sillä samalla minulla on jalat tukevasti maassa.
Mies taas on toteuttaja, jos jotain sanon mies jo tekee. Vuosien varrella olen oppinut että mietin ensin tarkkaan mikä olisi seinän värinä kiva, enkä tuiskaise olkoon vaikka ruohonvihreä, onneksi oli pieni seinän pätkä ja pieni purkki maalia, minkä mies kotiin kantoi, ei mennyt seinään.
Välillä taas unohdan, äsken tuli viesti, taidan ostaa lasermitan, ostan kunnollisen, ei se varmaan 300€ enempää maksa. Minä vastaan mitä sinä lasermitalla. No, sitä kasvihuonetta tehdessä ajattelin. KASVIHUONETTA? Sitä mitä eilen sanoit.
Minä kelaan, milloin minä olen kasvihuoneesta puhunut, lopulta muistan, luin jotain lehteä kun mies kysyi mitä luet, näytin että tälläisestä ihanasta kasvihuone/huvimajasta, tuollaisessa olisi kiva kesällä sadepäivänä lukea kirjaa. Ehkä lukea kirjaa, mutta ne kasvit ja rakentaminen ja kunnossapito jne, ei kiitos kiva haave, mutta ei meille.
Vastaan, älä ole hullu, mitään kasvihuoneita ei rakenneta. Mies, ostin jo. Ok, nyt meillä on lasermitta!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säpäkkä kaveri.

Vierailija
2/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi omistaa, idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita, mitä miehelle puhelee.

Vierailija
4/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh hoh :D Melkein kateeksi käy. Mun mies sanoo vaan jaa, jos sille vihjaa mistään tommosesta.

Vierailija
5/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten lemmikkieläin omistetaan? Vai miten mies omistetaan?

Vierailija
6/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harkita, mitä miehelle puhelee.

Välillä rentoutuneessa tilanteessa suustani pääsee harkitsemattomia.

Ap

Vierailija
7/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauhee. 

Vierailija
8/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sen kasvihuoneen haluaa rakentaan niin eipä sinulla siihen paljon ole sanomista. Toista kun ei voi omistaa tai rajoittaa.

Vierailija
9/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, meillä on jus toisinpäin. Mies puhuu ääneen ja suunnittelee ties mitä, ja minä alan stressata, että millä ajalla, rahalla jne. Ja kun sitten otan puheeksi, että käynkö ostamassa ne maalit, kun olen muutenkin menossa rautakauppaan, mies katsoo hölmistyneenä, että MITKÄ? Nyt olen jo oppinut, että mies aikoo toteuttaa ehkä n. 10% suunnitelmistaan. Oma isä taas oli tyyppiä "tilasin kaks lavaa hiekkaa ja soitin kaivinkonekuskille, ne on täällä puolen tunnin päästä". Sipaistiin äidin kanssa aika monet aamukahvit väärään kurkkuun...

Vierailija
10/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih! Ihana mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän