Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lastensuojeluilmoituksen paikka?

Vierailija
27.04.2016 |

Jos äiti ei käy vauvan kanssa vaunulenkeillä? Eikä nukuta vauvaa ulkona.
On vauvan kanssa ulkona vain kun on kaunis ilma ja itsekkin haluaa ulkona istuskella. Siis voi olla montakin päivää niin että ei käy vauvan kanssa muuten ulkona kuin autolla kaupassa. Eikä joka päivä edes kaupassa.
Voiko olla vaaraksi vauvan kehitykselle? Pitäisikö perheestä tehdä lasu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku raja näihin provoihin.

Vierailija
2/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista kyylääjistä pitäisi tehdä ilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja läski tyttökaveri pääsi naimisiin ja sai lapsen, mutta sinä et vaikka olet kaunis ja jumppaat?

Jaxuhali<3

Vierailija
4/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin kuormitamme lastensuojelua.

Ei, tuo ei ole lasun paikka.

Vierailija
5/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kyylä...

Vierailija
6/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä naapureille ja kavereille - me ulkoillaan silloin kun halutaan, ei silloin kun "pitäisi" ja kyttääjille sopisi. Välillä ollaan viikko kotona käyden vaan kaupassa/kauppakeskuksessa autolla ja sitten voi mennä monta viikoa, että sisällä käydään vaan nukkumassa, muu aika ollaan vaikka mökillä, jossa ulkona koko ajan. Joskin ei aina muisteta kyttääjille ilmoittaa, että nyt mennään mökille ja ollaan siellä ulkona, sinnehän edes pitkäkaulaisimpien kyylien silmät eivät yllä...

Vierailija
7/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli ei kuitenkaan niin vakavaa. Pitäisikö ottaa kuitenkin puheeksi tämän äidin kanssa?

Vierailija
8/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli ei kuitenkaan niin vakavaa. Pitäisikö ottaa kuitenkin puheeksi tämän äidin kanssa?

Tää asia ei kuulu sulle pätkänvertaa joten ei. 

Vierailija
9/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kerran viikossa kaupassa. Omfg. 

Vierailija
10/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvalla ole kiire ulos. Yksivuotiaalla jo varmaan terveellistä ulkoilla säännöllisesti ( tai ees epäsäännöllisesti).

Itse nyt vauvan äitinä pidän tärkeämpänä, että itse pääsen iltaisin esim. lenkille.

Vauvalle riittää tämä "pesä"..

Vierailija
11/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nejästä lapsesta yksikään ei ole nukkunut yksin vaunuissa ulkona. Ulkoillaan vain hyvällä säällä, kovilla pakkasilla ei koskaan. Kehottaisin hankkimaan sisältöä elämääsi.

Vierailija
12/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nejästä lapsesta yksikään ei ole nukkunut yksin vaunuissa ulkona. Ulkoillaan vain hyvällä säällä, kovilla pakkasilla ei koskaan. Kehottaisin hankkimaan sisältöä elämääsi.

Näin. On tälläkin kylällä niitä suorittajia jotka hampaat irvessä on hiekkalaatikolla tuuli sitten kuinka monta metriä sekunnissa tahansa, vaikka tulisi vaakatasossa räntääkin. Ihan miten kukakin haluaa tietenkin, mutta itsestäni on mukava ulkoilla sitten hyvällä säällä tuplasti pidempään, meillä ei kukaan noista ekstriimikeleistä välitä. 

Vierailija
13/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona nukuttamista alettiin suosittelemaan silloin kun sisällä mm. tupakoitiin ihan yleisesti, silloin sillä merkitys lapsen terveydelle. 

Vierailija
14/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain toisessa maassa taas oltaisiin kauhistuneita, kun lasta nukutettaisiin ulkona.

Eikä todellakaan ole aihetta lasuun.

Vierailija
15/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa! Suorastaan kammottavaa! Oletko nyt aivan varma että sinä tiedät milloin he käyvät ulkona/kaupassa ym. Minä en käy vaunulenkeillä ei ole aikaa, vauva nukkuu kyllä ulkona ja teen töitä sen aikaa. Enkä käy kaupassa moneen viikkoon välttämättä tai edes poistu kotoa! Tee nyt hyvänen aika ilmoitus johonkin!

Vierailija
16/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten pitäisi tehdä meistäkin lasu. Nuorimmaisen kanssa ei kauheasti käydä ulkona kun ei viihdy yhtään vaunuissa saati sitten nukkuisi niissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi