Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordean asiakkaat siirtyvät OP-ryhmään

Vierailija
27.04.2016 |

http://www.taloussanomat.fi/porssi/2016/04/27/op-ryhmaan-virtaa-uusia-a…

Ylimielisyys ja ahneus alkavat jossakin vaiheessa näkyä.. Kannattaa vaihtaa kotimaisiin pankkeihin näistä veronkiertolafkoista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata siirtyä OP:n asiakkaaksi. Olen ollut ko. ryhmän eräässä yrityksessä töissä liki 40 vuotta. Sitten alkoi savustaminen, sieltä haluttiin pois kaikki pitkään työssä olleet, meillä kun oli liian hyvät edut. Minä sain sitten pahan rasitusvamman olkapäähäni ja sain sairaslomaa. Lisäksi sain lähetteen paikalliseen sairaalaan ultraäänitutkimuksiin. Olkapään seutu oli niin kipeä, ettei kaikkia tutkimuksia voitu tehdä. Tämä kirjattiin lausuntoonkin. Silti olin työnantajan mielestä luvatta pois työstä ja työsuhteeni päätettiin täysin laittomasti. Minä en enää sylkäisekään sinne päin, missä näen OP:n kyltin. Kannattaa moneen kertaan miettiä haluaako olla asiakkaana tuollaisia temppuja tekevässä pankissa. Minä en, enkä suosittele sitä kenellekään. Olen aina ollut Nordean asiakas, enkä muuta pankkia. Jos nyt välttämättä haluaa olla jonkun muun, kuin Nordean asiakas, kannattaa harkita paikallisia säästöpankkeja.

Entinen työparini kertoi minulle vähän aikaa sitten, että OP on saanut savustettua ulos jo kaikki kauan palvelleet työntekijät. Nyt keskitytään rekrytoimaan määräaikaisia, jotka tulevat halvaksi.

Vierailija
2/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:ssa asiointi käy kalliiksi varsinkin jos olet esimerkiksi asuntolainaa hakemassa, nordeasta saa lainat paljon edullisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miksi Suomi on siinä jamassa kuin se nyt on. Kaikki mahdollisuudet olisi ollut menestyvään talouteen.

Voidaan kysyä onko se vain silmänlumetta, että muka menisi huonosti ja samaan aikaan valtion varoja kupataan veroparatiiseihin, kansanedustajille, ministereille, virkamiehille, valtionyrityksille.

Suomen varat kavallettu?

Vierailija
4/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojasta allikkoon siis.

Kertoo vaan Nordean ja Op:n asiakaskunnan älynlahjoista. Maassa olisi muitakin pankkeja...

Vierailija
5/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta jotka eivät ole vaihtaneet Nordeasta mihinkään (minä mukaan lukien), kun se on ihan se ja sama missä pankissa rahojansa pitää. Eiköhän kaikki ole samanlaisia huijareita ja veronkiertäjiä, toiset pankit eivät vain VIELÄ ole jäänyt kiinni. 

Vierailija
6/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta jotka eivät ole vaihtaneet Nordeasta mihinkään (minä mukaan lukien), kun se on ihan se ja sama missä pankissa rahojansa pitää. Eiköhän kaikki ole samanlaisia huijareita ja veronkiertäjiä, toiset pankit eivät vain VIELÄ ole jäänyt kiinni. 

Näin minäkin vähän ajattelen. Toiseksi mulla ei ole nyt aikaa eikä energiaa etsiä uutta pankkia.

Vierailija
7/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa asiat hoituvat niin hienosti että pankki ei vaihdu.

Vierailija
8/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monempi parempi. Mulla on tilejä ja sijoituksia sekä Nordeassa että OP:ssa. Ja myös Danskessa ja UBS:ssä.

Puoliksi Ruotsissa asuvana arvostan kyllä Nordean pohjoismaalaisuutta. Hyvää palvelua saan kaikista pankeistani.

Vierailija
9/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordeassa asiat hoituvat niin hienosti että pankki ei vaihdu.

Saatiin autolainapäätös Nordeasta tunnissa, OP:n päätöstä olisi pitänyt odottaa viikko. olivat todella ylimielisiä ja sanoivat, että se viikko nyt on minimiaika, joka asian käsittelyyn menee. Saatiin loputkin OP:n tilillä olleet rahat pois 10 minuutissa ja siirrettiin ne Nordeaan. OP:n tili lopetettiin myös, mutta siinä menikin sitten pitempi aika, kun piti vakuuttaa yhä uudelleen ja uudelleen virkailijalle, että emme todellakaan halunneet jatkaa asiakuuttamme ko. pankissa.