Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nörttinaiset on lihavia ja nörttimiehet laihoja?

Vierailija
26.04.2016 |

Mikä logiikka siinä oikein on? Tietenkin on poikkeuksia, blaa blaa blaa, mutta noin yleisesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole "noin yleisesti". Kyllä tosi monet nörttimiehet ovat lihavia. Mulla on tuttavapiirissä niitä moooonta.

Vierailija
2/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhun tasapaino

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyväkuntoinen nörttimies. Nyt lenkki, sitten wowia.

Vierailija
4/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen todella monet nörttimiehet ovat lihavia, ja suuri osa nörttinaisista on normaalipainoisia. Noin niinkuin aikuisista. Ja jos puhutaan oikeita nörteistä, eli teknisten tai matemaattisten alojen akateemisista ihmisistä.

Vierailija
5/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen lasketaan nörtiksi?

Vierailija
6/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään ihan samaa mieltä. Monet nörttimiehet ovat lihavia. Eikä tuo ikivanha oletus nörttinaisten ulkonäöstäkään pidä paikkaansa. Miksi ihmiset ajattelevat nörtti=älykäs, älykäs=epäviehättävä? Eihän se noin mene.

Vierailija
7/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynnyrimäiset nörttimiehet nostetaan lavalla kellarista, kun he siirtyvät ajasta ties minne.

Nörttinaiset rehkivät spinning-tunneilla ja juoksevat kilpaa.

Hämmästyttävä ero: läskitynnyrimies 0, hoikka nainen 5.

Vierailija
8/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia nörttejä ihan kavereina, kavereiden kautta ja koska olen työskennellyt nörteille suunnatussa liikkeessä. Suurin osa miehistä on ylipainoisia, osa sairaalloisen. Sitten on tietysti todella laihoja, osa normipainoisia. Yksi on todella lihaksikas ja oma mies laihaläski. Itse olen normaalipainoinen. Naisasiakkaista suurin osa normaalipainoisia. Kyllä meitä on moneen lähtöön eikä voi yhteen muottiin tunkea vain kiinnostuksen kohteiden perusteella.

Vierailija
9/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee taas se ongelma, että suomeksi sekä geek että nerd on nörtti.

Vierailija
10/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "kunnia" olla hoikan nörttimiehen äiti. Hoikka, koska on nirso. Eipä ole makea kelvannut koskaan, aistiyliherkkyyttä, erityisesti makuaistin kohdalla. Hänellä todellakin on yliherkkä makuaisti, sillä maistoi, jos kurkku oli eri puutarhan kurkkua kuin mitä meillä yleensä oli. "Äiti, tää kurkku maistuu kummalliselle", vaikka ei tiennyt edes asiaa. Syö vain ruokaa, mikä ei maistu miltään. Ei varsinaisesti harrasta liikuntaa, mutta kävelee paljon. 

Vierailija
11/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään ihan samaa mieltä. Monet nörttimiehet ovat lihavia. Eikä tuo ikivanha oletus nörttinaisten ulkonäöstäkään pidä paikkaansa. Miksi ihmiset ajattelevat nörtti=älykäs, älykäs=epäviehättävä? Eihän se noin mene.

Kaikki älykkäät ei ole nörttejä ja nörttien älykkyys on yleensä hyvin yksipuolista ja vain yhteen asiaan  keskittynyttä. Scifi-fantasia-roolipeli-tietokonepeli -harrastajista naispuoliset on yleensä lihavia ja eikä mitään ruusuja muutenkaan.

Vierailija
12/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee taas se ongelma, että suomeksi sekä geek että nerd on nörtti.

Mikä ongelma? Noi "geekit" on jotain hipstereitä jotka vähän fanittaa jotain Game of Thronesia. Ei se tee heistä nörttejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä