Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen kateellinen
26.04.2016 |
En jaksa kun olen alkanut verrata omaa parisuhdettani ystävien / sukulaisten parisuhteisiin. En osaa iloita tasapaksusta, harmaasta arjesta kun muut hehkuttavat uusien kumppaniensa ihanuutta. Kaikki tuttavaparit eronneet, luovimme siinä seassa totutellen uusiin kumppaneihin.... Äh.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä olen kateellinen samasta aiheesta.
Meillä ei tapahdu miehen kanssa mitään, ellen minä tee aloitetta. Me ei edes oltaisi samassa huoneessa iltaisin, ellen minä istuisi sohvalle miehen viereen. Me emme tee mitään, emme edes sauno yhdessä. Ihme, että ollaan nuo kolme lasta saatu aikaiseksi.