Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki ex-miehestään mustasukkaiset naiset...

Vierailija
26.04.2016 |

...sellaisia jotka alunperin ovat itse yksipuolisesti sen suhteen päättäneet ja sitten katkeria kun miehellä onkin uusi kumppani vaikka olisi hänen kanssaan halunnut jatkaa? Ainakin minusta tuntuu siltä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Jos nainen päättää ottaa eron niin se tarkoittaa että naisella on sitten vapaus ottaa uusi kumppani mutta ex-mies on yhä edelleen hänen omaisuutta senkin jälkeen.

Vierailija
2/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myönnä että olin katkera mutta vähän oudolta tuntui kun mies ensin rukoili minua jäämään ja vannoi kuinka hänellä on vain minut elämässään ja silti hänellä oli parin kuukauden päästä uusi muija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myönnä että olin katkera mutta vähän oudolta tuntui kun mies ensin rukoili minua jäämään ja vannoi kuinka hänellä on vain minut elämässään ja silti hänellä oli parin kuukauden päästä uusi muija.

Meillä kävi ihan samoin.

Vierailija
4/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin, että mies lähti ensin. Kun mulla oli uusi, niin halusikin mut heti takaisin hinnalla millä hyvänsä, vaikka oltiin jo liki puoli vuotta oltu erossa. Olin kahden vaiheilla, mutta mies tyytyi sitten kuitenkin naiseen, jonka kanssa oli mua pettänyt. Nyt ovat jo eronneet, vaikka vasta alle vuosi sitten menivät kihloihin melkein heti suhteen alettua.

Vierailija
5/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät osaa olla yksin, vaan ottavat heti uuden jos vaan saavat. Kuka tahansa näyttää kelpaavan. Riittää, että nainen antaa.

Vierailija
6/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät osaa olla yksin, vaan ottavat heti uuden jos vaan saavat. Kuka tahansa näyttää kelpaavan. Riittää, että nainen antaa.

Toisaalta onko se sitten hyväkin syy sille että nainen on katkera ja vihamielinen entistä miestään kohtaan jonka hän on itse jättänyt?

Vierailija
7/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pitää täysin paikaaansa ainakin entiseen mieheeni. Hän ei ole IKINÄ ollut sinkkuna. Aina on ollut seuraa. Jokaista kumppania pettänyt ja uusi sitä mukaan kierroksessa. Erosimme 7vuoden jälkeen ja 4kk erosta hän asui jo uuden kanssa. Ihme vässykkä..!? Sellanen ikuinen soutaja joka ei rannalle pääse.

Vierailija
8/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta onko se sitten hyväkin syy sille että nainen on katkera ja vihamielinen entistä miestään kohtaan jonka hän on itse jättänyt?

Minä en ainakaan ole katkera tai mustasukkainen ex puolisosta. En ole edes ikinä ollut mustasukkainen.

Vierailija
9/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun sen ex-miehen pitää odottaa että naisen mieli muuttuu, eikä koskea kehenkään horatsuun todellakaan. Näin se vaan menee.

Vierailija
10/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mieheni exän kohdalla tuntuu pitävän paikkansa. Ex-vaimo löysi uuden miehen ja halusi erota. Asiat sujuivat oikein ystävällisesti ja yhteisymmärryksessä tasan siihen asti, kun minä tulin kuvioihin.

Vierailija
11/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole katkera tai mustasukkainen ex puolisosta. En ole edes ikinä ollut mustasukkainen.

Ei sitten ole varmaan ollut aihetta? Vai meinaatko, että et olisi aiheestakaan?

Vierailija
12/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kaveri joka pari vuotta sitten erosi suurieleisesti miehestään ja uhosi kuinka hän on nyt vapaa nainen ihan mihin vaan eikä kukaan pilaa hänen elämäänsä. Reilu puoli vuotta myöhemmin hän sai sitten kuulla että exällä on uusi nainen ja se oli niin kova paikka hänelle että ensin lensivät astiat päin seiniä ja sitten tuli itku.

Vierailija
13/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...sellaisia jotka alunperin ovat itse yksipuolisesti sen suhteen päättäneet ja sitten katkeria kun miehellä onkin uusi kumppani vaikka olisi hänen kanssaan halunnut jatkaa? Ainakin minusta tuntuu siltä.

Omalla kohdalla näin! En voi ymmärtää kuinka nykypäivänä ei kanneta vastuuta päätöksistä! Kun on päätetty erota, niin ei sitten itketä enää takaisin kun toinen löytääkin kumppanin. Parhaimmassa (pahimmassa) tapauksessa nämä vastuuntunnottomat äidit ottavat sumeilematta lapset vielä siihen omaan peliin pelinappuloiksi; haukutaan isää ja isän puolisoa, ilmaistaan lapsille etteivät lapset saa heistä tykätä, hankaloitetaan lähinnä vaan lapsen elämää.

Vierailija
14/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaikki kertoo vaan siitä, että nainen rakastaa aina sitä exää ja on tunnesiteessä varsinkin, jos on lastensa isä. Miehet taitavat unohtaa exänsä helpommin, vai? Ja jos niin miksi?

Vierailija
15/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole niin tehnyt. Seitsemän vuotta olen ollut sinkkuna eron jälkeen. Kolme kertaa tänä aikana olisi tarjoutunut selkeä mahdollisuus parisuhteeseen, ihan sen kummemmin yrittämättä. Torjuin kaikki ne kerrat. Lisättäköön, että en ensimmäisen neljän kuukauden jälkeen yrittänyt puhua eksää takaisin. Sekin oli enemmän lasten takia.

Vierailija
16/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla näin! En voi ymmärtää kuinka nykypäivänä ei kanneta vastuuta päätöksistä! Kun on päätetty erota, niin ei sitten itketä enää takaisin kun toinen löytääkin kumppanin. Parhaimmassa (pahimmassa) tapauksessa nämä vastuuntunnottomat äidit ottavat sumeilematta lapset vielä siihen omaan peliin pelinappuloiksi; haukutaan isää ja isän puolisoa, ilmaistaan lapsille etteivät lapset saa heistä tykätä, hankaloitetaan lähinnä vaan lapsen elämää.

Mulla taas on kokemus siitä, että nimenomaan mies, ex-mies tekee noin. Ihmettelen, sillä hänellä on uusi kumppani ja minulla ei. Silti on minulle katkera, mitä en ymmärrä, kun itse jätti. Tosin torjuin, koska petti. Siitäkö tämä kaikki viha häneltä minulle, aiheettomat lasut, uhkailut jne?

Vierailija
17/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi kaveri joka pari vuotta sitten erosi suurieleisesti miehestään ja uhosi kuinka hän on nyt vapaa nainen ihan mihin vaan eikä kukaan pilaa hänen elämäänsä. Reilu puoli vuotta myöhemmin hän sai sitten kuulla että exällä on uusi nainen ja se oli niin kova paikka hänelle että ensin lensivät astiat päin seiniä ja sitten tuli itku.

Tuo on vielä suhtkoht normaalia. Minulla oli teini-iässä alkanut suhde joka päättyi kolmekymppisenä eroon. Vaikka erosta selviytyi, niin olihan se kova paikka kun sain tietää että hänellä on jotain sutinaa jonkun naisen kanssa. Hän kun ei ikinä ollut elämässään ollut kenenkään muun kuin minun kanssani. Itkin suoraa huutoa yksin kotona ja hypin tasajalkaa. Mutta ihan yksi nukuttu yö riitti siihen että sain asian sulateltua ja hyväksyttyä mielessäni. Enkä ole ollut katkera tai mustasukkainen.

Eli ei siitä ensireaktiosta kannata liikaa vetää johtopäätöksiä.

Vierailija
18/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero on vähän samanlainen asia kuin avioliitto. Tuntuu ensin ihanalta ja loputtomalta onnelta mutta joskus vaan karu arki iskee päälle.

Vierailija
19/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtahan on se, ettei kukaan omista toista, oli sitten suhteessa tai eronnut. Se, että rakentaa onnensa toisen varaan, on kaikin tavoin tuhoon tuomittu yritys. Aikuisen ihmisen kuuluu selvittää ihan itse tunteensa, eikä ruveta pelaamaan sen mukaan mikä fiilis milloinkin on.  Se että vielä vuoden päästä on mustasukkainen exästä kertoo, ettei viitsi tehdä omaa erotyötään. Se että ylipäätään kuvittelee voivansa sanella tai loukkaantua exänsä asioista tai ihmissuhteista eron jälkeen, kertoo myös, että on noita läheisriippuvuusongelmia. Jos on oikeasti rakastanut toista, toisen päästää myös menemään ja toivoo hälle hyvää. Jos taas on läheisriippuvaisesti takertunut toiseen, ei rakkaudesta voi puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän