Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderdeitti ei kertonut olevansa lyhyt

Vierailija
26.04.2016 |

Eli oon viestitelly yhen "miehen" kanssa nyt pari päivää ja se pyys kahville (vihdoin). Tää "mies" oli tosi ihana viesteissä ja osas hyvin keskustella. On ihan kivan komeakin. No, kävin aamupäivällä kahvilla sen kanssa ja säikähdin miten lyhyt se oli.. Se oli reilusti alle 185cm. Meni heti maku koko "miehestä".. Harmittaa etten viittiny kysyä pituutta ennen kahvittelua

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tarkoittaa reilusti alle? Jos 20 cm alle, niin ymmärrän kommenttisi lyhyestä. Jos on taas joku keskimittainen 177-180 cm, niin lyhyt ei ole. 

Oli ehkä 179cm eli on monta senttiä alle oikean miehen pituudesta. En vaan syty lyhyistä miehistä.. -ap

Mikä on "oikean miehen pituus", jos kerran keskipituinen mies on lyhyt? 

Noin 185-195cm on hyvä miehen pituus.  -ap

Eli 182 cm mies ei ole oikea mies?

Noin 185-195cm on hyvä pituus -ap

Vierailija
22/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä "lyhyistä" miehistä tarvi syttyä, mutta mistäs tämä mies sen olisi voinut tietää. Harvat meistä osaavat lukea ajatuksia, joten helpoimmallahan pääset näistä epäkiinnostavista kosijoista eroon, kun kerrot pituusvaatimuksesi. Ei kai se sen vaikeampaa tarvitse olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun Tinder deitti ei kertonut olevansa todella ylipainoinen. Lähinnä todella päärynävartaloinen. Järkyttävä prse ja reidet. Oli vain kasvokuvia ja kertoi olevansa aktiivinen liikkuja&treenaaja jo pidemmän aikaa.

Kusetti kyllä täydellisesti.

Ei se välttämättä kusettanut. Minäkin olen ylipainoinen ja aktiivinen liikkuja&treenaaja. Ei ne sulje toisiaan pois

Vierailija
24/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tarkoittaa reilusti alle? Jos 20 cm alle, niin ymmärrän kommenttisi lyhyestä. Jos on taas joku keskimittainen 177-180 cm, niin lyhyt ei ole. 

Oli ehkä 179cm eli on monta senttiä alle oikean miehen pituudesta. En vaan syty lyhyistä miehistä.. -ap

Oma moka kun et kysynyt, jos on noin tarkkaa. Ise olen 171cm ja käytän usein korkokenkiä. Kyllä minä kysyn ennen treffejä miehen pituutta, niin osaan valita kengät sen mukaan etten ole miestä pidempi :)

Toivottavasti myös kerrot tämän ennen treffejä. Ehkä suurin turn off naisessa on tuo "en voi olla miestä pidempi"

M29, myös 171cm

Vierailija
25/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, melkein samaistuin ap:n aloitukseen. Itselleni kävi niin että nettideitti joko valehteli painonsa tai kiersi aiheen muuten koska olin jostain syystä saanut päähäni että on noin 175-180cm. Hämmästystä oli vaikea peitellä kun livenä tavattiin, mies oli minua tasan päätä lyhyempi ja olen 162cm. Ihan kiva tapaaminen mutta ei siitä sen kummempaa tullut.

Ap on kyllä melkoisen nirso, minulle kelpaisi tuollainen mies paremmin kuin hyvin. Laita jatkossa jo tindertekstiisi että "alle 185cm miehet älkää vaivautuko :)".

En voi sille mitään että lyhyet miehet ei sytytä mua yhtään... -ap

Mikset sitten selvästi ilmaise sitä pituusvaatimusta ennen tapaamista??

eiks se oo aika törkeetä..-ap

No ei ole.

Vierailija
26/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä nyt kiertele kysymystä. Sinä sanoit, että 179cm on monta senttiä alle oikean miehen pituudesta. Kuinka pitkä on oikea mies?

Vierailija
27/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä nyt kiertele kysymystä. Sinä sanoit, että 179cm on monta senttiä alle oikean miehen pituudesta. Kuinka pitkä on oikea mies?

Noin 185-195cm -ap

Vierailija
28/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun Tinder deitti ei kertonut olevansa todella ylipainoinen. Lähinnä todella päärynävartaloinen. Järkyttävä prse ja reidet. Oli vain kasvokuvia ja kertoi olevansa aktiivinen liikkuja&treenaaja jo pidemmän aikaa.

Ei se välttämättä kusettanut. Minäkin olen ylipainoinen ja aktiivinen liikkuja&treenaaja. Ei ne sulje toisiaan pois

Huojaustahan tuo on. Sporttinen on kiertoilmaisua sille, että kroppa on kunnossa koska sen suoraan sanominen on itserakasta. Plösöt ei tätä tajua vaan kertovat olevansa sporttisia kun ovat 2viikkoa sitten alkaneet laihduttamaan ja tekevät jonkun parin kilsan kävelylenkin joka toinen päivä. Itsekkin treenaan aika ahkerasti, mutta ei tulisi mieleenkään mainostaa olevani liikunnallinen salihirmu koska en tosiaankaan näytä miltään fitness-typyltä.

Vierailija
29/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kaikki hyvät pitkät miehet? -ap

Vierailija
30/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huojaustahan tuo on. Sporttinen on kiertoilmaisua sille, että kroppa on kunnossa koska sen suoraan sanominen on itserakasta. Plösöt ei tätä tajua vaan kertovat olevansa sporttisia kun ovat 2viikkoa sitten alkaneet laihduttamaan ja tekevät jonkun parin kilsan kävelylenkin joka toinen päivä. Itsekkin treenaan aika ahkerasti, mutta ei tulisi mieleenkään mainostaa olevani liikunnallinen salihirmu koska en tosiaankaan näytä miltään fitness-typyltä.

Eihän se liity kroppaan vaan elämäntapaan. Mulle suhteessa tärkeää on se, että nainen on liikunnallinen niin voidaan harrastaa yhdessä. Kropalla ei ole niin väliä

Vierailija
31/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oon viestitelly yhen "miehen" kanssa nyt pari päivää ja se pyys kahville (vihdoin). Tää "mies" oli tosi ihana viesteissä ja osas hyvin keskustella. On ihan kivan komeakin. No, kävin aamupäivällä kahvilla sen kanssa ja säikähdin miten lyhyt se oli.. Se oli reilusti alle 185cm. Meni heti maku koko "miehestä".. Harmittaa etten viittiny kysyä pituutta ennen kahvittelua

Olen naiseksi sen verran pitkä (yli 185) että en edes lähde treffeille ilman tietoa toisen pituudesta. Korkokengät minulla oli yhdet joskus teininä, mutta niitäkään en montaa kertaa käyttänyt.

Ihmettelen miesten pokkaa, tiedän kyllä että ikää ja jopa siviilisäätyä valehdellaan, kun ollaan lähinnä pillun perässä.

Mutta kaiken huippu on että limaisimmat ääliöt valehtelevat pituutensakin. Oli kerran treffit maailman lyhyimmän 180 senttisen kanssa, hyvä jos oli yli 170 senttiä. Hän oli jo kahvilassa ja menin pöytään en olisi mennyt, jos olisin pituuden tiennyt, mutta kun hän istui, niin en huomannut mitään vasta kun hän nousi ylös, kun istuin pöytään tajusin, että äijän nenä ei ole edes minun nännien tasolla.

Feikkasin jonkun puhelun muka ja poistuin niin nopsaan että en edes koskenut kahviin.

Itsekin olen kyllä oppinut puhumaan pituudestani vähän epämääräisesti sanon että yli 180 senttiä, vaikka olen kyllä reilusti yli 185 senttiäkin.

Mutta tuo ei ole sentään valehtelua, koska oikeasti olen yli 180 senttiä.

Harmittaa kun joudun näistä miehen mittaisista kilpailemaan sellaisten kääpiöidenkin kanssa joiden rinnalla puutarhatunttukin on pidempi.

Kuitenkin jollekin alle 160 senttisille sopisi ihan hyvin, vaikka 170 senttinen mies, jolle ei muuten olisi kenelläkään naisella käyttöä. Minun pikkuveljen vaimo on juuri tuollainen heinikkoon hukattava ja veli on yli 2 metriä.

Arvaan kyllä miksi veli noin valitsi, olen häntä vanhempi ja oikeastaan koko sen ajan kuin asuin saman katon alla vanhempieni luona oli veljeä paljon pidempi ja totta kai sisarukset riitelevät eli varmaan minun takia valitsi toisin.

Erikoisinta on että heillä on kolmekin lasta.

Vierailija
32/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lyhyet miehet mulle :)

Vierailija
33/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma moka kun et kysynyt, jos on noin tarkkaa. Ise olen 171cm ja käytän usein korkokenkiä. Kyllä minä kysyn ennen treffejä miehen pituutta, niin osaan valita kengät sen mukaan etten ole miestä pidempi :)

Toivottavasti myös kerrot tämän ennen treffejä. Ehkä suurin turn off naisessa on tuo "en voi olla miestä pidempi"

M29, myös 171cm

En sanonut ettenkö voisi olla pidempi, tykkään vaan ensitreffeillä "olla lyhyempi" ja selvittää myöhemmin miehen suhtautumisen asiaan. :) Olen seurustellut 172 cm pitkän miehen kanssa jota ei edes 15cm korkokenkien käyttö haitannut, sekä 178 pitkän miehen kanssa joka kielsi käyttämästä korkoja joissa olen senttiäkään häntä pidempi.

Tarkoitin vain aloittajalle, että asian voi kysyä etukäteen, aloittaja kun ei toisia treffejä selkeästi halua kuin erittäin pitkien miesten kanssa.

Vierailija
34/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä lyhyet miehet mulle :)

Oikein mielelläni, en välttämättä ehdoin tahdoin halua itseäni pidempää miestä, mutta koen epämukavaksi olon sellaaisten miesten kanssa joiden silmät ovat tissieni tasolla.

Kivempi on kun voi katsoa toista silmiin läheltäkin.

Vierailija
35/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se huijaukselta tuntui. Antaa kuva, että liikkuu, huolehtii itsestä ja treenaa tosissaan. Olisi edes sanonut, että "projekti" vasta aluillaan.

Olen muutenkin törmännyt näihin fitness pullukoihin. Ollaan somessa jne niin fitnessiä. Totuus sitten ihan muuta.

Vierailija
36/36 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samalla tavalla, tosin mies oli OIKEASTI lyhyt, alle 160cm. Olen itsekin vain 162cm, eli 170 cm mies kelpaa hyvin. Kun näin tämän kääpiömiehen, en voinut muuta suustani päästää kuin että oletpa lyhyt. Mielestäni tuollaiset asiat pitäisi tuoda esiin profiilissa(vähän kuin tämä puhuttu pyörätuoli). Itselläni meni ainakin ilta hukkaan, en kyllä voisi kuvitella deittailevani hyvin lyhyttä miestä, mutten nyt heti kehdannut poistuakaan paikalta. Kuvottaa vieläkin kun mietin meidän "treffejä".

Ap:ta en tosin ymmärrä, oletko itse kovinkin pitkä nainen?