Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehet todella näin reppanoita että maksaa kaiken mitä nainen pyytää?

Vierailija
26.04.2016 |

Eräs kaveri on tapaillut yhtä miestä nyt muutaman kuukauden. Omaa rahaa ei kuulemma ole mennyt suhteeseen yhtään, mies on maksanut naiselle ruokailut, maksanut bensoja naisen autoon, maksanut joskus naisen omia laskujakin... Elää miehen asunnossa ja mies maksaa kaikki kulut. Nyt mies aikoo jo myydä omaisuuttaankin tämän naisen vuoksi. Ihan oikeasti, onko miehet noin helposti vietävissä?

Olen joskus jutellut tämän naisen ex-ukon kanssa ja ex kertoi miten kaikki meni hyvin niin kauan kun hän maksoi. Jossain vaiheessa hän pyysi jos nainenkin osallistuisi joskus ruoka/sähkö yms kuluihin, kun kuitenkin asuu hänen katon alla melkein 24/7. Siitä sitten alkoi naisen selittämätön katoilu, outoja menoja "Sarin" kanssa, puhelimeen ei vastata ja viesteihinkin vastaaminen kesti. Eräänä päivänä miestä odotti töistä tullessa avain eteisen pöydällä ja naisen tavarat kadonneet. Että niin.

Näitä kaverin hyväksikäyttämiä miehiä on ihan hitosti. Eräs mies maksoi tälle naiselle useamman sadan euron arvoisen matkan, monilta miehiltä on saanut vaatteita, yks osti hänelle auton, yks otti lainaa tän naisen nimiin... Tää nainen on harrastanut tätä jo melkein 10 vuotta ja eikä näe omassa toiminnassaan mitään väärää koska "miehen kuuluu maksaa." Jotkut miehet ovat sanoneet hänelle melko pian että tää oli tässä, mutta paljon on niitä jotka tää nainen on nyhtänyt ihan kuiviin. Heti kun loppuu raha niin loppuu rakkaus.

Miten reppana mies täytyy olla että maksaa naiselle aivan kaiken? Eikö yhtään hälytyskellot soi jos toinen on alusta alkaen että mä muutan nyt tänne, haluatko ostaa mulle sitä, haluatko ostaa mulle tätä, lainaa autoa, oon aina haaveillut tästä laukusta....

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaverisi lyhyt?

Vierailija
2/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeni ainakin on niin tossun alla että maksaa eukolleen _KAIKEN_. Nainen ei edes käy töissä. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ei ole tuollaiset miehet ole muuten naisten suosiossa.

Vierailija
5/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on ainakin monta sellaista joilla on munaa olla maksamatta. Itsekin kuulun heihin.

Vierailija
6/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ei ole tuollaiset miehet ole muuten naisten suosiossa.

Tuollaisen miehen kannattaa suosiolla käyttää vain maksullisten palveluksia, tulee halvemnaksikin.

Vierailija
7/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, taas tämä sama itku tästä miesten maksamisesta. oisko asia nyt niin,että jokainen saa maksaa mitä haluaa ja kelle haluaa. Jos joku mies elättää vaimonsa niin antaa elättää. Mitä se ulkopuolisille kuuluu. Minä olen nainen ja en koskaan ole saanut miehiltä mitään joten ei ne kaikki maksa yhtään mitään. Sekin on ihan normaalia ja yleistä. Itse elätän tälläkin hetkellä koko meidän perhettä. Mies on tällä hetkellä työtön. Siltikään en koe,että ulkopuolisten pitäisi tulla miehelle huomauttelemaan,että hän on naisen elätettävänä. Tai ,että minulle tultaisiin sanomaan,että olen tyhmä kun elätän oman mieheni.No ketä minä sitten elättäisin jos en omaa perhettä ?Eiköhän anneta ihmisten elää jokainen omalla tavallaan ja antaa laittaa rahansa  mihin haluaa.

Vierailija
8/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähittäismyynnistä naisten kuluttama osuus on 80%. Eli miehet tuo taloon rahat ja naiset törsää.

Vierailija
9/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä joka pyytää. Höynäytettäviä riittää maailmassa.

Vierailija
10/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki miehet on tuollaisia. Tai sitten tuo tarinan mies on feministin kasvattama kiltti mies, joka luulee että naiselle pitää maksaa kaikki koska se on herrasmiesmäistä.

Vierailija
11/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kellekään ulkopuoliselle kuuluu, kuka ketäkin elättää. Hirveätä vääntöä täällä harva se päivä,että kukanelää miehen rahoilla ja kuka ei. Jos mies haluaa naisensa elättää, elättäköön. No en oo ite miehen elätettävä, jos sitä luulette. T: 40v töissä käynyt

Vierailija
12/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle on tärkeintä naisen ulkonäkö ja on valmis maksamaan pitääkseen kauniin naisen uraohjuksen sijaan, niin se on miehen oma valinta.

Vierailija
13/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nyt on päivänselvää, että mies on niin rakastunut. Siksi.

Vierailija
14/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria miehiä on enemmän kuin nuoria naisia, joten naisista on kova kilpailu. Ja osa naisista on niin häikäilemättömiä, että he kayttävät miehiä taloudellisesti hyväksi vailla mitään omantunnon tuskia. Tietysti sukupuolirooleillakin on asiaan vaikutusta, kun mies on perinteisesti ollut se "maksava osapuoli".

Vierailija
15/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan maksa.

Vierailija
16/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun veljeni ainakin on niin tossun alla että maksaa eukolleen _KAIKEN_. Nainen ei edes käy töissä. Huoh.

Ja veljesi sitten ei osaa sanoa ei???

Tai mistäs tiedät vaikka veljesi haluaa näin tehdä??

Ja jos toinen on tytön niin eikö työssäkäyvältä silloin kulu enemmän rahaa??

Vierailija
17/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähittäismyynnistä naisten kuluttama osuus on 80%. Eli miehet tuo taloon rahat ja naiset törsää.

Naiset nyt perinteisesti ostaa talouden safkat ja lasten vaatteet, harrastusvälineet ym. pikkusälän mitä tarvitaan. Mies sitten menee ja ostaa paukkassee auton joka maksaa 10x sen mitä talousmenoihin kuluu vuodessa. 

Vierailija
18/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa.

-mies

Vierailija
19/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä helpompi maksaa alan ammattilaiselle se mitä hän pyytää, eipä ole ollut ongelmia heidän kanssaan kuin kerran, sekin koska hän ei työtään osannut, joten en ollut palveluun tyytyväinen.

Joku ostanut hänelle jopa auton ? Huhhuh, auton hinnalla jo saa vaikka kuinka paljon palvelua josta kenellekään ei jää paha mieli.

Vierailija
20/26 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huorahan nainen on yleisesti ja mies pankkitili.