Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkkeitä laskettava vähintään 20%

Vierailija
26.04.2016 |

Niin kauan kun jokaisella eläkeläisellä on varaa laittaa joka päivä hirveitä summia kolikkopeleihin ja tyymyysveroon (lotto) ovat eläkkeet liian korkealla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta pois työttömyyskorvaukset koska istut täällä haukkumassa 24/7

Vierailija
2/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan eläkkeitä pitäisi laskea, koska eläkevakuutusmaksut (24%) ovat aivan suhteettoman suuret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, koko ajan jotain pelaamassa, liikaa rahaa hyppysissä heillä. Suomitalkoisiin mukaan vaan!

Vierailija
4/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkekatto. Kenellekään ei yli 5000€ eläkettä. Sillä tulee aivan hyvin toimeen, sillä kaikki maallinen mitä ikinä tarvinnee on tullut hankittua jo töissäolovuosina.

Vierailija
5/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkekatto. Kenellekään ei yli 5000€ eläkettä. Sillä tulee aivan hyvin toimeen, sillä kaikki maallinen mitä ikinä tarvinnee on tullut hankittua jo töissäolovuosina.

Miksi sinun on pakko päästä päsmäämään siihen mitä yksityinen työnantaja maksaa entiselle työntekijälleen eläkettä?

Vierailija
6/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia suustaan päästelevät pitäisi heti laittaa takuueläkkeelle.

Vierailija
7/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yli miljoona yli 65-vuotiasta. Kaikki eivät ole joka päivä pelaamassa kolikkopelejä. Itse olen vastikään jäänyt eläkkeelle enkä ole koskaan pelannut enkä edes tunne ketään joka pelaisi.

Eläkkeeni on muhkeat 1290 €/ kk ja sillä tulee toimeen. Jos siitä leikattaisiin 20 % sillä ei tulisi toimeen. Eläke on näinkin suuri (!), koska olin esimiesasemassa ja palkkani oli kohtuullinen. Olen kuitenkin sitä ikäpolvea jolle ei kertynyt eläkettä alle 25-vuotiaana tehdyistä töistä eikä äitiyslomien ajalta .

Opiskelut rahoitettiin lainalla, koska opintorahaa ei saanut ja lainat maksettiin takaisin samaan aikaan kuin asuntolainat ja korot olivat 13-18%.

Ja tiedän, ihan oma syy kun on syntynyt väärään aikaan!

Vierailija
8/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta! Musta on hienoa katsoa kun mummoni 87-vuotta itkee kun tulee laskuja, teki 40 vuotta töitä kaupassa ja terveys meni. Kyllä se 1087e on todellakin riittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi