Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla alkaa mennä hermo työpaikan tapoihin

Vierailija
26.04.2016 |

Kun joka päivä pitäs hypätä jossai istumas , en ole yhtää seurallinen ja en vain oikeasti halua istua joka ikinen päivä jossai pullapitkon ääressä.Toki sillä koirätetaan luoda yhteisöllisyyttä mutta en jaksa aina vaa istua siellä ja täällä kun joku leiponut jotain.

Minusta pitäisi saada vapaaehtoisesti osallistua jos haluaa, mutta ei niin että väkisin tullaa vetämään johonkin että tules nyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se niin kamalaa ole, jos pullakahvit juodaan. Minä olin aikoinaan työpaikassa, jonka porukka kokoontui säännöllisesti töiden jälkeen läheisessä kapakassa.  Siinä aika monikin alkoholisoitui.

Sen tauon olisi tarkoitus olla virkistävä ja palauttava aika, jonka voi käyttää kuten haluaa. Introvertti voi palautua parhaiten olemalla yksin omissa oloissaan sen tauon. Eli vaikka pullakahvit taukohuoneessa porukalla ei olisi "kamalaa", niin se on kuitenkin ei-rentouttavaa, eikä siis oikeastaan ole taukoa ollenkaan.

Vierailija
22/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko teillä joka päivä jotain pullapitkon mittaisia ylimääräisiä kahveellaistuskeluja? Onko pomot mukana hommassa, ts. kuulostaa siltä että laiskat tädit haluaa vain rupatella eikä tehdä töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka avata sen suun siellä töissä ja kertoa mielipiteesi..

Vierailija
24/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi introvertti, mutta työ on onneksi itsenäistä ja yksinäistäkin. Mielelläni kälätän työkavereiden kanssa tauoilla. Jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. Hieman kummastelen niitä, jotka tulevat aina kahville, eivät puhu mitään ja ovat sen näköisiä, että puheliaat ärsyttävät. Meillä on omat huoneet, joissa voi pitää taukoja ihan vapaasti ilman, että tulee häirityksi. Muut tarjoilua ei ole kuin juomat automaatista. Jään huoneeseeni jos en ole juttutuulella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä