Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla alkaa mennä hermo työpaikan tapoihin

Vierailija
26.04.2016 |

Kun joka päivä pitäs hypätä jossai istumas , en ole yhtää seurallinen ja en vain oikeasti halua istua joka ikinen päivä jossai pullapitkon ääressä.Toki sillä koirätetaan luoda yhteisöllisyyttä mutta en jaksa aina vaa istua siellä ja täällä kun joku leiponut jotain.

Minusta pitäisi saada vapaaehtoisesti osallistua jos haluaa, mutta ei niin että väkisin tullaa vetämään johonkin että tules nyt.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa sanoa, että kiitos, en välitä tulla? Itse en ole koskaan missään työpaikassa käynyt missään porukkakahveilla tai lounailla. Ihan itsekseni työpisteessäni juon kahvit, ja lounaalla käyn itsekseni missä tykkään. Laumaihmiset laumailkoon, minä en.

Vierailija
2/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naisvaltainen työpaikka? Olin aiemmin hoitoalalla ja siellä ärsytti se jatkuva pullan ja makean mässytys tauoilla ja joku kummallinen sosiaalinen pakko tuoda aina tarjoiluja milloin mistäkin syystä. Ja kun ei voida uskoa jos joku sanoo että kiitos ei vaan ihmetellään ja kummastellaan kun ei maistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole aikaa juuri istuskella, itse pitäisin kyllä tuollaisesta..

Vierailija
4/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaan, mutta silti vaa hirvee kysely et nyt tuu, vihaan mennä perjantaina töihin kun tiedän et taas riistetää kahville, kun en edes juo kahvia niin en halua käyttää aikaa sen juomiseen, enkä välitä mistään muustakaan juomasta.

En ymmärrä sitä että laukkuutetaan ihmisiä koko ajan jossai kahvihuoneessa ja sit alkaa se hirvee pyörittely työasioista kun kahvitauon pitäs olla omaa aikaa.

En jaksa siksi käydä, koska ei osata olla puhumatta töistä. Kun se ei nyt vaa oo minun tapa käydä päivisim kahveilla töissä, minä tulin tänne töitä tekemään ja kahvit voi juoda kotona.

Vierailija
5/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan naisvaltainen työpaikka? Olin aiemmin hoitoalalla ja siellä ärsytti se jatkuva pullan ja makean mässytys tauoilla ja joku kummallinen sosiaalinen pakko tuoda aina tarjoiluja milloin mistäkin syystä. Ja kun ei voida uskoa jos joku sanoo että kiitos ei vaan ihmetellään ja kummastellaan kun ei maistu.

Läskit haluavat muidenkin olevan läskejä, katsos.

Vierailija
6/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko harkita työpaikan vaihtoa, jos kaikki muut kerran nauttivat tuosta?

Vierailija
7/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä, muut istuu kahvilla lässyttäen koirista/kissoista/lapsista/autoista ynnä muusta paskasta, joka mua ei kiinnosta ollenkaan. Teen työni, juon kahvini rauhassa omalla paikalla ja lähden kotiin. That's it!

Vierailija
8/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tarkka ruokavalio enkä halua mässyttää pitkoja pitkin viikkoa. Sitten jos menen enkä ota mitåän , kysytään että ota nyt, ota ota, pää hajoo myös tuputukseen. Antakaa ihmisille oma rauha valita tuleeko kahville vai ei, ei se ole mikää sääntö että nyt on pakko kokoontua kahville kello 1.

Ei missää muuallakaa pakoteta, kahvitekoo te jotka siitä tykkäätte, mutta ei tarvi väkisin muita raahata mukaa.

Pitää kunnioittaa kieltätymistäkin, eikä se syy olla muissa vaan se rikkoo minun viikon ja työtavat jos joku alkaa tuputtaa pullaa kesken kaiken.

Lähtijäiskahvit voi olla sitten erikseen ja juhlat, mutta normaalilla viikolla .minusta saa valita osallistuuko kahville vai ei

Vierailija
9/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko harkita työpaikan vaihtoa, jos kaikki muut kerran nauttivat tuosta?

No mistä löytyy työpaikka jossa kunnioitetaan ihmisen tahtoa?

Vierailija
10/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuakos käyt töissä. Mikään pakko ei ole.

Vierailija
11/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele siltä kantilta, että jos eivät tulisi niin miltä se tuntuisi? Itkisit täällä, että sinut on jätetty yksin ja kukaan ei puhu sinulle. Minusta se on kiva, että edes kysyvät.

Vierailija
12/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mutta alunperin aloin välttämään niitä kun ihmiset pyöritteli työasioita niissä, kun se kahvitauko olisi vapaata aikaa työstä!

Ei se ole mikää tauko enää ku pitkön ääres aletaa kysyy työasioita, se on palaveri silloin.

En jaksa sitä että kun teen töitä ja sit mene kuuntelee niutä johku kahville ja omat työt seisoo sillä aikaa ku kuuntelen lätinää.

Se on kuitenki päivän ajasta pois kun tietyt työt on saatava tehtyy sen aikana.

Vierailija
13/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun entisellä työpaikalla oli yksi henkilö, joka ei tykänny istua kahvilla pitkiä aikoja eikä käyny muiden kanssa lounaalla. hoiti työnsä tosi hyvin ja oli silti kaikkien mielestä tosi pidetty. :) ei siellä kahvilla oo pakko istua jos ei huvita, ei se teidän ihmisarvoa laske!

Vierailija
14/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän raksalla ainakaan pakkotuputeta mitään. Toiset käy kahvilla yksin jossain kahvilassa, toiset työmaan taukotuvassa, eikä kukaan kyllä tyrkytä väkisin jos joku esim. syntymäpäivän takia tuonut jotain.

Vierailija
15/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin vei aikaa tottua työpaikkaan. Meillä tarjottavat ovat parempia kuin pulla. Huhu kulkee, että pomo tarjoaa taas jotain ja eikun kiireellä kahvihuoneeseen, jotta ei jää ilman, kun joillakin on tapana nauttia ylimääräisiäkin. Ajoitan taukoni tarjottavien mukaan. En jää höpisemään ylimääräisiä, mutta kyllä se päivää piristää, kun pomolla on hyvä herkkumaku ja jakaa ylimääräisestään meillekin.

Vierailija
16/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi hetkeksi istahtaa ihan seuran vuoksi, sen jälkeen voi valittaa työkiireitä ja poistua. Ei saa olla tuollainen  umpitampio. Pitää löytyä sen verran pelisilmää, jotta sosiaalinen kanssakäyminen onnistuu edes jollain tasolla. Ei pidä jättäytyä ulkopuolelle.

Vierailija
17/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sitä voi hetkeksi istahtaa ihan seuran vuoksi, sen jälkeen voi valittaa työkiireitä ja poistua. Ei saa olla tuollainen  umpitampio. Pitää löytyä sen verran pelisilmää, jotta sosiaalinen kanssakäyminen onnistuu edes jollain tasolla. Ei pidä jättäytyä ulkopuolelle.

Höpön. Minulle ainakaan ei ole ollut mitään haittaa että olen aina jättäytynyt ulkopuolelle työhön suoraan liittymättömistä sosiaalisista kuvioista töissä. 

Ei niin mitään järkeä kiduttaa itseään velvollisuuksilla, joita ei todellisuudessa ole edes olemassa, muuta kuin joidenkin lammasmaisten laumaihmisten "pitäisi" näkemyksinä. Jos se kahvittelu ei kuulu työnkuvaan josta sulle palkka maksetaan, sitä ei ole pakko harrastaa. 

Vierailija
18/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa tuossa asiassa ihan joka paikassa. Jos kyse on tosiaan tauosta, niin joka ainoa työnantaja antaa työntekijöiden vapaasti valita miten ja missä taukonsa viettää. Se kuuluu ihan perusoikeuksiin. 

Ainoa mitä ap:n ja kaltaistensa täytyy tehdä on kasvattaa selkäranka, ja uskaltaa olla erilainen huolimatat siitä että jotkut juoruakat voi siitä pahaa puhuakin siellä kahveillaan. Ihan sama semmoinen, lapsellisten ihmisten touhua.

Vierailija
19/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se niin kamalaa ole, jos pullakahvit juodaan. Minä olin aikoinaan työpaikassa, jonka porukka kokoontui säännöllisesti töiden jälkeen läheisessä kapakassa.  Siinä aika monikin alkoholisoitui.

Vierailija
20/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ja on pakko aina mennä sellaisten ihmisten ehdoilla jotka saavat energiaa siitä pullamössöstä ja paskanjauhannasta.

Entä niiden ihmisten oikeudet, keitä tuollainen uuvuttaa, ärsyttää ja väsyttää.

Te varmaan pärjäätte siellä kahvikuppienne ääressä ilmankin meitä umpitampioiksi kutsumianne alamaisianne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme