Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla paino ei pudonnut millään ilveellä!!!

Vierailija
26.04.2016 |

Miten lopulta sait painon alas päin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraamalla lähtee 250 grammaa viikossa.

Vierailija
2/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamalla itsepetoksen ja syömällä vähemmän kuin kulutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambridge-dieetillä :) Nyt on lähtenyt 13,4 kg ja dieettiä takana 3 kk. Tätä ennen olin käynyt mm. painonhallinnasta kirjojakin kirjoittaneella julkkis-ravitsemusterapeutilla, ja hänkin piti minua niin toivottomana tapauksena, että minun ei ole mahdollista laihtua vaan minun pitää vaan hyväksyä silloinen painoni (BMI noin 32) ja kontrolloida niin etten liho enää. Cambridge-konsultti oli toista maata ja pisti minut VLCD-kuurille, jolla alkoi paino lähteä. Mulla ei vaan mitkään 1500 kcal päivässä rentoa painonhallintaa -jutut tosiaan toimineet. 

4/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin syömisen

Vierailija
5/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki dieetit ja muut kikkakonstit ovat aivan huuhaata. Hetkellisesti voivat saada tuloksia, mutta ainut - lue ainut- konsti on kuluttaa enemmän kuin syö. Se on siinä. Ei maksa tämä tieto.

Vierailija
6/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cambridge-dieetillä :) Nyt on lähtenyt 13,4 kg ja dieettiä takana 3 kk. Tätä ennen olin käynyt mm. painonhallinnasta kirjojakin kirjoittaneella julkkis-ravitsemusterapeutilla, ja hänkin piti minua niin toivottomana tapauksena, että minun ei ole mahdollista laihtua vaan minun pitää vaan hyväksyä silloinen painoni (BMI noin 32) ja kontrolloida niin etten liho enää. Cambridge-konsultti oli toista maata ja pisti minut VLCD-kuurille, jolla alkoi paino lähteä. Mulla ei vaan mitkään 1500 kcal päivässä rentoa painonhallintaa -jutut tosiaan toimineet. 

TOivottavasti elimistösi toipuu tuosta kuurista, monella ei toivu.

Vierailija
7/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi niistä joka ei saa painoa alas millään ilveellä. Olen yrittänyt kaikki, paitsi pussikeittokuurit koska en vaan saa alas niitä, mutta siltikin paino pysyy samana.

Nyt olen käynyt päänsisäisen keskustelun itseni kanssa ja päättänyt vaan hyväksyä itseni tällaisena kuin olen. En lähde enää rimpuilemaan yhdenkään ruokavalion tai elämäntapamuutoksen kanssa. Syön mitä haluan, milloin haluan ja kuinka paljon haluan. Voin hyvin, olen iloinen ja itsevarma.

Kyllä mä tästä vatsasta luopuisin jos voisin, mut nyt sen kanssa on vaan elettävä ja that's it.

T. 170/80 jo 10 vuotta

Vierailija
8/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppauksella lopulta tippui 20kg, sitä ennen 10 vuotta erilaisia toimimattomia dieettejä. Eikä muuten pätenyt tuo "kuluta enemmän kuin syöt", söin hurjasti kaloreita enkä juuri liikkunut mutta hiilarit oli alle 20g/vrk.

Veriarvot priimaa ja makeanhimo katosi lopullisesti. Ei ole kuuteen vuoteen tullut takaisin kuin pari kiloa ja nekin mittanauhan mukaan liikuntaharrastuksen tuomaa lihasta.

Vierailija
9/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tarkemmin kuulla, mitä tämä tarkoittaa ettei elimistö toivu? Minkälaisia pysyviä haittoja on mielestäsi odotettavissa tai mahdollisia?

Itse pidän tätä suht turvallisena siksi, että ihan Käypä Hoito -suositus suosittelee VLCD-kuureja painoindeksin yli 30 hoitoon. Nuo virallisen terveydenhuollon suositukset perustuvat yleensä tutkittuihin menetelmiin, enkä usko että tätä suositeltaisiin, jos vakavat haitat olisi yleisiä.

Vierailija
10/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuoden 2016 rajoitin syömiseni ja juomiseni 1500 kcal per päivä. Laihduin vähäsen ja senkin tooosiii hitaasti. Helmikuusta saakka olen pitänyt kalorit 1300 per päivä. Tähän mennessä olen laihtunut 9 kiloa.

Vierailija
11/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapamato laihduttaa

Vierailija
12/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin psykoosilääkkeet. Ei tarvinnut edes ruokavalioon koskea

Vierailija
13/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIRILLÄ

Vierailija
14/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppauksella lopulta tippui 20kg, sitä ennen 10 vuotta erilaisia toimimattomia dieettejä. Eikä muuten pätenyt tuo "kuluta enemmän kuin syöt", söin hurjasti kaloreita enkä juuri liikkunut mutta hiilarit oli alle 20g/vrk.

Veriarvot priimaa ja makeanhimo katosi lopullisesti. Ei ole kuuteen vuoteen tullut takaisin kuin pari kiloa ja nekin mittanauhan mukaan liikuntaharrastuksen tuomaa lihasta.

Mulla taas ei toiminut tuo yhtään, kuten ei myöskään karppauksen vielä tiukempi laji paleo. Laihduin ekalla viikolla 3 kg, eli nesteet poistui kun hiilarit meni minimiiin, mutta sen jälkeen en yhtään.

Tuo ravitsemusterapeutti jolla kävin antoi tähän selityksenkin. Osalla ihmisistä vähähiilihydraattinen dieetti aiheuttaa merkittävän kilpirauhasen toiminnan vaimenemisen (toiminta onneksi palaa jos alkaa taas syödä hiilareita), jolloin energiankulutus menee tosi pieneksi ja laihtuminen käy hyvin vaikeaksi, ellei samalla vedä kaloreita nälänhätätasolle. 

Vierailija
15/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettamalla itsepetoksen ja syömällä vähemmän kuin kulutin.

Trollikka

Vierailija
16/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitfarmin Superdieetillä

Vierailija
17/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PIRILLÄ

Aikoinaanhan tuota tosiaan myytiin ihan apteekeissa ilman reseptiä nimellä VAUHTI, nimenomaan rouvien laihdutustarpeisiin :D Jossain vaiheessa, en nyt ole varma oliko 1950- vai 1960-luvulla, se meni reseptille, mutta edelleen määrättiin laihduttamiseen. Oma äitinikin söi sitä raskauden jälkeisten kilojen pudottamiseen, ja oli kuulemma hienoa kun töissä (sairaanhoitajana) jaksoi loistavasti ja paino putosi hyvin :D

Vierailija
18/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisellä ateriarytmillä ja kohtuullisilla annoksilla. Perusruokaa, kasviksia, riittävästi vettä, unta  ja liikuntaa. Pahoittelut tylsästä vastauksesta :P

Vierailija
19/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tarkemmin kuulla, mitä tämä tarkoittaa ettei elimistö toivu? Minkälaisia pysyviä haittoja on mielestäsi odotettavissa tai mahdollisia?

Itse pidän tätä suht turvallisena siksi, että ihan Käypä Hoito -suositus suosittelee VLCD-kuureja painoindeksin yli 30 hoitoon. Nuo virallisen terveydenhuollon suositukset perustuvat yleensä tutkittuihin menetelmiin, enkä usko että tätä suositeltaisiin, jos vakavat haitat olisi yleisiä.

Se, että terveydenhuolto suosittelee, ei tee noita kuureja millään mittarilla terveelliseksi. Sen voi ihan itse todeta katsomalla pussin kyljestä sen sisällön.

Vierailija
20/20 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitähän pitää lähteä että ihmisten elimistöt ovat erilaisia. Jos sulla lähti paino pussidieetillä tai karppaamalla- ja pysyi myös poissa, toisille ketoosi tai hiilareiden vähentäminen aiheuttaa päivänvastoin säästöliekin, turvotusta jne. Niin kuin joku sanoikin, vähähiilarinen dieetti voi vaikuttaa mm kilpirauhasen toiminnan vähenemiseen joka taas hidastaa aineenvaihduntaa entisestään, eikä paino todellakaan putoa. Mulla on kokemusta kahdesta pussikeittokuurista, parissa kuukaudessa lähti 15kg jotka tulivat pikkuhiljaa takaisin kun aloin syödä normaalisti- ja terveellisesti. Ketoositilassa- jonka tuo dieetti aiheuttaa, sain rytmihäiriöitä sekä kovia kipuja maksan ja munuaisten seudulle. Jokainen nopea laihdutus tuhoaa lihassoluja ja kun paino alkaa palata, tilalle tulee rasvasoluja. Jolloin turpoaminen tapahtuu paljon helpommin kuin ennen. Samapa tuo, mitä viralliset tahot suosittelevat, ei siellä kaikki oikein ole, lääketehtaiden propakandaa jne paljonkin. Eräs vyöhyketerapeutti sanoi mulle, että rajut laihdutuskuurit lisäävät riskiä paitsi em juttuihin, myös infarktiin ja syöpiin.

MItä tulee siihne että syö vähemmän ja kuluttaa enemmän; liikun paljon ja syön terveellisesti. Jos syön yhtään liian vähän, alan turvota. On todella vaikeaa tietää missä se sopiva kohta on. ONnea vaan heille joilla kaikki on yksinkertaista. Kaikille ei todellakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme