Poikaystävä ei anna käyttää kuukuppia, pelkää että löystyn
Kun se kuppi hiertää kävellessä. Olen sitten tyytynyt siteisiin mutta kuppi olisi varmaan kätevä? Ei kai se ketään löysytä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tarviitko sitä limaa ja verta johonkin kun sitä kippoon haluaisit kerätä?
Ha, ha, onpas hauskaa ... Päin vastoin, ei leviä mihinkään, siis siistiä, helpompaa ja halpaa. Suosittelen. Opettelua vaatii, mutta maksaa vaivan.
Ei kannata aloittaa seksielämää ennen kuin ymmärtää jotain anatomiasta. Ja on muutenkin aikuinen. Lainatkaa seksikirjallisuutta kirjastosta ja tutustukaa asiaan. Sitten voitte tutustua toistenne kehoihin ihan käsin. Pikku hiljaa ymmärrys kasvaa ja on aika varsinaisen yhdynnän.
Oikeasti se poikaystävä on vain mustis ettei vaan ap saa nautintoa jostain muusta kuin hänestä. Olen kuullut miehen kieltäneen naisystävältään tamponit tällä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se poikaystävä on vain mustis ettei vaan ap saa nautintoa jostain muusta kuin hänestä. Olen kuullut miehen kieltäneen naisystävältään tamponit tällä perusteella.
Kuka saa nautintoa tampooneista/kuukupeista? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa nautintoa tampooneista/kuukupeista? :D
No ei yhtään kukaan, mutta hämmästyttävän moni mies kuvittelee, että se, kun mitä tahansa esinettä laitetaan sinne toosaan aiheuttaa naiselle nautintoa.
Oletteko vähän vajakkeja molemmat? Ihan sairas ajattelutapa tai sitten poikkiksellasi on oikeasti pieni penis tai huono erektio.