Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä ei anna käyttää kuukuppia, pelkää että löystyn

Vierailija
26.04.2016 |

Kun se kuppi hiertää kävellessä. Olen sitten tyytynyt siteisiin mutta kuppi olisi varmaan kätevä? Ei kai se ketään löysytä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vähän vajakkeja molemmat? Ihan sairas ajattelutapa tai sitten poikkiksellasi on oikeasti pieni penis tai huono erektio.

Vierailija
22/27 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviitko sitä limaa ja verta johonkin kun sitä kippoon haluaisit kerätä?

Ha, ha, onpas hauskaa ... Päin vastoin, ei leviä mihinkään, siis siistiä, helpompaa ja halpaa. Suosittelen. Opettelua vaatii, mutta maksaa vaivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aloittaa seksielämää ennen kuin ymmärtää jotain anatomiasta. Ja on muutenkin aikuinen. Lainatkaa seksikirjallisuutta kirjastosta ja tutustukaa asiaan. Sitten voitte tutustua toistenne kehoihin ihan käsin. Pikku hiljaa ymmärrys kasvaa ja on aika varsinaisen yhdynnän.

Vierailija
24/27 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti se poikaystävä on vain mustis ettei vaan ap saa nautintoa jostain muusta kuin hänestä. Olen kuullut miehen kieltäneen naisystävältään tamponit tällä perusteella.

Vierailija
25/27 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti se poikaystävä on vain mustis ettei vaan ap saa nautintoa jostain muusta kuin hänestä. Olen kuullut miehen kieltäneen naisystävältään tamponit tällä perusteella.

Kuka saa nautintoa tampooneista/kuukupeista? :D

Vierailija
26/27 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka saa nautintoa tampooneista/kuukupeista? :D

No ei yhtään kukaan, mutta hämmästyttävän moni mies kuvittelee, että se, kun mitä tahansa esinettä laitetaan sinne toosaan aiheuttaa naiselle nautintoa.

Vierailija
27/27 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon tommonen pikkukikkeli.