Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho, kannattaa sanoa mitä haluaa! (sängyssä)

Vierailija
26.04.2016 |

Tutustuin kivaan mieheen ja aloimme seurustella. Seksikin oli jees, mutta minulla oli ja on edelleen vaikeaa saada orgasmia. Mies on ihana ja hellä (vähän sellainen ujo, kiltti ja nörtihtävä), mutta sängyssä valitettavan yhdyntäkeskeinen. Pikku vihjailuilla sain miehen keskittymään aina joksikin aikaa enemmän esileikkiin. Joskus istuin suoraan naaman päälle, tuntui tykkäävän (kuin myös).

Lopulta minulla meni kuitenkin hermo, kun seksi alkoi olla sitä että räplätään sormilla "tie auki" ja aloitetaan yhdyntä. Meni itselläkin fiilikset olla aktiivinen. Niinpä avasin sanaisen arkkuni...

Sanoin että tulen opettamaan tyttärelleni, että yksikään seksiakti ei lopu siihen, että mies laukeaa vaan siihen että kumpikin on tyydytetty. Sanoin etten voi sietää seksiä , jossa tasa-arvo ei toteudu ja jossa on miehen tyydytys keskiössä. 25 % naisista saavat orgasmin yhdynnässä joten siitä vaan etsimään sopivaa, koska lienee ilmeistä että minä kuulun siihen 75 prosenttiin. Kerroin myös että olen mielummin ilman kuin kenenkään kassientyhjennyspaikka. Olin hieman kiukkuinen, joten tapani viestiä ei ollut ehkä kauneimmasta päästä. Olin itseasiassa aika varma että suhde loppuu siihen. Lopulta mies totesi että haluaa tehdä minut onnelliseksi sekä sängyssä että sen ulkopuolella ja sovimme että jatkossa yritetään kommunikoida asioista vähän paremmin...

Voin kertoa, että myös seksi parani aika reippaasti.

Uskaltakaa naiset puhua miehelle! Ehkä vähän aikaisemmin ja nätimmin kuin minä ;) Se on helppoa jos kumppani on aktiivinen mutta ujomiesten kanssa pitää itse aukaista se suu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi pelkkänä seksisuhteena. Sovittiin että kun naidaan niin ei muita samaan aikaan. Annoin esimerkkinä hyvää suu ja sormihoitoa. Sanoin sitten suoraan että haluan hyvää suihin ottamista. Neuvoin ja opetin antamaan juuri sellaista mistä tykkään.

Meillä on molemmilla edelleen omat asunnot vaikka ollaan oltu vuosia yhdessä. Kauan sitten humalassa puhuttiin viimeksi seksistä. Se oli molemmin puolin kehumista. Kumpikin sanoi toisesta että paras jonka kanssa on touhunnut. Kyllä se kannattaa kertoa mistä ja miten tykkää.

Vierailija
2/2 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitään auttanut. (luin otsikon)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan