Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te kerrostalossa asuvat opiskelijat!

Vierailija
26.04.2016 |

Miten te yleensä liikutte paikasta toiseen? Polkupyörällä vai linja-autolla? Riittääkö pihalla olevilla pyörätelineillä paikkoja kaikkien pyörille?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä. Ei minusta jollain telineillä ole mitään väliä, aina sen pyörän johonkin saa, seinää vasten, jalan varaan seisomaan tms.

Vierailija
2/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä liikun kävellen. Eiköhän kerrostaloja ole aika paljon erilaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

autolla tai kävellen. julkisilla jos promilleissa

Vierailija
4/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörällä. Ei minusta jollain telineillä ole mitään väliä, aina sen pyörän johonkin saa, seinää vasten, jalan varaan seisomaan tms.

Mutta mitäs jos se pyörä varastetaan vaikka onkin lukossa?

Vierailija
5/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole opiskelija, mutta khyyl pyörävarastossa tilaa on, fillaril lyhyet matkat(10km), autol pidemmät10-100km.

bussia käytän jos oon liian kännissä.

-työtön 34v mies Porista 72m2 kämpässä.

Vierailija
6/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla, pyörällä tai kävellen. Talossa on pyörävarasto.

Vierailija
7/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on omakotitaloja. Meilläkin on parkkipaikka, mutta vain vieraani tarvitsevat sen vieraspaikkoja. Minä käytän julkisia. Pyöräilenkin joskus. Lähin pysäkki on talon edessä. Suurimmassa osassa kerrostaloista, myös opiskelija, on mahdollsita vuokrata parkkipaikka, lämpötolppa ja joskus katos-, talli- tai hallipaikkakin.

Vierailija
8/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä jos kysyjän kulkupeli varastetaan vaikka onkin varastossa? tai auto omalla parkkipaikalla. kyllä varkaat pääsee pyörävarastoihin huolimattomien asukkaiden toimesta, ja auto voidaan vaikka hinata pihasta, vähän isommalla autolla...

Vierailija
9/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi käydä. Minulta on varastettu pyörävarastostakin.

Vierailija
10/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimitte sosiaalisissa tilanteissa, kun näette vaikka ihmisen ottamassa pyörävarastosta pyöräänsä samalla kun itse olette siellä ottamassa pyöräänne?

Ap

Vierailija
11/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon tarkoitus on provosoida kerrostalossa asuvia ei-opiskelijoita, ja näinollen kertoa että kunnolliset ihmiset asuvat omakotitalossa, oikeastaan pidän tästä provosta, hyvää vaihtelua! kiitän ap

Vierailija
12/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrolla ja sporalla. Aina on tilaa.

Vierailija
13/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toimitte sosiaalisissa tilanteissa, kun näette vaikka ihmisen ottamassa pyörävarastosta pyöräänsä samalla kun itse olette siellä ottamassa pyöräänne?

Ap

Morjestan jos on tuttu, whats the problem?

-Se Porilainen työtön

Vierailija
14/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten varastetaan. Ei ole kyllä koskaan niin käynyt. Suurempi riski varkaudelle on mielestäni esim. kauppareissulla, opiskelupaikan pihalla tms kuin rauhallisessa lähiössä jossa asun.

Vierailija
15/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Morjestan jos on tuttu, whats the problem?

-Se Porilainen työtön

Eikun mietin vaan että miten tuollaisissa tilanteissa ylipäätään toimitaan. Oon vähän epäsosiaalisempi itse. Ei ole vielä kokemusta itselläni kerrostalossa asumisesta ja en omista vielä autoa, vaikka ajokortti löytyykin. Juu ikää on 22 vuotta itsellä.

Ap

Vierailija
16/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Syöksyn tietysti ulos! 

Oletko joku maalainen? Kaupunkietikettiin kuuluu väistää jäljessä tulevaa. 

Vierailija
17/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Syöksyn tietysti ulos! 

Oletko joku maalainen? Kaupunkietikettiin kuuluu väistää jäljessä tulevaa. 

En vaikka olenkin asunut haja-asutusalueella 9 vuotta elämästäni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi