ruma nainen saa helposti töitä
outoa eikö?mistä voisi johtua?eikö kaunista naista oteta vakavasti?.kaikilla rumilla jotka tiedän, on helppo löytää töitä.siis vaikka luonne on häiriintynyt eikä älyä ole kummoisesti
Kommentit (8)
Jos ei asiakaspalveluhommista puhuta, niin ulkonäön perusteella ei yleensä valita työntekijöitä....
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut :) Olen itse rumanpuoleinen nainen, asiantuntija miesvaltaisella alalla. Sääliksi on käynyt kauniimpia kollegoita, koska heitä ei oikein oteta vakavasti, ja työpaikoilla pyritään laittamaan "vähän poikia auttelemaan" jne. Heidät nähdään ensisijaisesti naisina, ja naisiin liittyy oletuksia kuten vähän avuton, ei kovin älykäs ja itsenäinen tms. Minä kun olen ruma, olen aina tullut otetuksi vakavasti ammattilaisena.
Onpa oksetttavan sovinistinen työilmapiiri. Millä ihmeen alalla noin?
Tämä on mielestäni aika jyrkkä mielipide, sillä tottakai se riippuu alasta, "miesten aloilla" parempi olla niin sanotusti ruma, mutta asiakaspalveluun taas kaunis.
Miksi mulla sit ei oo töitä? Jos tuo pitää paikkansa, työnantajathan suorastaan parveilisivat meidän pihassa työsoppareiden kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei asiakaspalveluhommista puhuta, niin ulkonäön perusteella ei yleensä valita työntekijöitä....
Huuhaata. Jos on kaksi tasavahvaa hakijaa, niin yleensä valitaan se miellyttävämmän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut :) Olen itse rumanpuoleinen nainen, asiantuntija miesvaltaisella alalla. Sääliksi on käynyt kauniimpia kollegoita, koska heitä ei oikein oteta vakavasti, ja työpaikoilla pyritään laittamaan "vähän poikia auttelemaan" jne. Heidät nähdään ensisijaisesti naisina, ja naisiin liittyy oletuksia kuten vähän avuton, ei kovin älykäs ja itsenäinen tms. Minä kun olen ruma, olen aina tullut otetuksi vakavasti ammattilaisena.
Onpa oksetttavan sovinistinen työilmapiiri. Millä ihmeen alalla noin?
Prosessitekniikka...