Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruma nainen saa helposti töitä

Vierailija
26.04.2016 |

outoa eikö?mistä voisi johtua?eikö kaunista naista oteta vakavasti?.kaikilla rumilla jotka tiedän, on helppo löytää töitä.siis vaikka luonne on häiriintynyt eikä älyä ole kummoisesti

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut :) Olen itse rumanpuoleinen nainen, asiantuntija miesvaltaisella alalla. Sääliksi on käynyt kauniimpia kollegoita, koska heitä ei oikein oteta vakavasti, ja työpaikoilla pyritään laittamaan "vähän poikia auttelemaan" jne. Heidät nähdään ensisijaisesti naisina, ja naisiin liittyy oletuksia kuten vähän avuton, ei kovin älykäs ja itsenäinen tms. Minä kun olen ruma, olen aina tullut otetuksi vakavasti ammattilaisena.

Vierailija
2/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei asiakaspalveluhommista puhuta, niin ulkonäön perusteella ei yleensä valita työntekijöitä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, palstalaisten uusin tekosyy työttömyydelleen: Olen liian kaunis!

Vierailija
4/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut :) Olen itse rumanpuoleinen nainen, asiantuntija miesvaltaisella alalla. Sääliksi on käynyt kauniimpia kollegoita, koska heitä ei oikein oteta vakavasti, ja työpaikoilla pyritään laittamaan "vähän poikia auttelemaan" jne. Heidät nähdään ensisijaisesti naisina, ja naisiin liittyy oletuksia kuten vähän avuton, ei kovin älykäs ja itsenäinen tms. Minä kun olen ruma, olen aina tullut otetuksi vakavasti ammattilaisena.

Onpa oksetttavan sovinistinen työilmapiiri. Millä ihmeen alalla noin?

Vierailija
5/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielestäni aika jyrkkä mielipide, sillä tottakai se riippuu alasta, "miesten aloilla" parempi olla niin sanotusti ruma, mutta asiakaspalveluun taas kaunis.

Vierailija
6/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla sit ei oo töitä? Jos tuo pitää paikkansa, työnantajathan suorastaan parveilisivat meidän pihassa työsoppareiden kanssa!

Vierailija
7/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei asiakaspalveluhommista puhuta, niin ulkonäön perusteella ei yleensä valita työntekijöitä....

Huuhaata. Jos on kaksi tasavahvaa hakijaa, niin yleensä valitaan se miellyttävämmän näköinen.

Vierailija
8/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa oksetttavan sovinistinen työilmapiiri. Millä ihmeen alalla noin?

Prosessitekniikka...