Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oy ulosotossa, apuja!

Vierailija
26.04.2016 |

Nyt tulee jonkinlainen sepustus, eli jo lopettaneen oyn nimellä tuli mulle nyt ulosotosta kirje. Kirje on laskusta, jota en muista koskaan saaneeni, enkä mitään muistutuksia, perintöjä yms. Enkä tosiaan siis saanutkaan, koska ulosoton kirje oli mennyt vanhaan osoitteeseeni (3vuoden takainen osoite) ja oli jotenkin löytänyt tien sitten nykyiseen. Eli alkuperäinen lasku muistutuksineen ovat varmasti menneet myös vanhaan osoitteeseen. Kysyisin nyt, että eihän oyn ulosotolla ole mitään tekemistä minun nimeni ja luottotietojeni kanssa? Mistä ne noita sitten ulosmittaa, kun yritystä ei ole ollut puoleen vuoteen olemassa? Jääkö noi vaan tappioks jollekin? Eikai mun kannata noita maksella enää? Eräpäiväkin mennyt jo kun toi kirje tosiaan on seilaillut ties missä, kunnes löytänyt tien tänne uuteen osoitteeseen...
Kiitos vastauksista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis osakeyhtiötä ei ole ollut enää puoleen vuoteen!

Ap

Vierailija
2/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida periä, ja ei kannata maksaa. Ilmoitat vaan ulosotolle mikä tilanne ko. yhtiön kanssa on niin tekevät ilmoituksen velalliselle että toiminta lakannut. Ota löysin rantein...

Vierailija
4/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nitka ja Pamaus kirjoitti:

Ei voida periä, ja ei kannata maksaa. Ilmoitat vaan ulosotolle mikä tilanne ko. yhtiön kanssa on niin tekevät ilmoituksen velalliselle että toiminta lakannut. Ota löysin rantein...

Okei! Kiitos tästä. Ilmoitan siis uo:lle tilanteen.

Vierailija
5/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko sä ostanut jonkun tavaran tai palvelun ja jättänyt maksamatta? Vai mistä se lasku oikein tuli?

Vierailija
6/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis sinulla on ollut osakeyhtiö. Onko se konkurssissa, pesä on vastuussa veloista. Mitä tässä kuvitellaan? Että kun yritystä ei enää ole, niin velatkin lakkaa olemasta..

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee jonkinlainen sepustus, eli jo lopettaneen oyn nimellä tuli mulle nyt ulosotosta kirje. Kirje on laskusta, jota en muista koskaan saaneeni, enkä mitään muistutuksia, perintöjä yms. Enkä tosiaan siis saanutkaan, koska ulosoton kirje oli mennyt vanhaan osoitteeseeni (3vuoden takainen osoite) ja oli jotenkin löytänyt tien sitten nykyiseen. Eli alkuperäinen lasku muistutuksineen ovat varmasti menneet myös vanhaan osoitteeseen. Kysyisin nyt, että eihän oyn ulosotolla ole mitään tekemistä minun nimeni ja luottotietojeni kanssa? Mistä ne noita sitten ulosmittaa, kun yritystä ei ole ollut puoleen vuoteen olemassa? Jääkö noi vaan tappioks jollekin? Eikai mun kannata noita maksella enää? Eräpäiväkin mennyt jo kun toi kirje tosiaan on seilaillut ties missä, kunnes löytänyt tien tänne uuteen osoitteeseen...

Kiitos vastauksista!

Vierailija
7/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se lasku aiheellinen eli oliko yritys ostanut jotain ja jättänyt maksamatta? Lopetetusta yrityksestä on tietenkin vaikea mitään periä jos taustalla ei ole velallisen epärehellisyyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme