Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liikkuuko joku täällä polkupyörällä töihin?

Vierailija
26.04.2016 |

Miten ihmiset suhtautuu jos näkevät sut lähtemässä pyörällä töihin vaikkapa jos asut rivitalossa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa omituinen kysymys. Itsekkin haluaisin kulkea töihin pyörällä ja jopa juosten, mutta kun meillä ei ole töissä suihkua, niin ei viitsi. Lisäksi tarvin usein työpäivän aikana autoa, joten ei oikein onnistu senkään vuoksi.

Naapuripariskunta kulkee kesät talvet polkupyörillä töissä ja myös kaupassa yms. Auto heillä näyttää olevan lähinnä pyörien kuljettamista varten, pieni paku. Autotalli on heillä täynnä erilaisia pyöriä ja niiden osia. Vähän käy kateeksi.

Vierailija
22/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se kenenkää persettä kutittaa miten joku liikkuu ja millä. OMG

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mitenkään. En tosin asu rivitalossa, kun sehän ilmeisesti liittyi jotenkin tähän kysymykseen.

Vierailija
24/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin JO? Mä olen kulkenut koko talven kevään kesän ja syksyn pyörällä töihin. Asun kyllä kerrostalossa, sori. 

Vierailija
25/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin liikun! Meillä miehellä on auto liikkuvan työnkuvan takia. Minulla työmatkaa vajaa 10 kilometriä, jota varten en todellakaan osta autoa saati maksa kaikki vakuutukset/huollot/bensat ym. Pyöräilen tämän matkan kaikkina paitsi lumikuukausina (joilloin pääsen kimppakyydillä).. Kerrostalossa ennen, nyt okt-pihasta. Ei kiinnosta tippaakaan mitä muut ajattelee eikä ketään ole kiinnostanut naapureista millä kuljen :) Saan päivän raitisilma-annoksen sekä matalan sykkeen treenin samalla.

Töissä on suihkut ja tilaa tavaroille. Aikaa menee matkaan noin 20 minuuttia.  Jotkut ihmettelee miksen osta omaa autoa, vaan pyöräilen. Miten on kauhea vaiva. Yleensä nämä kyselijät itse ajelevat joka paikkaan autolla ja ovat ylipainoisia. Arkiliikunta kunniaan.

Vierailija
26/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Helsingissä pientaloalueella ja aika monet käy polkupyörällä töissä. Naapurista molemmat vanhemmat käy pyörällä töissä vaikka heillä on auto. 

Enemmän mua ihmetyttää tuo työtön äiti, joka vie autolla lapsen 500 metrin päähän päiväkotiin vaikka sinne on varsin pätevä kävelytiekin. 

Pidän ap kysymystä hyvin erikoisena ja melkein toivon että on provo.

Vierailija
27/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa ja bemari seisoo pihassa.poljen joka päivä eestaas töihin,yhteensä 16 km ja olen helvetin ylpeä siitä!kunto on hyvä,enkä ole maatuska.

Vierailija
28/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuljen. Myös koko talven. Naapurit moikkaavat ihan kulkutavasta riippumatta. Lapset on joskus tulleet katsomaan pyörän nastarenkaita, tässä kaikki kiinnostus asiaan.  Ihme kysymys!

Vierailija
29/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatelkaa jos menisi kävellen töihin! Se vasta olisi noloa. Tai bussilla!

Vierailija
30/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ajatelkaa jos menisi kävellen töihin! Se vasta olisi noloa. Tai bussilla!

Tai autolla! Siinä jo naapurit virnuilisi ja osoittelisi!

Vierailija
31/31 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollekin tulee edes mieleen, että naapurit "ajattelisivat jotain" työmatkapyöräilystä? Sama kuin kysyisi "mitähän naapurit ajattelee, kun mulla on keltainen takki", tai ihmettelisi jotain muuta vastaavaa täysin normaalia, jokapäiväistä asiaa. Onko siis ap:n mielestä pyöräily jotenkin hävettävää tai köyhää? Meillä töihin polkee iso osa porukasta, tj:sta lähtien.