Tapailemani nainen ehdotti kolmen kimppaa ystäväni kanssa
Olemme tapailleet pari kuukautta, seurustelusta ei olla sovittu, mutta hyvää vauhti ollaan mielestäni siihen oltu menossa. Kyse ei siis ole mistään pelkästä seksisuhteesta todellakaan. Viime viikonloppuna nainen rupesi "vitsailemaan" siitä kuinka kaverini (mies kuten minäkin) on kuuma pakkaus ja että olispa kiva päästä samoihin peittoihin meidän molempien kanssa yhtä aikaan. Järkytyin, menin aivan sanattomaksi, mutta siinä tilanteessa peitin pahimman vitutukseni ja ohitin koko tilanteen sumussa. Nainen huomasi etten tykännyt asiasta, mutta ei sanonut asian olleen täysi vitsikään. Miten herttaiseksi luulemani nainen voi sanoa jotakin tuollaista! Ja joo, reaktioni olisi myös todella negatiivinen, jos olisi heittänyt samaa juttua jostain toisesta naisesta, että siitä tässä ei nyt ole kyse.
Miten toimin, mitä sanon naiselle? Oliko tämä nyt tässä? Asia pyörii päässä koko ajan... Ei olla oltu yhteydessä sitten viikonlopun. Enkä tiedä rehellisyyden nimissä haluanko enää edes jatkaa koko juttua...
Kommentit (42)
Ei tuo nyt niin kauheaa minusta olisi, tietysti sitten kaksi naista vastavuoroisesti....
Ei tuo ainakaan pettämistä ole.
Jäätävää. Suorastaan jäätävää. Samaa mieltä, että avoin seksuaalisuus on kunkin ihmisen ja pariskunnan oma asia mut ei siitä noin puhuta!! Miehen kaverista ei ole todellakaan sopivaa heittää tuollaista, ei edes vitsillä. Oikeasti aivan ääliö, löydät paremman.
Kiitos kommenteista.
Herttaisuudella viittasin kykyyn otta huomioon toisten tunteet, tunneälykkyyteen jne. Minulle ei ole väliä mitä nainen on aiemmin sinkkuaikoinaan tehnyt, mutta mielestäni vakavaan parisuhteeseen ei kuulu tuollainen. Lisäksi hän sanoi asian jotenkin todella röyhkeästi eikä välittänyt vaikka varmasti näki reaktiostani kuinka pahalta minusta tuntui.
Olen tullut siihen tulokseen etten ehkä halua jatkaa tapailua. Ehkä meillä tosiaan taitaa olla aivan erilainen käsitys parisuhteesta.
AP
Se nainen haluaa melaa samaan aikaan peppuun ja pimpsaan. Mitä outoa? Get over it!
Ap, miten kävi? Keskustelitteko asiasta?
DP on ihanaa. Tuohan on kohteliaisuus ap! Ps. Jos olisi tarjonnut kimppaan tyttökaveriaan niin silloin kyllä kimppa kiinnostaisi vai?!? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän AP:ta täysin. Minä en pystyisi tuollaisen naisen kanssa olemaan enää. En ymmärrä noita ryhmäseksitouhuja lainkaan, en voisi osallistua sellaiseen, enkä koskea sellaiseen naiseen joka on sellaista harrastanut. M34
Aika harvassa on sellaiset naiset nykyään.
No höpö höpö. Sama kun sanoisi että aika harvassa on miehet jotka ei ole miesten kesken kokeilleet anaalia.
En kyllä jatkaisi, ei se oo susta kiinnostunut vaan siitä kaverista.
No mites jos mies ehdottaa kimppaa tyttiksen ja tyttiksen bestiksen kanssa? Onko miehistä se yhtä kamalaa 😉
Haluatko ap seurustella horon kanssa?
Ai naisetkin tekee tätä. Tapailin yhtä miestä jotain kuukauden ja heitti samanlaista "läppää", oli kyllä myös tosissaan. En halunnut sitten enää nähdä häntä- kun oli noin kova tarve moiselle kokeilulle niin varmaan olisi toteuttanut sen jossain vaiheessa minun kanssani tai ilman minua. "Avoin seksuaalisuus" ei ole sama asia kuin pettäminen, ja itse lasken pettämiseksi seksin harrastamisen jonkun toisen kuin minun kanssani. Ei minun paikallaoloani muuta asiaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän nää vastaukset olis menny jos asetelma olis ollu toisinpäin, "mies sanoi että himoitsee kaveriani (naista)"?
Tuo apn mimmihän on ihan helvetin törkeä, noin lyhyellä tapailulla heittää jotain tollasta, kamoon! Jos kolmen kimppa kiinnostaa, sen voi esittää myös miljoonalla muulla tavalla kuin että "sun kaveri on kuuma, mä haluun panna sitä, tietty sun kaa".
Minä näen naisen fiksuna enkä törkeänä. Tämmöiset asiat pitää tuoda esiin juurikin alkuvaiheessa eikä vasta kun on jo myöhäistä ja huomaa seurustelevansa puritaanin kanssa.
Ap vaikuttaa niin nössöltä että olisi mennyt puihin, vaikka nainen olisi kysynyt kolmen kimppaan jonkun jumallisen näköisen naisen kanssa.
Jos tiedät satavarmasti omaavasi selvästi isomman peniksen kuin kaverisi, niin voit huoletta lähteä juttuun mukaan, jos edes vähän kiinnostaa.
Muuten en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät satavarmasti omaavasi selvästi isomman peniksen kuin kaverisi, niin voit huoletta lähteä juttuun mukaan, jos edes vähän kiinnostaa.
Muuten en suosittele.
Tämä :P
Vierailija kirjoitti:
DP on ihanaa. Tuohan on kohteliaisuus ap! Ps. Jos olisi tarjonnut kimppaan tyttökaveriaan niin silloin kyllä kimppa kiinnostaisi vai?!? :D
Luetaan taas vähän tarkemmin. AP sanoi että ei olisi tästäkään vaihtoehdosta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ai naisetkin tekee tätä. Tapailin yhtä miestä jotain kuukauden ja heitti samanlaista "läppää", oli kyllä myös tosissaan. En halunnut sitten enää nähdä häntä- kun oli noin kova tarve moiselle kokeilulle niin varmaan olisi toteuttanut sen jossain vaiheessa minun kanssani tai ilman minua. "Avoin seksuaalisuus" ei ole sama asia kuin pettäminen, ja itse lasken pettämiseksi seksin harrastamisen jonkun toisen kuin minun kanssani. Ei minun paikallaoloani muuta asiaa mihinkään.
Juuri näin! Ja ei todellakaan ole nyt sukupuolesta kiinni, vaikka hetero olenkin. Jos se on nössöyttä, että haluaa jakaa ittensä ja toisen vaan yhen ihmisen kanssa niin sitte oon mielelläni nössö. -Ap
Saat paremmankin. Jos sua ei kiinnosta tuollaiset jutut niin unohda koko nainen, löytyy paljon naisia jotka ei haaveile kimpasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän nää vastaukset olis menny jos asetelma olis ollu toisinpäin, "mies sanoi että himoitsee kaveriani (naista)"?
Tuo apn mimmihän on ihan helvetin törkeä, noin lyhyellä tapailulla heittää jotain tollasta, kamoon! Jos kolmen kimppa kiinnostaa, sen voi esittää myös miljoonalla muulla tavalla kuin että "sun kaveri on kuuma, mä haluun panna sitä, tietty sun kaa".Minä näen naisen fiksuna enkä törkeänä. Tämmöiset asiat pitää tuoda esiin juurikin alkuvaiheessa eikä vasta kun on jo myöhäistä ja huomaa seurustelevansa puritaanin kanssa.
Ap vaikuttaa niin nössöltä että olisi mennyt puihin, vaikka nainen olisi kysynyt kolmen kimppaan jonkun jumallisen näköisen naisen kanssa.
Joo-o, hyvä että tuo tuollaiset asiat heti alussa esille, mutta ei herrajumala tuolla tavalla! Olis sanonu, että hei, mulla olisi vähän keskusteltavaa. Että mulla on tälläset ja tälläset seksuaaliset mieltymykset. Sitten ois voitu vakavasti keskustella johtaako ne vai onko ne niin erilaiset et tiet eroaa. Tapa jolla nainen toimi on mustakin aivan härskiä, ei mitään toisen kunnioitusta.
Olen nainen, mutta jos tilanne olisi toisinpäin, niin adios...
Menisi kyllä maku ihmisestä jos hän suoraan sanoisi himoitsevansa ystävääni. Kohta se panee kaveriasi ja sinä jäät nuolemaan näppejäsi. Suhteen alkuvaiheessa seksuaalisen himon tulisi kohdistua vain sinuun jos kysymys on todellisista tunteista naisen puolelta.