Vappuna nussitaan!
Kommentit (33)
Niin muuten nussitaan, lapset lähtee mummolaan.
Vierailija kirjoitti:
Sovittu! Tää tyttö on ainakin aina valmiina.
Jaa valmiina ja kenen kanssa, oletko valmis mihin tahansa seksissä vai onko se joku tietty juttu slurps.
Niin nussitaan ja koko viikonvaihde. Rakastelulla aloitetaan ja välillä bdsm:ää, olis tarkoitus telmiä niin että paikat olisivat tosi hellinä. Parantamiseksi voisi käyttää kermavaahtoa jota laittaisimme pilluun ja kulliin ja nuolettais pois, tiedä innostuisko vielä uudelleenM50+.
Nussitaan ihan varmasti... Jos lämmitän kylpytynnyrin, tuutko vanhempi herrasmies peseen mun selän ja pimpan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovittu! Tää tyttö on ainakin aina valmiina.
Jaa valmiina ja kenen kanssa, oletko valmis mihin tahansa seksissä vai onko se joku tietty juttu slurps.
Oon valmis mihin tahansa oman aviomieheni kanssa. Muita en edes vilkaise. Tai noh... ehkä mä vilkaisen, mutta mihinkään intiimiin kanssakäymiseen en ala.
vappu kirjoitti:
Nussitaan ihan varmasti... Jos lämmitän kylpytynnyrin, tuutko vanhempi herrasmies peseen mun selän ja pimpan ?
Tulen kyllä. Onko ikäraja tällä vanhemmalla miehellä?, naisten ikäähän ei saisi kysyä mutta minkä ikäinen olet?. Oletko miten halukas saamaan mimmoista seksiä, olen kestävä nussija luuletko jaksavasi miten kauvan? m
Vierailija kirjoitti:
vappu kirjoitti:
Tulen kyllä. Onko ikäraja tällä vanhemmalla miehellä?, naisten ikäähän ei saisi kysyä mutta minkä ikäinen olet?. Oletko miten halukas saamaan mimmoista seksiä, olen kestävä nussija luuletko jaksavasi miten kauvan? m
Ei ole ikärajaa ja en ole enää teini mutta en mummolaan..... Rakastelulla voidaan aloittaa ja illan mittaan saat ihan mitä haluat
vappu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vappu kirjoitti:
Ei ole ikärajaa ja en ole enää teini mutta en mummolaan..... Rakastelulla voidaan aloittaa ja illan mittaan saat ihan mitä haluat
No mitä pidit käsittelystä? onko pimpsa ja pylly kipeät? haluatko joskus lisää?.
Sekstailtiin perjantai- iltana ja lauantaiaamuna. Sen jälkeen on ollut hiljaista. Miestä ei huvita. On väsy ja selkään sattuu, kuulemma. Olen pettynyt!
Lauantaina pääsi nussimaan tulevan kesän ylioppilasta oikein kunnolla. Painettiin koko yö menemään ja jäi aamulla vielä aamupalalle(panolle)kin. Kiihottavaa saada kerrankin oikeen nuorta ja innokasta pesää. Lähti vielä helpolla puistosta mukaan kun kävin vähän kalastelemassa.
Rouvalla alkoi särkemään päätä kun tajusi etten ole lähdössä kavereiden kanssa baariin.
Nussin jos saan, saan jos nussin.