Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappuna nussitaan!

Vierailija
25.04.2016 |

Vai mitä mammat?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin jos saan, saan jos nussin.

Vierailija
22/33 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten nussitaan, lapset lähtee mummolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittu! Tää tyttö on ainakin aina valmiina.

Jaa valmiina ja kenen kanssa, oletko valmis mihin tahansa seksissä vai onko se joku tietty juttu slurps.

Vierailija
24/33 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nussitaan ja koko viikonvaihde. Rakastelulla aloitetaan ja välillä bdsm:ää, olis tarkoitus telmiä niin että paikat olisivat tosi hellinä. Parantamiseksi voisi käyttää kermavaahtoa jota laittaisimme pilluun ja kulliin ja nuolettais pois, tiedä innostuisko vielä uudelleenM50+.

Vierailija
25/33 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan ihan varmasti... Jos lämmitän kylpytynnyrin, tuutko vanhempi herrasmies peseen mun selän ja pimpan ?

Vierailija
26/33 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovittu! Tää tyttö on ainakin aina valmiina.

Jaa valmiina ja kenen kanssa, oletko valmis mihin tahansa seksissä vai onko se joku tietty juttu slurps.

Oon valmis mihin tahansa oman aviomieheni kanssa. Muita en edes vilkaise. Tai noh... ehkä mä vilkaisen, mutta mihinkään intiimiin kanssakäymiseen en ala.

Vierailija
27/33 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vappu kirjoitti:

Nussitaan ihan varmasti... Jos lämmitän kylpytynnyrin, tuutko vanhempi herrasmies peseen mun selän ja pimpan ?

Tulen kyllä. Onko ikäraja tällä vanhemmalla miehellä?, naisten ikäähän ei saisi kysyä mutta minkä ikäinen olet?. Oletko miten halukas saamaan mimmoista seksiä, olen kestävä nussija luuletko jaksavasi miten kauvan? m

Vierailija
28/33 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vappu kirjoitti:

Tulen kyllä. Onko ikäraja tällä vanhemmalla miehellä?, naisten ikäähän ei saisi kysyä mutta minkä ikäinen olet?. Oletko miten halukas saamaan mimmoista seksiä, olen kestävä nussija luuletko jaksavasi miten kauvan? m

Ei ole ikärajaa ja en ole enää teini mutta en mummolaan..... Rakastelulla voidaan aloittaa ja illan mittaan saat ihan mitä haluat

Vierailija
29/33 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vappu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vappu kirjoitti:

Ei ole ikärajaa ja en ole enää teini mutta en mummolaan..... Rakastelulla voidaan aloittaa ja illan mittaan saat ihan mitä haluat

No mitä pidit käsittelystä? onko pimpsa ja pylly kipeät? haluatko joskus lisää?.

Vierailija
30/33 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailtiin perjantai- iltana ja lauantaiaamuna. Sen jälkeen on ollut hiljaista. Miestä ei huvita. On väsy ja selkään sattuu, kuulemma. Olen pettynyt!

Vierailija
31/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina pääsi nussimaan tulevan kesän ylioppilasta oikein kunnolla. Painettiin koko yö menemään ja jäi aamulla vielä aamupalalle(panolle)kin. Kiihottavaa saada kerrankin oikeen nuorta ja innokasta pesää. Lähti vielä helpolla puistosta mukaan kun kävin vähän kalastelemassa.

Vierailija
32/33 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävittekö suihkussa ja pöntöllä

Vierailija
33/33 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvalla alkoi särkemään päätä kun tajusi etten ole lähdössä kavereiden kanssa baariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi