Elämäsi paras ostos?
Itselläni tonnin sijoitus sähköpyörään.
Reilu 3.000km tuli ajettua viime kesänä.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ikean kenkälusikka 0.5e parasta elämässä :)
Tarkoitat varmaan sitä pitkävartista. puolimetristä. Hyvä on.
Fivefingers paljajalkakengät. Loppu selkä- ja jalkakivut
Koira. Maileja taitettiin enemmän yhdessä kuin sun sähköpyöräs tulee koskaan kestämään.
Ensimmäinen kamera joskus vuosia sitten. Siitä alkoi rakas harrastus josta tuli myöhemmin ammatti.
Ongelmakoira nuorelta tytöltä, maksoi hakureissun verran toiselta puolelta Suomea.
Nykyään hyväkäytöksinen koiraherra, meidän silmäterä<3
Koira! Lemmikin osto on muuten ainoa tapa ostaa aitoa onnea ja rakkautta:P
Koira! Ja se oma rakas koti! Siinä hyvän elämän ainekset!
Vierailija kirjoitti:
Silmien taittovian laserleikkaus.
Tämä! Ylivoimaisesti. Suosittelen lämpimästi.
Voisin tähän lisätä koirien jälkeen kissaihmisenä, että kissa. Mutta se ei ole varsinaisesti maksanut mitään :) Kissanpentu, jonka ilmaiseksi kotiin kiikutin, muutoin olisi raukka tappotuomion saanut. Nyt hän on perhettämme ilahduttanut jo toistakymmentä vuotta <3
MacBook Pro. Käytössä jo kuudetta vuotta, toimii edelleen kuin uutena.
Varmaankin ne ostokset, joilla on saanut mahtavia elämänkokemuksia itselleen. Esim. ulkomaanmatka edesmenneen sukulaismiehen kanssa. Oli mahtava tutustua vähän paremmin, ennen kuin nukkui pois.
Tai sitten ne monet monet bileet ympäri suomea minne olen kaveriporukan kanssa matkustanut. En ole koskaan ollut niin vapautunut ja onnellinen kun niillä reissuilla. Koko reissut ja bileet täynnä hymyä ja iloa, sitten voi tyytyväisesti käpertyä ihanaan pikkukasaan koko poppoon kanssa jonkun paikkakuntalaisen kaverin tai kaverin kaverin nurkkaan. Ja aamulla herätä aurinkoiseen päivään ja lähteä yhdessä syömään jotain hyvää, ennen matkaa takas kotikaupunkiin.
Paljon olen materiaalia hankkinut ja pitkän pennin monista asioista maksanut, mutta nuo on niitä joista on jäänyt hyvä mieli ja lämmin kaipuu.
Silmien laserleikkaus ja kaikki lentoliput
"Merkkilaukku". Oon aina ollut sitä mieltä, ettei ole mitään järkeä maksaa laukusta 300e. En mä sellaisia edelleenkään haalimaan rupea, mutta nyt omistan yhden ja onhan se nyt ihan eri kuin joku H&M:n 10e muovitekele, joka kuluu hirvittävästä vielä hirveämmän näköiseksi kuukaudessa. Tää on paitsi hienompi, myös laadukkaampi ja kestää kauan. Ei tarvitse heti olla ostamassa uutta.
Kun maksoin päästäkseni poikuudesta eroon.