Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xentun päivä

Vierailija
25.04.2016 |

Mitä mieltä olette blogista? Kovin lyhyeksi ovat postaukset jääneet verrattuna aikaisempiin vuosiin. Innolla odotan häiden suunnittelua!! :)

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehän lähtivät tänään risteilylle ja Baby bearin puolella kertoi ottavansa tytölle mukaan oman peiton ja tyynyn. Aloin ihmetellä etteikö nyt muka laivalta sellaisia löydy kun pieni lapsi on hyttiin matkustajaksi ilmoitettu vai pitääkö sinne muka tosiaan raahata omat?

ite ihmettelin ihan samaa. mokomien pakaaminenkin vie niin pirusti tilaa että huh :D

Vierailija
62/122 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääpostauksii kuulemma tulos!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin blogia joskus mutta lopetin. Nyt en ole efes muistanut enää koko blogia. Se oli epävarmaa analysointia, selittelyä ja eteenpäin menemistä pysähtymättä ja miettimättä. Hengästyin itsekin sitä lukiessani. Mutta lukekaa te jotka tykkäätte :-)

Vierailija
64/122 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenia ei halunnut laittaa peiliä lastenhuoneeseen, koska lasten ei tarvitse liikaa kiinnittää huomiota siihen miltä näyttää :D siis mitäääh

Vierailija
65/122 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/122 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan lue enää blogia? :(

Vierailija
67/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby bearissa joku kysyi, että eikö tunnu pahalta jättää lapsi viikoksi kotiin kun itse lähtee häämatkalle. Xenia vastasi pitkällä puolustuspuheella ja kun tämä kommentoija vastasi että kysyin tuntuuko pahalta en perusteluja miksi jätät, niin ei vieläkään vastausta vaan puolustuspuhe. Olisi vaan vastannut siihen kysymykseen niin tuo kommentoija olisi antanut olla eikä alkanut jauhaa siitä toisen blogin fitness-postauksesta. Xenia kysyi tältä kommentoijalta, että miksi tämä haastaa riitaa. No, eipä kannattaisi siihen itse sitten mukaan lähteä jos tuntuu riitelyltä eikä sitä halua.

Vierailija
68/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

X ei ole mitenkään tunnettu ystävällisistä vastauksistaan kommentteihin...

Vierailija
69/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokuhan heti oli puolustelemassa Xeniaa "provoilijalta". Onhan niitäkin näkynyt, mutta minä en löytänyt kateutta tai provoa tuosta joka kyseli lapsen jättämisestä hoitoon lomamatkan ajaksi.

Vierailija
70/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baby bearissa joku kysyi, että eikö tunnu pahalta jättää lapsi viikoksi kotiin kun itse lähtee häämatkalle. Xenia vastasi pitkällä puolustuspuheella ja kun tämä kommentoija vastasi että kysyin tuntuuko pahalta en perusteluja miksi jätät, niin ei vieläkään vastausta vaan puolustuspuhe. Olisi vaan vastannut siihen kysymykseen niin tuo kommentoija olisi antanut olla eikä alkanut jauhaa siitä toisen blogin fitness-postauksesta. Xenia kysyi tältä kommentoijalta, että miksi tämä haastaa riitaa. No, eipä kannattaisi siihen itse sitten mukaan lähteä jos tuntuu riitelyltä eikä sitä halua.

Lisäksi otti puheeksi, ettei kannattaisi nostaa itseään ylitse muiden, mutta sitten syyllistyi siihen itse, en nyt muista mitä sanoi :D

Vierailija
71/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku pieni riidanpoikanen oli myös mammablogin puolella, kun joku mainitsi, että oli saanut käsityksen että lapsi oli "vahinko" ...

Vierailija
72/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja nimenomaan perusteluitahan sinä ajat tässä takaa".

Hei ihan oikeasti, jos kysyy vain että eikö sinusta tee pahaa jättää lapsi tai koira tai vaikka poni kotiin lomanne ajaksi, niin missä kohtaa tuollaisessa kysymyksessä kysytään perustelujen perään? :D Minusta niitä kysytään vasta silloin, jos tuohon perään liittyisi kysymyssana miksi tai miksi ei? Kysyjä itsekin vielä sanoi että ei kysynyt millä perustelet kantaasi ja Xenia heti seuraavaksi kommentoi tuon yllälainatun lauseen ja päätti itsekseen että kyllä se nyt niitä perusteluja prkl vaatii. Olisi vastannut eikö tunnu pahalta vai tuntuuko ja jättänyt selittelemättä. Itsehän Xenialle tuli kauhea tarve perustella?

Tämä ärsyttää ihmisissä, kun joku kysyy jotain ei niin kivaa niin se on kuin henkilökohtainen loukkaus tai kiusaaminen, vaikka kysyisi ihan vilpittömästi!

Vierailija
73/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vielekään ymmärrä sitä peiton ja tyynyn pakkaamista :D

Vierailija
74/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, aikuisella 25-vuotiaalla on usein oma tyyny mukana lomalla... Onpahan ollut pari kertaa lentokoneessa käsimatkatavaranakin ettei vie matkalaukusta tilaa. ;)

Vierailija
75/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenttu on kovin otseensä tyytyväinen kun tekee näitä postauksia, miten onni koostuu pienistä asioista. No mitkään pienet asiat ei hänelle ainakaan riitä. Tulee bloggaajasta hyvin hurskasteleva vaikutelma. 

Samoin kaiken muun, kuin kehut kommenttiboksissa, ottaa sillä asenteella että lähtee kiukuttelemaan ja arvostelemaan kommentoijaa. Luulisi jo näiden vuosien aikan oppineen vähän maltillisemma tyylin. 

Nykyään Ellos- on kovin suosiossa, lienee saanut hyvän yhteistyöshopparin, vai sieltäkö niitä pieniä onnen hippusia ilmaiseksi satelee. Ja tosiaan välillä on ollut kiukkupostauksia miten jossain liikkeessä ei osata asiakaspalvelua, kun ei miellyttänyt saamansa tarjous. Voi tekopyhyys!

Vierailija
76/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä jankkaamista. Onko outoa pelata varman päälle jos vastassa onkin joku hikinen riepu peitoksi?

Vierailija
77/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xenttu on kovin otseensä tyytyväinen kun tekee näitä postauksia, miten onni koostuu pienistä asioista. No mitkään pienet asiat ei hänelle ainakaan riitä. Tulee bloggaajasta hyvin hurskasteleva vaikutelma. 

Samoin kaiken muun, kuin kehut kommenttiboksissa, ottaa sillä asenteella että lähtee kiukuttelemaan ja arvostelemaan kommentoijaa. Luulisi jo näiden vuosien aikan oppineen vähän maltillisemma tyylin. 

Nykyään Ellos- on kovin suosiossa, lienee saanut hyvän yhteistyöshopparin, vai sieltäkö niitä pieniä onnen hippusia ilmaiseksi satelee. Ja tosiaan välillä on ollut kiukkupostauksia miten jossain liikkeessä ei osata asiakaspalvelua, kun ei miellyttänyt saamansa tarjous. Voi tekopyhyys!

samaa mieltä, mutta hyvähän se nyt on näistä pienistä arjen iloista muistuttaa lukijoita, kun itsellään on kaikki viimeisen päälle :D

Vierailija
78/122 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä jankkaamista. Onko outoa pelata varman päälle jos vastassa onkin joku hikinen riepu peitoksi?

no voi anteeksi, että jaksan päivitellä...

Vierailija
79/122 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elloksen kanssa on joo nyt ollut paljon yhteistyötä alennuskoodeineen. Olisi hauska tietää, paljonko Xenia itse on saanut noista matoistaan alennuksia? Tai ylipäätään kun joku bloggari saa lukijoilleen yhteistyökumppaneilta alennuskoodeja sinne sun tänne, niin millä hinnalla mahtaa itse saada sieltä tuotteita.

Vierailija
80/122 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lattia, meidän terassi, meidän kaapit ja muuta yhtä mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi