Kielletty rakkaus : Jenni & Mika/Miisu
Keskustelut tähän.
Pariskunnan mies on transvestiitti.
Kommentit (51)
Yrittääkö tuo Mika esittää tyttöystäväänsä vai tyttöystävä Mikaa? Vai miksi ovat kuin siskokset?
Miisu sitten pisti vaan koko lärvin peitepuikolla :D
Teennäisiä nuo haastateltavat, selkeästi eivät voi sietää noita turjakkeita, mutta hymistelevät koska haastattelu tulee televisioon.
Olipa erikoista, että haastatelluista ohikulkijoista kaikista suvaitsemattomin oli se nuorin vastaaja.
Vierailija kirjoitti:
Miisu sitten pisti vaan koko lärvin peitepuikolla :D
So? Laitappa oman lärvis kuva, veikkaan että Miisu on kauniimpi kuin sä
En kyllä ikinä tuu ymmärtää ihmisiä joita haittaa toisten (tuntemattomien) ihmisten tekemiset
Vierailija kirjoitti:
Teennäisiä nuo haastateltavat, selkeästi eivät voi sietää noita turjakkeita, mutta hymistelevät koska haastattelu tulee televisioon.
Ei kyllä siltä näyttäny. Ei kai nyt oikeesti kovin montaa ihmistä voi kiinnostaa tai häiritä se miten toinen ihminen elää/pukeutuu/viettää aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä monelle tuli yllätyksenä, että Oulustakin voi löytyä fiksuja ihmisiä, vaikka kuuluukin vahvasti lestadiolaisvyöhykkeeseen.
Hyvä pari. Symppis ja kiltin oloinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin itselleni transvestiitti-miehen. Niissä on jotain kuumaa.
N23
Joo tosi hot sit kun 50 vuotiaana sukkahousut jalassa " tyttöilee"
Mitä ihmeen röllejä nuo kaikki on? Kaikilla musta pitkätukka ja jollain rautaa silmäkulma täynnä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Sinun mielestäsikö 50-vuotiaat eivät enää käytä sukkahousuja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen röllejä nuo kaikki on? Kaikilla musta pitkätukka ja jollain rautaa silmäkulma täynnä yms.
Varmaan ainakin mieleltään sun vastakohtia
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat olla sieltä pikkukylästä, jos et ton näkösiä ole ennen nähny.
Galtsujulkkis = irc-galleria julkkis? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Sinun mielestäsikö 50-vuotiaat eivät enää käytä sukkahousuja?
49- vee käy ja 51 -vuotiaanakin ok, mut ei 50???
Miksi tässä jaksossa ei ollut sellaista "rakkaudensinetöimisjuhlaa" kuin aiemmissa jaksoissa?
Tuo mikahan on miehenä hyvinkin komea tapaus. Itse en olisi sulattanut tuollaista asiaa, mutta hienoa että Jenni otti sen niin hyvin